Přejít na obsah

Zadní mlhovky


Flag

Doporučené příspěvky

Již se to tady řešilo a byla to hodně zajímavá diskuze. Zákon upravuje pouze vzdálenost mlhovky od brzdového světla a ne počet. Já jsem si druhou zapojil, dle mne je to bezpečnější, jednak je auto lépe v mlze vidět a když jedna praskne svítí aspoň druhá. Zkoušel jsem jet za svým autem ve vzdálenosti odpovídající viditelnosti v mlze a je snadno rozpoznatelné kdy auto brzdí a kdy ne. Ono jde taky o to zadní mlhovky správně používat a být ohleduplný k ostatním.

:palec2: Můžu se k tomu jen podepsat! Naprostý souhlas.

S.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal origos ťažné z fabriky, MR2002 a svietila vždy len jedna hmlovka.

Inak som zástanca dvoch hmloviek, nakoľko v hustej hmle sa dá podľa dvoch svetiel ľahšie určiť vzdialenosť ako aj rýchlosť auta vpredu. Pri jednej hmlovke to auto človek síce vidí, ale môže sa ľahko stať, že sa to auto zrazu objaví rovno predomnou, lebo stojí alebo ide veľmi pomaly. U dvoch hmloviek sa to nestane, človek má lepšiu predstavu o priestore.

Takže na Fabii som tú druhú hmlovku nakábloval, u OII stačilo nakódovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže u mě takto: 1,6i 75kW Ambiente r. 2002 z Německa a mlhovky jsou dvě, ale pravá nebyla zapojená (nevedl drát do konektoru) Už jsem si ho ale natáhnul a zapojil. Podle mě jsou dvě mlhovky rozhodně lepší a proč je nezapojit, když tam jsou. S technickou nevidím nejmenší problém. Měl jsem Peugeota 405 a tam byly mlhovky dvě standartně.

Editováno: , autor: Stanley78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

neuviedol si či pri naštartovanom motore alebo nie ti kolíše napätie. pokial to je na volnobeh tak je to tým väčším odberom dokial sa altík neprispôsobí na väčší odber. mne napr na volnobeh ked rano zapnem výhrev zadného okna je počuť ako sa motor akoby zaťaží a potom sa to vráti na normál

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to 1.4 HTP, 2002, má to tažný, takže jsou tam dvě mlhovky, na pojistku jsem koukal, tam je to OK. Pokud jsem teda nekoukal na špatnou...

1,4 HTP? To asi neee :unsure: V roce 2002 bylo 1,4 MPI postupně nahrazováno 1,2 HTP, ale v té době měla tato motorizace označení 1,2MPI....

Předpokládám tedy, že máš asi 1,4MPI?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyšroubuj tři šrouby které drží zásuvku a zkontroluj, jestli dva šedobílé vodiče drží na kontaktech přepínače. Najdi a zkontroluj je-li volné táhlo přepínače a může se při vyjmutí zástrčky vrátit do sepnuté polohy.

A vůbec nenechal jsi v zásuvce náhodou něco zastrčeného, třeba redukci 13 na 7?

post-10-1165493046.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...