Jump to content

Pytlák

Uživatel
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About Pytlák

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pytlák

    Stěrače

    Zkus sklo i sterac (gumicku) poradne umyt vlaznou vodou s jarem. Vetsinou to na odstraneni vrzani pomuze. Jarem to odmastis a snad bude po vrzani. Nezda se mi, ze by byl zadni sterac potreba menit.
  2. Pytlák

    Stěrače

    @budis Ono nejde o to jestli jednoduse nebo slozite. Ty sterace se u novych aut casto "parkuji" v takove poloze, ze jsou castecne skryte pod kapotou. Duvod? Vzhled, odpor vzduchu, aerodynamicky hluk,.... Potrebujes-li je z jakehokoli duvodu odklopit, musis je dostat do takove polohy, aby to slo. A k tomu je navod, pripadne rada tu na foru, kterou jsi dostal.
  3. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Aby to momentalni NEcukani nebylo i teplejsim pocasim a nizsim odberem spotrebicu hned po startu. To, jestli software problem odstranil pozname tak v listopadu.
  4. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    To není o nějakých klíčích. Pokud bych si měl vybrat to, co tu bylo před rokem 89 a to, kam spěje EU nyní, tak zcela jednoznačně volím nynější EU. To ale neznamená, že se mi některé věci eurobuzeranismu musí líbit. Už jen to, že můžeš svobodně napsat názor. Za totáče by Tě již vyšetřovala STB a i s rodinou by Tě vyhodili ze zaměstnání, ….. Navíc by takováto diskuse nikdy nevznikla. Nepovolili by ji. A protože se auto nedalo pořádně koupit, byla by i fóra vlastně zbytečná. Historicky - cokoliv přišlo z východu bylo vždy katastrofa. Tak tomu bylo, je i bude. Mimochodem, připadá mi to, že trochu odbočujeme od tématu (mj. i mojí vinou). Vraťme se tedy k autům a nařízením EU.
  5. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    ...... a deti nasich deti se budou ucit o fasismu, komunismu a EUROBUZERANISMU ...
  6. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    Porad se mluvi o neschopnych ridicich, o ridicich jezdicich rychle, ... Co se na to podivat i z jine strany? Nesmyslne umistene znacky, neprehledne useky silnic, uzavirky silnic, kde se obcas pohybuje par podepiracu lopat, .... Pridejte si k tomu pretizene kamiony predjizdejici se snecim tempem i tam, kde to temer neni mozne, ..... Proste dzungle. Mame pripravovat na tuto dzungli ridice? Nebylo by jednoduzsi, aby konecne zainteresovani zacali pracovat na tom, aby ten bo..el napravili? Zatim se to nedeje. A policie? Ta nejradeji hlida a chyta ridice ne tech nejpehlednejsich mistech, pokutuje je za rychlost na mistech s nesnyslnym omezenim rychlosti, ...
  7. Pytlák

    sedačky

    Doporucuji k reklamaci prilozit vyjadreni firmy, ktera dela calouneni sedadel. Osobne jsem to resil u skutru a tim jsem prodejci zavrel pusu a reklamaci rozjizdejiciho se svu uznali. Pripadne muzete pohrozit vyjadrenim soudniho znalce, vcetne narokovani poplatku.
  8. Pytlák

