Jump to content

Pytlák

Uživatel
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

66 Excellent

About Pytlák

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Catexcavator Tak at Ti to brzy a poradne opravi. Vim, ze to nastve. Ale jsou to jen plechy. Zdravi a zivot jsou dulezitejsi...
  2. No, ta skoda bude dost velka. Ja na Octavce asi pred 8mi lety nabral psa, byl praskly naraznik a pokriveny chladic klimy. Oprava tenkrat byla cca 25 tis. Kc. Nastesti z pojistky. U Tebe cekam tak dvojnasobek.... Uz vis, jak dlouho bude auto v servisu?
  3. To prave nevim... Ale dik za tip. Asi to vypnu a aktivuji po nacerpani do plne. Pokud to nepomuze, zkusim to u prazdne nadrze pred cerpanim.
  4. Na Karogu jsem si aktivoval volbu "mnozstvi paliva k docerpani". Zarazila me ale odchylka od skutecnosti. Pokud to ukazuje k cerpani napr. 10 litru, ve skurecnosti nacerpam i 20. Lze to nejak nacejchovat?
  5. NEmam SPORTLINE a nastaveni budiku si ro pamatuje take.
  6. Pytlák

    1.0 TSI vs 1.5 TSi

    Mel jsem moznost zkusit oba motory. Ale v tezsim Karoqu. S nalozenym i prazdnym autem. Volba byla jednoznacna - 1,5 TSI. Motor 1,0 TSI je OK, pokud je auto poloprazdne, pripadne pokud nepoterbujes zrychlit do kopce. Tam mu hodne rychle dochazi dech a leze nahoru i spotreba. Motor 1,5 TSI je klidnejsi, tissi, vyrazne sviznejsi (i s plnym autem). Vypinani valcu nekomu vadi, ja ho nepostrehnu, ani kdyz se na to soustredim. S cukanim jsem se nikdy nesetkal (stejne to resi novy soft). Problem je spotreba. Po ujeti cca 12500km mam prumer cca 8.2 l/100km. Z uvedenych km je asi polovina najeta s nalozenym autem po dalnici a polovina s prazdnym aute po meste. Kamiq je lehci nez Karoq, proto si myslim, ze motor 1,0 TSI je dobra volba, pokud bude auto urceno na kratsi cesty okolo komina. Pokud bych planoval jezdit dal, s vice lidmi nebo sportovneji, volil bych jednoznacne 1,5 TSI.
  7. Do couvaček a blinkrů jsem dal Čínu. Samozřejmě ne úplně to nejlevnější, ale přesto výrazně levnější, než "čína" od renomovaných značek. V těchto světlech to nesvítí dlouhou dobu, takže nehrozí nějaké přehřátí, v případě nekvalitního kusu. U stále svítících světel (zadní, přední denní) bych použití čehokoliv nehomologovaného pro daný světlomet hodně zvažoval a možná ani nedal.
  8. 1. Zkusil jsem si při zařazené zpátečce (volič nastavený na R) sklopit pravé zrcátko. Poté jsem se zkusil rozjet dopředu se (páčka k seřizování zrcátek byla nastavena na R). Nic ... 2. To stejné jako "1", jen jsem před rozjezdem dopředu přesunul páčku k seřizování zrcátek do středové polohy mezi "L" a "R". Také bez výsledku ...
  9. @capo Presne tak. Kdyz to nekde funguje a nekde ne, tak je to divne. Auto za tri ctvrte mega by melo fungovat. Co Ti v servisu rekli? Uznavaji, ze by si to to nastaveni melo pamatovat?
  10. Pytlák

    Vak na lyže

    @Martin Rušaj S tim vlivem rakve na spotrebu a hluk to potvrzuji. Srovnam-li jizdu po dalnici v zime bez rakve a v lete s rakvi (+ plne auto), vyjde to nastejno. Mozna dokonce ta jizda s rakvi v lete byla s mensi spotrebou. Hluk je do cca 130 (tachometrovych) celkem OK. Pak to narusta. Ale stejne ma na sobe rakev nalepku max. 130 km/h... (Rakev Thule) Davat lyze, ci neco jineho primo do interieru auta je blbost. Vozival jsem na zadnich sedackach veci, kdyz jsem jel na ryby. Od doby, co jsem jednou musel hodne intenzivne brzdit to jiz nedelam (neni-li vyhnuti, poradne to kurtuji). Hlava me bolela tyden, a to se jen par veci preklopilo....
  11. Zkoušel jsem přes Caristu aktivovat sklápění zrcátek při zpátečce (Karoq, 5/2019, bez el. sedadel, dig. cocpit). Nastavil jsem: Menu for lowering passenger-side mirror when in reverse gear na YES Allow lowering passenger-side mirror when in reverse gear na YES Lower passenger-side mirror when in reverse gear na YES V infotainmentu jsem volbu sklápění zrcátek zatrhl. Stále se mi to ale nepodařilo rozchodit. Dělám něco špatně nebo to auto prostě neumí? Dále se mi nepodařilo aktivovat volbu Ambient temperature display. (Předpokládám, že se jedná o změny barev displeje, možná se ale pletu). Při 25% vyskočila chybová hláška. Tady předpokládám, že to auto neumí. Ještě mi dovolte se zeptat, jestli je k něčemu využitelná volba Developer menu screen in MMI via holding MENU for - 10 seconds (req. Discover Pro). To jsem se neodvážil aktivovat, abych něco nepodrbal. Dík za reakce.
  12. Potřeboval bych poradit, jak demontovat lištu s tlačítky: START-STOP, parkovací asistent, varovná světla, centrální zamykání, kontrolní světla čelního airbagu spolujezdce (viz obr.) Poradí někdo? Dík.
  13. @Catexcavator K Patriotu: - Je to GSM komunikační modul, který je možné instalovat do auta a propojit s alarmem (je to vhodné), nebo i do auta bez alarmu. To propojení s alarmem je vhodné k tomu, že když začne alarm houkat, obdržíš SMS, že se něco děje. - Patriot ovládáš přes počítač nebo mobilem přes apku. - Modul obsahuje detekci náklonu auta, - vyhodnocuje pohyb vozidla při vypnutém zapalování (např. auto na odtahovce Ti posílá info o poloze), - vyhodnocuje pokles napájení nebo odpojení od napájení - kdykoliv zjistíš polohu vozidla přes GPS, - můžeš si nastavit zónu, kterou auto nesmí opustit, - můžeš si nastavit limit rychlosti, při překročení přijde zpráva, - na dálku můžeš vypnout zapalování, - upozorní Tě to na servis, - funkce "virtuální garáže" Tě upozorní na jakýkoliv pohyb auta. - Mimo to si kdykoliv přes mobil zjistíš o autě základní info, jako je napětí akumulátoru, poloha, stav zapalování (vypnuto/zapnuto), rychlost auta. Cena modulu je cca 4500,-Kč + montáž. Roční náklady na provoz jsou 500,-Kč, pokud použiješ instalovanou SIM. Pak již neplatíš za SMS, ovládání, …. Použít můžeš i svou SIM se svým tarifem (to jsem neřešil).
  14. Vím, ale vypínač zase neřeší, že Ti auto někdo odtáhne. Myslím si, že se tady točíme celkem dokolečka. Alarm se dá překonat. GPS lokátor vyrušit. Vypínač nezabrání naložení auta. Atd., atd,.... Co člověk, to jiný názor a jiné zvolené řešení. A asi je to dobře. Ta různorodost alespoň trochu nenechavcům komplikuje život …
×
×
  • Create New...