Přejít na obsah

Vypáleni zachycených výfukových sazí neproběhne!


OctaviamanCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím, vlastním Škoda Octavia II RS 2.0 TDI - PD 125kw

Co mě trapi? Při zaneseni filtru pevných částic nedojde k regeneraci (vypáleni zachycených výfukových sazí neproběhne) teplota ve filtru se nechce zvednout, nevite čim to muže byt? Během jízdy se za mnou objevuje bily oblak, nespálena nafta? 

DPF filtr vyčištěny

Lambda sonda je nova

žhaviče, diferenční snímač tlaku v pořádku

Byl přehrát software

Motor šlape jako hodinky, neškube prostě nic, jen neregeneruje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voda je blbost, pokud se neztrácí ...

Jak to auto máš dlouho a regenerovalo to někdy?

Kolik to mělo najeto km, když se DPF nechalo čistit? Jak je na tom vačka, vstřiky, nedělalo se něco na hlavě? U PD je potřeba, aby vstřiky zvedaly teplotu pro regeneraci jak maj, je to trochu jiný systém než u CR techniky, která potřebuje hlavně funkční kat pro zvednutí teploty v DPF, u PD to musí zařídit rovnou vstřiky+vačka ...

Bez diagnostiky je to navíc naslepo, je třeba live data, ne jen vyčítat zapsané chyby.

Stejný princip, jen slabší varianta motoru PD, ani lidi co se tim živěj neměli vůbec šajn co dělaj ...

 

Jinak tyhle výkoný PD, motory BMN a spol nic moc co do spolehlivosti / životnosti ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

 

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

 

Filtr jsem nechal čistit minulý rok v létě, auto mělo najete 234255 Km. 

 

Ještě před výměnou rozvodu auto jezdilo a regenerovalo,  regenerace mi naskakovala cca.  po ujetí 200 km. 

 

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 200 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zkusím štěstí zde. Vyměnil jsem motor a regenerace probíhaly sice často, ale bez problému. Poté výměna lambdy. Po cca 500 km jsem zkusil vyměnit snímač diferenčního tlaku a podtlakovou baňku v sání. No a po 20 km se rožlo dpf, připojil jsem diagnostiku a byla vypsaná chyba lambdy (proto to asi neregenerovalo). Druhý den jsem tedy vrátil starou ale dpf ne a ne regenerovat. Zkusil jsem tedy vrátit starý snímač diferenčního tlaku ale taky bez výsledku. Už to došlo nad zaplnění 60% a rožla se spirála s nouzákem. Tak jsem tedy zkusil za jízdy s krásně prohřátým motorem zadat kódování 21295 což by mělo spustit regeneraci, ale v měřených hodnotách to ani neukazuje že by se to tu regeneraci pokoušelo pustit. Něco jí blokuje, všechny 3 teploměry kolem dpf ukazují správně, snímač tlaku taky nevyhazuje nějaký nesmysly. Teplota motoru taky ukazuje správně. Už si fakt nevim rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapi měl jsem ten samí problém,auto padalo do nouzového režimu,naj.220tis.Po hodně pokusech vyvolání regenerace to chvilku vydrželo a zas nouz.režim. Vyměna klapky sání za 1.200,- a je klid. Mam najeto 297.tis. a zatím bez problému,ale prý ta klapka vydrží životnost tak +- 100tis. tak uvidím. Motor BMN a čekal jsem od něj víc výkonově.(mam ještě  octu 1 AGR,vstřiky + lazení jednotky pájecí od Dieselpoweru v Chomutově,jezdí s ní zeťák a ten pociťový zátah RS nemá  a i když mi je 50. tak mne to ba),, koně a výkon ničím nenahradíš", zdravím ať nám to všem jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...