Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

@chaosrx a to ti automaticky nabehlo hned v apke, ci tam je to pod zalozkami? pytam sa ako uz na drobnosti, no uz fakt hladam chybu v tom, ze si to neviem ja spravne nastavit

  • Autor

@chaosrx Aha, netušil jsem, že máš iOS. Zřejmě u Androidu si ještě počkáme. Ale to se týká jen mobilu. Na webu by jsme to měli mít všichni stejné. Tam zdravotní kartu máš k dispozici?

@Joscer Na webu zdravotní karta není teď koukám, vše ostatní ale funkční. Až na to blikání a troubeni, které tam také není, ale nevím, jestli to nebylo jen v mobilu.

 

@csabac Naběhlo to samo po aktualizaci, nic jsem s tím nedělal. Popravdě mi ta zdravotní karta přijde ale úplně zbytečná. :D

Ahoj, tak po update na verzi 3.1.9 na iOS (dorazilo dnes) už mám zdr. kartu také funkční. Na titulním screenu se jíž zobrazuje i dojezd i info o zamčení. Potvrzuji zmizení blikání a houkání.
Notifikace o opuštění oblasti vyzkouším zítra.

uz som odhlasil vozidlo, tak idem nanovo vsetko od zaciatku

  • Autor

Houkání a blikání na webu není, protože tam je jaksi skoro nepoužitelné.

Na Android mobilu je houkání a blikání (zatím) na kartě Poslední parkovací pozice.

Tak update - na iOS je houkání i blikání skutečně na Parkovací pozici. @Joscer díky za nápovědu kde hledat :)

absolvoval som novu registraciu, kedze po odstraneni profilu som vsetko musel nanovo. profil ostal aktivovany. vysledok, vidim iba servisneho partnera. idem pisat na podporu, proste tam nemam ziadnu odozvu na auto. este aj pin som nanovo natukaval, vsetko odinstalovane nainstalovane. ani mobil ani pc. uz zacinam pochybovat, ci auto je ok, ked to i to sos vyhadzuje. a ci to vobec i funguje aj ked to svieti na zeleno

toto by mal povinne predajca spravit pri predaji. skoda by im to mala predpisat, naucit ich a ked nieco nie je ok, rovno im poslat odozvu do systemu. ja uz rezignujem. napisem im, ale uz zvazujem, ze vymazem celu tu srandu z auta. iba to otravuje po starte a zatial prinos minusovy, len nervy z toho mam

ked ste sa registrovali do sluzby care connect, ktore sluzby ste tam mali spomenute? lebo mne vzdialeny pristup veru tam ani nespominalo, len tie aktivne sluzby som odsuhlasoval

  • Autor

Jak už jsem někde psal. Mě vše připravil prodejce ještě před tím, než jsem si auto vyzvedával a od začátku jsem tam měl vše. I tu zdravotní kartu, která pak zmizela. Jen mi předal dočasnou mailovou adresu a heslo k ní a pin k infotainmentu. Mailovou adresu jsem si pak ve Škoda connect změnil na tu svou používanou obecně.

viete mi povedat, kam posielate dotaz? na skoda support co je pre infotaiment? lebo ak dam kontakt pri skoda konekt, hodi ma to na slovenskeho importera a ten sa odkazuje na servis

  • Autor

Já komunikuji s adresou support@skoda-info.cz. Maily od nich pak mají většinou následující podpis:

 

Vladimír Černohorský

ŠKODA AUTO Help Desk

Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect)

som zvedavy na stanovisko. zahrnul som i problem s prehravanim medii a to ze od poslednej aktualizacie nastal problem s SOS systemom. Ci to suvisi fakt neviem.

Tak hlásim sa k tým, ktorým to predajca nezahrnul do výbavy a vzdialený prístup teda nebude. Síce som požiadal, či by sa to nedalo dodatočne doaktivovať nejakým spôsobom, no zázraky nečakám. Takže pre mňa tíma connect uzavretá a nevidím zmyseľ, aby som to vôbec tam mal. Ak potvrdia, ž ezrušenie profilu nemá vplyv na núdzové volania pri havárii, tak to rovno zmažem z auta, aby som nemusel stále potvrdzovať osobné údaje.

Doplnim info. Deaktivaciou sa strati pri zakladnom baliku len zdravotna karta a planovany servis. Tak osobne mne toto nechyba, kedze zdravotna karta nefunguje a rusim connect ucet a tu otravu z auta o osobnych udajov. 

  • Autor

Tak Škoda connect opět mimo provoz. Z webu se vůbec nespustí úvodní stránka pro zadání přihlašovacích údajů. Z aplikace v MT třeba pokus o zamčení auta na dálku hlásí "Něco se pokazilo". Na záložce "Stav vozu" není vidět celkové ujeté kilometry.

Vcera vecer pri zamykani appkou to hlasilo nieco podobne,ako tebe,ale paradoxne auto som pocul cvaknut a aj realne ho  zamklo ....pomohol restart telefonu aa uz to bolo viditelne aj v apke.

  • Autor

Restartoval jsem MT a skutečně, aktualizace stavu zamčení proběhla bez chyby a zobrazila se.

Ale webová stránka pro login do Škoda connect stále nepřístupná. 

No, já mám stav appky zamrznutý ve stavu cca před týdnem. Auto evidentně neposílá žádná data, nejde ani přidat profil. Ale info a SOS linka fungují, takže ta esim přeci jen nějak komunikuje.
Aktuálně řeší Škoda "s nejvyšší prioritou".

  • Autor

Včera, před cestou z práce, jsem zkusil zapnout i Opuštění oblasti a Překročení rychlosti. V appce se následně hlášení objevila, ale žádný mail mi nepřišel, přestože při nastavení jsem to měl zaškrtnuté.

  • Autor

Dnes po ránu Škoda connect opět nefunkční. Webové stránky nelze spustit a refresh stavu auta v appce v MT končí hlášením "Něco se nepovedlo".

@Joscer Tak to nechápu, mě funguje jak aplikace, tak i web. Fungovalo to i včera a oznámení taky fungují.

  • Autor

@chaosrx No mě to nefungovalo ani včera ani dneska po ránu. Rozběhlo se to vždy někdy po 10. hodině. Zkus, jestli jsi schopen se probudit někdy třeba o páté ráno, tak z appky pustit refresh pro stav vozu.

  • Autor

Dnes po ránu při celé cestě do práce výpadek Škoda connect v autě, indikační piktogram na infotainmentu vyšedlý, navigace bez online informací. Po příjezdu do práce spuštěna appka na MT, informace o vozidle nejsou aktuální, poslední jízda samozřejmě nenahrána. Parkovací pozice domácí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.