OctaviamanCZ Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Zdravím, vlastním Škoda Octavia II RS 2.0 TDI - PD 125kw Co mě trapi? Při zaneseni filtru pevných částic nedojde k regeneraci (vypáleni zachycených výfukových sazí neproběhne) teplota ve filtru se nechce zvednout, nevite čim to muže byt? Během jízdy se za mnou objevuje bily oblak, nespálena nafta? DPF filtr vyčištěny Lambda sonda je nova žhaviče, diferenční snímač tlaku v pořádku Byl přehrát software Motor šlape jako hodinky, neškube prostě nic, jen neregeneruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 15. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2019 No asi už prostě není schopný regenerace to se může stát pokud popraská nebo už nemá dostatek drahých kovů na kterých se běžně nafta vznítí. Zkoušel jsi nový filtr ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 15. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2019 Bílý oblak? Voda do motoru, těsnění, hlava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBE Vloženo 16. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2019 Jj, bílý dým - voda ? Jinak DPF asi mrtvé, koupit jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 16. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2019 (editace) Voda je blbost, pokud se neztrácí ... Jak to auto máš dlouho a regenerovalo to někdy? Kolik to mělo najeto km, když se DPF nechalo čistit? Jak je na tom vačka, vstřiky, nedělalo se něco na hlavě? U PD je potřeba, aby vstřiky zvedaly teplotu pro regeneraci jak maj, je to trochu jiný systém než u CR techniky, která potřebuje hlavně funkční kat pro zvednutí teploty v DPF, u PD to musí zařídit rovnou vstřiky+vačka ... Bez diagnostiky je to navíc naslepo, je třeba live data, ne jen vyčítat zapsané chyby. Stejný princip, jen slabší varianta motoru PD, ani lidi co se tim živěj neměli vůbec šajn co dělaj ... Jinak tyhle výkoný PD, motory BMN a spol nic moc co do spolehlivosti / životnosti ... Editováno: 16. Říjen 2019, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviamanCZ Vloženo 5. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km. 56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci. Filtr jsem nechal čistit minulý rok v létě, auto mělo najete 234255 Km. Ještě před výměnou rozvodu auto jezdilo a regenerovalo, regenerace mi naskakovala cca. po ujetí 200 km. Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 200 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 To co popisuješ skutečně poukazuje na problém s verzí vačky, které není určená pro verzi s DPF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviamanCZ Vloženo 5. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Na tu váčku jsem se díval, ale nedokážu uznat jestli je to opravdu vačka BMN. Když dám přes diagnostiku chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF. 008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1 P2002-006 - efektivita na spodni mezi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviamanCZ Vloženo 11. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2020 Dneska jsem s bráchou zkoušel sundat víko váček abychom ověřili jestli se jedná o váčku BMN.Zde máte fotky a podle toho co píšete tam mám jinou váčku než bych měl mít. Můžete to potvrdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviamanCZ Vloženo 11. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. leden 2020 Sdílet Vloženo 13. leden 2020 Opravdu těžko říct, ale dle kruhu to vypadá na verzi bez DPF, nicméně na 100 % to zjistíš jen podle kodu popř. ještě foto z vrchní strany na tvar... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 11. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2020 Zkusím štěstí zde. Vyměnil jsem motor a regenerace probíhaly sice často, ale bez problému. Poté výměna lambdy. Po cca 500 km jsem zkusil vyměnit snímač diferenčního tlaku a podtlakovou baňku v sání. No a po 20 km se rožlo dpf, připojil jsem diagnostiku a byla vypsaná chyba lambdy (proto to asi neregenerovalo). Druhý den jsem tedy vrátil starou ale dpf ne a ne regenerovat. Zkusil jsem tedy vrátit starý snímač diferenčního tlaku ale taky bez výsledku. Už to došlo nad zaplnění 60% a rožla se spirála s nouzákem. Tak jsem tedy zkusil za jízdy s krásně prohřátým motorem zadat kódování 21295 což by mělo spustit regeneraci, ale v měřených hodnotách to ani neukazuje že by se to tu regeneraci pokoušelo pustit. Něco jí blokuje, všechny 3 teploměry kolem dpf ukazují správně, snímač tlaku taky nevyhazuje nějaký nesmysly. Teplota motoru taky ukazuje správně. Už si fakt nevim rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dussič Vloženo 21. leden 2021 Sdílet Vloženo 21. leden 2021 Chlapi měl jsem ten samí problém,auto padalo do nouzového režimu,naj.220tis.Po hodně pokusech vyvolání regenerace to chvilku vydrželo a zas nouz.režim. Vyměna klapky sání za 1.200,- a je klid. Mam najeto 297.tis. a zatím bez problému,ale prý ta klapka vydrží životnost tak +- 100tis. tak uvidím. Motor BMN a čekal jsem od něj víc výkonově.(mam ještě octu 1 AGR,vstřiky + lazení jednotky pájecí od Dieselpoweru v Chomutově,jezdí s ní zeťák a ten pociťový zátah RS nemá a i když mi je 50. tak mne to ba),, koně a výkon ničím nenahradíš", zdravím ať nám to všem jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.