Přejít na obsah

Jaké H4?


HWSpeedy

Doporučené příspěvky

Mam zkusenost s Osram NB Laser, s tema nejlevnejsima Osram co tam jsou z vyroby se to neda srovnat. Nicmene to dvouvlakno je proste v tech CG parabolach blby, das dalku, ty NB krasne sviti, akorat pred sebou 10m mas trosku tmu ... Svetelna houkacka ti rozsviti obe vlakna najednou ... pak to je OK ... ale zapinat je na dele, coz by asi slo udelat, asi neni dobre ... aby se to nerozteklo ...

Vyresil jsem nakonec FL svetly ( 2x H7 Osram NB ) a spokojenost, sviti mnohem lepe, hezci LED denni a celkove hezci vizas vozu ...takze doporucuji toto ... Enem ty prachy ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidím, zkusím ty Osram NBL jak dlouho vydrží. Jelikož mám aktivované koncové světla i s denníma tak něco málo času ušetřím. I když teď v zimě to zas tak moc nebude.

Na FL světla bohužel nemám čas si s tím hrát, takže vrazím něco peněz do těch žárovek ve jménu bezpečnosti a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja pouzivam NBS a pouzival jsem NBL, NB +90%, silverstar a obycejne H4. Nejlip podle mne vypadaji NBS. Sviti moc lip nez obycejne H4 a neni drahe.

Podle mnwe rozdil mezi NBS a NBL je v cene. Lidske oko nevidi uz skoro teho svetla.

Ted' spousta doby jezdi se na dennim svicenim , takze H4 odpocivaji. Bezpecnost je na prvnim miste, takze bych zvolil NBS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo pokud máte v blízkosti nějakého velkododavatele náhradních dílů, tak se poptat tam. V Brně máme ML Parts, kde mají hezké ceny: https://mlparts.cz/zarovka-dalkovy-svetlomet-osram-64193nlhcb

Nebo v Ostravě je PEMA. Pak už je na každém, jestli chce za H4 dávat 30Kč a nebo 200Kč. Já mám třeba v motorce H1 Osram NBU už 20tkm a pořád svítí. Je pravda, že na motorce nejsou výkyvy napětí spojené se servem, ale zase tam jsou obrovské vibrace třeba na polní cestě, šotolině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to TOMUS: Asi tedy zkusím ty NBS. Cena ani ne poloviční oproti NL, svítivost udávají stejnou, NL budou asi jen bělejší. Životnost udávají 250/400+500/900 u NBS oproti 80/200+160/400 u NL. Diky za tip.

 

Edit: Když vezmu těch 400 hodin (OSRAM to udává jako Životnost B3) a když předpokládám ta delší doba označená jako Vlákno 2 bude pro potkávací světla, tak to znamená cca 25000 km najetých na potkávací (tlumená) světla. Což mně přijde jako super.

Editováno: , autor: HWSpeedy
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, HWSpeedy napsal:

to TOMUS: Asi tedy zkusím ty NBS. Cena ani ne poloviční oproti NL, svítivost udávají stejnou, NL budou asi jen bělejší. Životnost udávají 250/400+500/900 u NBS oproti 80/200+160/400 u NL. Diky za tip.

 

Edit: Když vezmu těch 400 hodin (OSRAM to udává jako Životnost B3) a když předpokládám ta delší doba označená jako Vlákno 2 bude pro potkávací světla, tak to znamená cca 25000 km najetých na potkávací (tlumená) světla. Což mně přijde jako super.

 

U nas NBS jsou za rozumné penize

https://nocar.pl/catalogsearch/result/?q=Osram+h4+night+breaker+silver

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...