    Automobilky vs. nařízení EU

    Pánové, proč si myslíte, že se najednou shodne většina politiků z různých stran a států? Se zavedením elektromobility, povinných asistentů, …. cítí peníze. Pro koho? Pro sebe ! Např. elektromobilita. Ono to není jen o penězích z aut. Víte kolik peněz se bude točit v budování infrastruktury (nabíječek, kabeláže, která utáhne současně miliony nabíjených aut v Evropě, ….). To bude výběrových řízení, schvalování, protekcionismu, úplatečků, ….. a tudíž penízků do kapes politiků. S těmi asistenty to bude podobné. Omezí se svoboda, "velký bratr" bude vše hlídat, stát bude vědět o každém našem uprdnutí, …. Komu to prospěje? Mocipánům (tj. politikům). Prostě plíživý nástup totality schovaný za tvrzení, že je to vše dělané pro blaho občana. O nějakou záchranu planety, CO2, potažmo dobro občana tady vůbec nejde.
  9. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    @embecka Soused má manuál. Prodejce mu řekl, že mají nový soft, který by měl řešit problém u manuálu i automatu. Já mám objednaného Karoqa v automatu u jiného prodejce. Tak jsem mu volal a ptal se, jak to bude s termínem dodání a ptal se i na popisované problémy. Prý mají "nějaký nový software pro auta s automatem". Tak nevím. Nějaký soft venku je, ale připadá mi to, že sami prodejci neví co. :-)
  10. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Dnes sousedovi volal prodejce (jejich servis), že mají k dispozici nový software, který by měl řešit problém s občasným nezařazením rychlosti u automatické převodovky a problém poskakování u manuálu. Prý může na přehrání dojet hned. Takže nějaký software je oficiálně venku. Jestli ale problém vyřeší, toť je ve hvězdách.
  11. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    @NiceOne Také jsem se na to ptal, protože do rodiny byl jeden tento motor v autě VW plánován. Stažení motorů 1,5 TSI z nabídky VW je prý (zatím) trvalé. Prý …. @Dzarin Soused přes pár baráků koupil Karoqa 1,5 v manuálu před pár týdny. A tento týden mi říkal to stejné. Některý den to prý jede, jiný den se autu vůbec nechce. O zdejším fóru, klokaním motoru, ….. vůbec nevěděl. Myslel si, že je to benzinem, ale pak si toho všiml i v rámci jednoho natankování.
  12. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    @velkepeni No, nechci být pesimista, ale myslím si, že je to kravina. Myslím si, že po aféře diselgate si VW nedovolí vypustit nějaký neoficiální software a instalovat ho do aut. A ve vyřešení problému s hopsáním nevěřím. Dle mého názoru je motor přidušen, aby splnil limity dané normami. Není asi až takový problém software nastavit tak, aby auto jelo. To by automobilka vyřešila za chvilku. Problém je s tím to nastavit tak, aby to jelo i plnilo limity. A pokud je to již za hranou možností motoru, tak s tím nikdo nic neudělá. Klokani prostě budou skákat dál a za pár let se řekne, že se ten motor prostě "nepovedl". Náprava bude sjednána až s novou specifikací motoru, buď od nového modelového roku nebo později. Rád bych se pletl …. A nějaké stížnosti ŠA? K smíchu. Neodpoví (jako mě na jiný problém), zahrají to do autu, odkáží na prodejce, …. A pokud bude mít někdo havárii kvůli špatné odezvě na plyn? Prostě chyba řidiče …..
  13. Pytlák

    Karoq a konkurence

    Srovnani Karoq vs. Kadjar zde: http://www.auto.cz/test-renault-kadjar-tce-160-vs-skoda-karoq-1-5-tsi-kazdy-podle-sveho-gusta-127862 Kazdy at si udela zaver sam. Hodnoceni motoru ale pro Karoq moc priznive nevyzniva.
  14. Pytlák

    Závada DSG

    @martin.seb Dnes jsem dostal od prodejce odpověď na můj dotaz, zda se s problémem již setkali. "S problémem nezařazení rychlosti při rozjezdu u automatické převodovky jsme se již setkali. Jedná se o problém, který je softwarový a souvisí se zvýšeným odběrem elektrické energie u motorů 1,5 TSI. Nový SW se již testuje, kdy ale bude uvolněn není známo. Dočasným řešením je nezapínat při jízdě vyhřívané čelní sklo a vyhřívání sedaček." Myslím si, že to co se u manuálně řazené převodovky projevuje jako poskakování při rozjezdu, u DSG se projeví nezařazením rychlosti a nemožností se rozjet.
  15. Pytlák

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    @Barak Vyrobci jsem psal na podzim 2018 3x. Ohledne jineho problemu. Nejdrive odpovedeli, ze to resi, a ze to predali kompetentnimu oddeleni. Od te doby jiz zadna odpoved, ani na mejlove dotazy. To samo o sobe svedci o urovni uvedene spolecnosti. Lidi, pochopte uz, ze SA nezalezi na zakaznicich !! Proc take, kdyz je zakazniku tolik, ze nestihaji vyrabet.
×