Jump to content

Pytlák

Uživatel
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

25 Excellent

About Pytlák

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytlák

    Závada DSG

    Dnes jsem zaradil zpatecku (R), kamera zacala zobrazovat, seslapl jsem plyn a ..... .... nic se nestalo. Auto se ani nehnulo. Musel jsem vyradit, zarafit znovu a jiz to fungovalo. Tak jsem zvedavy, jestli to byla jen nahoda ...
  2. Pytlák

    Android Auto

    V telefonu. Waze - nastaveni - hlas a zvuky - hlasitost.
  3. O vikendu sezenes pojistky na benzince, v hobbymarketech,....
  4. Pytlák

    Vaše spotřeba

    Po najeti prvnich 1000 km je "dlouhodoba" spotreba 8,2 litru na 100km. Pri tom mizivem najezdu je to ale udaj, ktery asi o nicem moc nevypovida.
  5. Pytlák

    Jaký motor do Karoqa

    Pri tom rocnim najezdu benzin (TSI).
  6. Pytlák

    Škoda KAROQ

    8% Mistni firma, kde pracuje syn, nabizi zamestnancum benefit na Karoqa take 16%.
  7. Pytlák

    karoq a spokojenost

    @K.uny 1,0 nebo 1,5 TSI? Odpovez si na otazky, kde budes jezdit, kolik toho budes vozit, co od motoru ocekavas,...? Motor 1,0 Ti rozpohybujte auto celkem slusne. Ale s nakladem mu celkem rychle dojde dech. Stejne tak, kdyz budes muset ve vetsi rychlosti pridat. Pak budes muset hodne podrazovat. Pokud se v aute budes pohybovat prevazne sam a po meste, litrovy motor postaci. Za me ale 1,5, pripadne by se mi libil dvoulitr.
  8. Pytlák

    Karoq a konkurence

    I kdyz se rika, ze je skodovka oproti jinym autum draha, ono to neni uplne tak pravda. Kdyz jsem si to porovnaval a "naskladal" si 3008 tak, aby mela srovnatelnou vybavu, jako mnou zvoleny Karoq, vychazela 3008 vzdy o cca 50 tis. Kc draz. A to ve dvoukolce. Ostatni znacky aut jsem takto podrobne neporovnaval, protoze mi na nich vzdy neco vadilo.
  9. Pytlák

    Karoq a konkurence

    No, ono je to asi spise o tom, co se komu vice libi. Kazdy ma jiny vkus. Ja volil Karoqa, a to i pres nehorazne cekaci doby. Proste se mi libi. A vybiral jsem mezi Karoqem 1,5 TSI DSG a Peugeotem 3008. Peugeot to u me prohral motorem. Proste si myslim, ze takoveto auto potrebuje 4 valce.... Je pravda, ze SA to ted dost pohnojila klokannim motorem. Na druhou stranu, u Renaultu muze byt jiny problem, o kterem se treba moc nemluvi. A u SA ma clovek alespon pocit, ze v pripade problemu bude komunikovat cesky, ne jen s prodejcem.
  10. Pytlák

    Stěrače

    Zkus sklo i sterac (gumicku) poradne umyt vlaznou vodou s jarem. Vetsinou to na odstraneni vrzani pomuze. Jarem to odmastis a snad bude po vrzani. Nezda se mi, ze by byl zadni sterac potreba menit.
  11. Pytlák

    Stěrače

    @budis Ono nejde o to jestli jednoduse nebo slozite. Ty sterace se u novych aut casto "parkuji" v takove poloze, ze jsou castecne skryte pod kapotou. Duvod? Vzhled, odpor vzduchu, aerodynamicky hluk,.... Potrebujes-li je z jakehokoli duvodu odklopit, musis je dostat do takove polohy, aby to slo. A k tomu je navod, pripadne rada tu na foru, kterou jsi dostal.
  12. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Aby to momentalni NEcukani nebylo i teplejsim pocasim a nizsim odberem spotrebicu hned po startu. To, jestli software problem odstranil pozname tak v listopadu.
  13. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    To není o nějakých klíčích. Pokud bych si měl vybrat to, co tu bylo před rokem 89 a to, kam spěje EU nyní, tak zcela jednoznačně volím nynější EU. To ale neznamená, že se mi některé věci eurobuzeranismu musí líbit. Už jen to, že můžeš svobodně napsat názor. Za totáče by Tě již vyšetřovala STB a i s rodinou by Tě vyhodili ze zaměstnání, ….. Navíc by takováto diskuse nikdy nevznikla. Nepovolili by ji. A protože se auto nedalo pořádně koupit, byla by i fóra vlastně zbytečná. Historicky - cokoliv přišlo z východu bylo vždy katastrofa. Tak tomu bylo, je i bude. Mimochodem, připadá mi to, že trochu odbočujeme od tématu (mj. i mojí vinou). Vraťme se tedy k autům a nařízením EU.
  14. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    ...... a deti nasich deti se budou ucit o fasismu, komunismu a EUROBUZERANISMU ...
  15. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    Porad se mluvi o neschopnych ridicich, o ridicich jezdicich rychle, ... Co se na to podivat i z jine strany? Nesmyslne umistene znacky, neprehledne useky silnic, uzavirky silnic, kde se obcas pohybuje par podepiracu lopat, .... Pridejte si k tomu pretizene kamiony predjizdejici se snecim tempem i tam, kde to temer neni mozne, ..... Proste dzungle. Mame pripravovat na tuto dzungli ridice? Nebylo by jednoduzsi, aby konecne zainteresovani zacali pracovat na tom, aby ten bo..el napravili? Zatim se to nedeje. A policie? Ta nejradeji hlida a chyta ridice ne tech nejpehlednejsich mistech, pokutuje je za rychlost na mistech s nesnyslnym omezenim rychlosti, ...
×