Jump to content

Pytlák

Uživatel
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

113 Excellent

About Pytlák

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ty "oddelovace na suchac" jsou doopravdy super. Pouzivam i ty z Ciny. Ty cinske jsou vyssi a vice brani prevraceni veci. Da se tim uplne zamezit cestovani veci v zavazadlovem prostoru. Sit mam, ale temer nepouzivam.
  2. Dík. To asi už fungovat bude. Ten kolegův nefunguje od začátku. Někde jsem našel na webu, že to může být chybným zapojením pinů v konektoru, ale více jsem po tom nepátral.
  3. @medoo A funguje ten modul? Kolega si nějaká z Alika objednal a nefunguje .... Proto jsem to raději řešil vypnutím Caristou ....
  4. Pokud si dobre vzpominam, tak to slo Caristou.
  5. Pytlák

    Škoda KAROQ

    @udo Kamiq se mi líbí, ale ... ... nemyslím si, že je to úplná náhrada za Octavii (spíše za Fábku), ... trochu vyšší posez tam mít budeš, ale pořád budeš sedět v malém autě, ... to co ušetříš nevyváží to, v čem se budeš muset omezit. Kamiqa s litrovým motorem bych bral jako druhé auto do rodiny (pro manželku, syna, ....). Pokud můžeš, vezmi Karoqa a trochu si připlať za výbavu. Stojí to za to. Dívám se na to z pohledu člověka ve věku 50+. Také jsem chtěl něco vyššího. Určitě ale začni tím, že se do obou aut posadíš a projedeš je. Alespoň kousek. Uvnitř autosalon
  6. @udo Tak jak píše @Mit. Nejlépe půjčit a projet, pokud možno ale s více lidmi. Moje doporučení tu někde na fóru už je. Když jsem před dvěma a půl lety zvažoval motorizaci, tak jsem si auta s oběma motory půjčil a projel. Nakonec jsem šel do 1,5 s automatem a nelituji. 1,0 jede dobře, na krátké cesty s prázdným autem je to zcela dostačující, po městě asi super. Má menší spotřebu, vyjde levněji. Dá se s ním jet i s plně naloženým autem, ale nesmí Tě překvapit, že v určité chvíli narazíš na limity dané malým objemem. Ale pojede to, dojedeš, ..... 1,5 je přece jen o dost výkonn
  7. @dafro Ano, nemusí to vyhovovat každému. A je také potřeba si na to zvyknout. Já s autoholdem parkuji "na milimetry" ve vlastní garáži. Zejména nyní přes zimu, kdy v garáži zimuji kytky tam místa moc nemám. Proti tomu "přilepení brzd" je ale jednoduchá obrana. A hned dvojí: 1. Potřebuji-li velice přesně popojet a obávám se toho drobného "poskočení", při rozjedu ťuknu do tlačítka ruční brzdy a odbrzdím nebo 2. při popojíždění nesešlápnu úplně brzdový pedál a využiji toho, že se el. brzda neaktivuje. Al jak již zaznělo, je to o zvyku, o tom, co komu vyhovuje.....
  8. Ano, autohold je super. A to zmiňované cuknutí? Nestojí za zmínku. Je to něco, co někdo ani nepostřehne. Tak si říkám, aby to někdo neprezentoval tak, že má auto problém, protože s autoholdem skáče. Tak to není.
  9. Autohold používám od pořízení auta (1,5 TSI, DSG). Je super, že člověk nemusí myslet na ruční brzdu. Kdykoliv zastavím, auto stojí jak přibité. S drobným škubnutím při rozjezdu jsem se setkal jedině tehdy pokud zastavím v kopci a pak potřebuji jen kousek pomalu popojet (nejčastěji couvnout do kopce). Pak bych to přirovnal k "přilepené" brzdě - při rozjezdu to tročku škubne. Vyvarovat se tomu dá tak, že to odbrzdím ručně (moc to nepoužívám). Je to ale drobnost, pokud by se to tady neřešilo, ani bych to nezmiňoval, nepřemýšlel o tom. Super je také to, že se to automatické zatažení ruční br
  10. Pridavam se take - z aut, ktere jsem doposud mel, sviti Karoq jeznoznacne nejlepe. A to prazdny i nalozeny.
  11. Take jde o to, kudy clovek jezdi. Pokud obcas projedu misty, kde zemedelci nebo nejaka stavba natahali na silnici blato, zasterky toho pochytaji vetsinu a neni to nahazene az na oknech......
  12. Jde to ztuha, to vim. A co jsi tam dal za modul na eliminaci ss?
  13. Tak mi to nedalo a zkusil jsem to znovu a podařilo se to. Pro toho, kdo by to potřeboval demontovat: - Nejsou tam nikde žádné šroubky. Chce to jen trochu síly a nějaké plastové nebo dřevěné špachtličky. - Doporučuji odstranit plasty v okolí (okolo ovládání klimatizace, pod tlačítky, ...). Jsou jen nacvaknuté, stačí je opatrně nějakou špachtličkou vypáčit. Asi bych nepoužíval šroubovák, to je tak o to něco podřít. - Jakmile jsou plasty dole obnaží se vlastní panel s tlačítky. Ten je držen celkem 8 plastovými západkami. Čtyři nahoře, čtyři dole. (viz foto - červené šipky).
  14. @Martin RušajPred tim cca rokem jsem tam chtel pripojit modul na ovladani START-STOP. Nyni jsem si to "vypnul" Caristou a jiz to pro me neni priorita k reseni.
  15. Ne, nezjistil. Asi to nikdo neřešil.
×
×
  • Create New...