Říjen 27, 200618 r Mam jen jednu, a kaslu na to. 2 mlhovky mi nevadi, pokud si je nekdo plete s mlhovkama, tak to znamena leda to ze ten pred nim je mel uz davnou vypnout protoze oslnuje.
Říjen 27, 200618 r Již se to tady řešilo a byla to hodně zajímavá diskuze. Zákon upravuje pouze vzdálenost mlhovky od brzdového světla a ne počet. Já jsem si druhou zapojil, dle mne je to bezpečnější, jednak je auto lépe v mlze vidět a když jedna praskne svítí aspoň druhá. Zkoušel jsem jet za svým autem ve vzdálenosti odpovídající viditelnosti v mlze a je snadno rozpoznatelné kdy auto brzdí a kdy ne. Ono jde taky o to zadní mlhovky správně používat a být ohleduplný k ostatním. Můžu se k tomu jen podepsat! Naprostý souhlas. S.
Říjen 31, 200618 r Ja som mal origos ťažné z fabriky, MR2002 a svietila vždy len jedna hmlovka. Inak som zástanca dvoch hmloviek, nakoľko v hustej hmle sa dá podľa dvoch svetiel ľahšie určiť vzdialenosť ako aj rýchlosť auta vpredu. Pri jednej hmlovke to auto človek síce vidí, ale môže sa ľahko stať, že sa to auto zrazu objaví rovno predomnou, lebo stojí alebo ide veľmi pomaly. U dvoch hmloviek sa to nestane, človek má lepšiu predstavu o priestore. Takže na Fabii som tú druhú hmlovku nakábloval, u OII stačilo nakódovať.
Listopad 5, 200618 r mam 1,2 40kw r.v.06 hatchback ambiente koupena nova a sviti obe mlhovky. treba ty mlhovky zapojujou podle toho jakej je rok sudej nebo lichej
Listopad 6, 200618 r Takže u mě takto: 1,6i 75kW Ambiente r. 2002 z Německa a mlhovky jsou dvě, ale pravá nebyla zapojená (nevedl drát do konektoru) Už jsem si ho ale natáhnul a zapojil. Podle mě jsou dvě mlhovky rozhodně lepší a proč je nezapojit, když tam jsou. S technickou nevidím nejmenší problém. Měl jsem Peugeota 405 a tam byly mlhovky dvě standartně. Upraveno Listopad 6, 200618 r od Stanley78
Listopad 6, 200618 r ono uz iba zadne svetla na fabii su dost silne ked idu auto nos na nose, a taka silna hmla az tak casto nebyva ze tu hmlovku treba az tak casto pouzivat.
Listopad 7, 200618 r mám r.v.01 sedana a mám z výroby zapojeny obě mlhovky, nechápu proč dávají někde jenom jednu, taková blbost, zlatej favorit....
Listopad 7, 200618 r No Favorit som mal tiež, ale zase že by som Fabiu vymenil za Favorita len kvoli druhej hmlovke? Okrem toho u Favorita vždy zahrdzaveli skrutky, čo držali "sklíčko" na hmlovke a nešlo len tak ľahko vymeniť žiarovku.
Prosinec 6, 200618 r Mám problém, nesvítí mi zadní mlhovky a ani mi do nich nejde šťáva, neví někdo v čem by to mohlo být? A ještě jedna věc, když stojím a stáhnu okno (elektrika:)), tak mám pocit, že mi lehce zakolísá napětí...
Prosinec 6, 200618 r knix: Chtelo by uvest, jestli jsi treba uz koukal na pojistku... Co je to za auto a MR (jestli ma obe nebo jen levou) atd., atd... Stahovani okna ma za nasledek pomerne velky odber, tudiz je mozne zakolisani napeti.
Prosinec 6, 200618 r je to 1.4 HTP, 2002, má to tažný, takže jsou tam dvě mlhovky, na pojistku jsem koukal, tam je to OK. Pokud jsem teda nekoukal na špatnou...
Prosinec 6, 200618 r neuviedol si či pri naštartovanom motore alebo nie ti kolíše napätie. pokial to je na volnobeh tak je to tým väčším odberom dokial sa altík neprispôsobí na väčší odber. mne napr na volnobeh ked rano zapnem výhrev zadného okna je počuť ako sa motor akoby zaťaží a potom sa to vráti na normál Upraveno Prosinec 6, 200618 r od profor
Prosinec 6, 200618 r je to 1.4 HTP, 2002, má to tažný, takže jsou tam dvě mlhovky, na pojistku jsem koukal, tam je to OK. Pokud jsem teda nekoukal na špatnou... 1,4 HTP? To asi neee V roce 2002 bylo 1,4 MPI postupně nahrazováno 1,2 HTP, ale v té době měla tato motorizace označení 1,2MPI.... Předpokládám tedy, že máš asi 1,4MPI?...
Prosinec 6, 200618 r poistka k hmlovkam je číslo 37 taktiež môžeš mať naprd spínač svetiel. svieti ti kontrolka na budikoch?
Prosinec 7, 200618 r Mohl by to být zaseklý spínač odpojování zadního mlhového světla v zásuvce tažného zařízení.
Prosinec 7, 200618 r Mohl by to být zaseklý spínač odpojování zadního mlhového světla v zásuvce tažného zařízení. Dula také niečo v origo zapojení nieje. spínač tam je ale na niečo iné
Prosinec 7, 200618 r Profor - to mi tedy vysvětli na co je. Podle obrázku odpojí po zasunutí zástrčky do zásuvky vedení A88 od zadní levé mlhové žárovky. Upraveno Prosinec 7, 200618 r od Dula
Prosinec 7, 200618 r Vyšroubuj tři šrouby které drží zásuvku a zkontroluj, jestli dva šedobílé vodiče drží na kontaktech přepínače. Najdi a zkontroluj je-li volné táhlo přepínače a může se při vyjmutí zástrčky vrátit do sepnuté polohy. A vůbec nenechal jsi v zásuvce náhodou něco zastrčeného, třeba redukci 13 na 7?
Prosinec 7, 200618 r asi se ptám jako debil, ale jak ta redukce vypadá, já jsem to takhle koupil, takže nevim. Je tam jakoby 7 dírek, ale některý jsou plný)) Omlouvám se, ale fakt vim prd...
Prosinec 7, 200618 r Profor - to mi tedy vysvětli na co je. Podle obrázku odpojí po zasunutí zástrčky do zásuvky vedení A88 od zadní levé mlhové žárovky. Dula sorry...bolo skoro ráno pomylil som si to s tym spinačom čo ti rozsvieti kontolku na pristojoch...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.