Jump to content

Pytlák

Uživatel
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

79 Excellent

About Pytlák

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ano, souhrn dat tam sviti. Ale jak pises, obcas jsem si vsiml, ze se tam pak objevi ty normalni budiky. Ale kdy ano a kdy ne jsem nezkoumal. Zatim mi vzdy zhasly, i kdyz to trvalo dlouho.
  2. S virtual kokpitem Ti musi zustat zapnute jeste neco. Ten displej nemuze mit sam o sobe takovy odber proudu, aby vybil akumulator. Ty budiky po animaci vypnuti motoru mi dokazi svitit dost dlouho. Nemeril jsem to, ale kolikrat jsem si uz rikal, jestli nakonec zhasnou. Zatim vzdy zhasly...
  3. Tak to by me take zajimalo .... Ne, ze bych chtel do auta neco pridavat, ale nekdy by me zajimalo, co se deje hned za autem, i kdyz neni zarazena zpatecka.
  4. @Martab Pred koupi auta jsem si porovnaval ceny vsech modelu, ktere se mi libily a byly pro me cenove dostupne. Zaver? Karoq nevysel vubec spatne. V zakladu sice vychazel draz, ale ten "zaklad" byl vybavenejsi, nez konkurence. Jakmile jsem si ale auto vybavil tak, jak jsem chtel, byla ostatni konkurence vzdy drazsi. Navic byla moznost slevy, o ktere se konkurence vubec nectela bavit. @Martin Rušaj O kvalitach servisu SA by se asi dalo psat dlouho. U konkurence to ale bude obdobne. Dulezite pro me ale je, ze SA ma servis za kazdym druhym rohem a s resenim nejakeho problemu nemusim pres pul republiky.
  5. Je pravda, ze v pocatcich klokannich projevu SA a prodejci doporucovali do zahrati motoru nepouzivat spotrebice s vetsim odberem proudu.
  6. Ahoj, jakou máš prosím tě appku na to zapisování?

  7. Pytlák

    Vaše spotřeba

    Mam najeto necelych 14 tis. km. Kdyz jsem auto koupil, zacal jsem si cerpani psat do apky v mobilu. Uz jsem u toho zustal. Prumernou spotrebu od koupi auta mam 8,13 litru na 100 km. Je to tedy udaj neovlivneny vypinanim tankovaci pistole. Urcite je ale ovlivneny tim, ze prevazne jezdim skutecne jen okolo komina po meste, s obcasnou delsi trasou.
  8. @Barak Také jsem koupil CTEK MXS 5.0 a nyní dokoupil CTEK Konektor komfort M6 (s indikací baterie). Jen nevím, jak CTEK Konektor připojit. Nabízí se na akumulátor, pak by nabíjení bylo pohodlné, jen zasunout konektor. Ale v návodu k nabíječce je psané "Připojte černou svorku k šasi vozidla daleko od palivového potrubí a akumulátoru". Lze "mínus" připojit někam tak, aby fungovala indikace na konektoru a zároveň, aby šlo bez problému nabíjet akumulátor. Díky
  9. Za sebe hlasim zatim vse ok.
  10. Pripada mi to elegantni. Ale ta cena. Za tu cenu mas originalni Caristu. Neco podobneho se da koupit i v Cesku. A levneji, jen se musi pajet dratky. Presto jsem o tom uvazoval, ale nepodarilo se mi demontovat tu listu s tlacitky. Takze jsem nakonec zustal u softwaroveho reseni - vypnuti pres Caristu.
  11. @Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky. Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi.
  12. @Hkubes Kdyz budes chtit, na kazdem motoru najdes nejaky problem. Ta 1,5 doplaci na to, ze mela pred casem problem se softem. To je cele. Ale hadat se s Tebou nebudu. Ja mam 1,5 v Karoqu a jsem spokojeny. V rodine je i 1,0. Takze vim, co pisu. Motor 1,0 bude OK do maleho a lehkeho auta, pro klidnou jizdu. Ono je stejne dost tezke srovnavat trivalec se ctyrvalcem s o polovinu vetsim objemem. Ale jak jsem napsal, kazdy se musi rozhodnout sam, ale hlavne by mel oba motory projet. Koupit jen na zaklade nazoru ruznych "radilku" z fora je blbost. (A motor 1,4 se urcite nevraci z duvodu nejakych problemu s 1,5. Za vsim hledej ekoteroristy.... 🙂)
  13. @orinoko.marian Dilema s motorem vyresis jedine tak, ze oba motory projedes. Ja to tak udelal v tezsim Karogu a volba byla jasna - 1,5TSI. Zde zminovane problemy jsou jiz jen lychym argumentem. Hopsani se podarilo odstranit novym softwarem. Staci se podivat do prislusneho vlakna. Jiz dlouho se to tam vlastne neresi.... A jestli vydrzi dele mitor 1,5 nebo 1,0? To ukaze az cas. Jeden muze zacit odchazet na to, ze je konstrukcne slozitejsi, druhy zase treba na to, ze ho majitele ustvali... Ve vysledku se budes muset rozhodnout stejne sam, podle penez, podle toho, jake trasy jezdis, jak budes mit auto nalozene, jaky styl jizdy preferujes, ......
  14. Tak to bych jim to hodil na hlavu. At to rozlesti hned.
  15. @Catexcavator Tak at Ti to brzy a poradne opravi. Vim, ze to nastve. Ale jsou to jen plechy. Zdravi a zivot jsou dulezitejsi...
×
×
  • Create New...