Říjen 30, 200618 r Autor nejak sa mi nepaci to pravidelne zanasanie skrtiacej klapky Palivovy filter je OK? Palivo - ake tankujes? palivovy by mal mat v pohode ak netankuje smejdny benzin. inak palivovy filter by uz nemal mat povodny. jj - palivový filtr už jsem měl měněný (a ne jednou myslím). V rámci garanček..
Říjen 30, 200618 r Autor To asi ne clovece... U benzinovych fabii se palivovy filtr nemeni. Máš pravdu, já se splet. Ono to nebylo v rámci garančky, ale bylo to jako by při garančce, když mi čistili a přetěsňovali tu klapku (či co). Koukám na to v papíru zrovna. Filtr mi měnili. Hmm... tehdy mi ta garančka+servis vyšla na 12500kč... Btw: Martinoslave, koukám, že jsi za ten rok, co jsem tu nebyl, povýšil!
Říjen 30, 200618 r Jeniku, jenom o trosku Kluci to tady potrebovali trosku srovnat do late, tak jsem je tady sesekiroval a je klid
Říjen 30, 200618 r Autor Jeniku, jenom o trosku Kluci to tady potrebovali trosku srovnat do late, tak jsem je tady sesekiroval a je klid Jó, to tys vždycky uměl. Proč se tehdy vůbec změnilo fórum? Ja sem jednou po pauze přišel a koukám, že moje konto se skoro 3000 přispěvkama bylo pryč, to mi bylo líto... Tak jsem si ho udělal znova, ale nějak sem teď rok měl jiné starosti a nebyl čas na fórum...
Říjen 31, 200618 r Cau. Mel jsem podobne problemy se starty, kdyz bylo auto tak napul ohrate a venku bylo hodne vedro. Soucasne jsem mel problemy s cukanim motoru - viz: Jina diskuze Posledni prispevek. Cukani bylo vyreseno vymenou zapalovacich kabelu a myslim, ze i to startovani se tim spravilo. Bohuzel jsem kabely menil teprve pred mesicem, a to uz zadna velka horka nebyla - takze ohledne spatnych startu nemam uplnou jistotu. Ale jak psal i nekdo prede mnou - tenhle motor jede opravdu hezky - a nežere
Říjen 31, 200618 r Johnny: Prechazelo se na nove forum s novou adresou, tak se v podstate zacinalo odznova. Nove forum se chysta i ted, ale defacto se jen prejde na novou verzi, takze uzivatelske ucty zustanou uchovany.
Říjen 31, 200618 r Autor Cau. Mel jsem podobne problemy se starty, kdyz bylo auto tak napul ohrate a venku bylo hodne vedro. Soucasne jsem mel problemy s cukanim motoru - viz:Jina diskuze Posledni prispevek. Cukani bylo vyreseno vymenou zapalovacich kabelu a myslim, ze i to startovani se tim spravilo. Bohuzel jsem kabely menil teprve pred mesicem, a to uz zadna velka horka nebyla - takze ohledne spatnych startu nemam uplnou jistotu. Ale jak psal i nekdo prede mnou - tenhle motor jede opravdu hezky - a nežere Jo, když mi tenhle motor nastartuje, tak šlape výborně a nežere, to je fakt. Mě to ale dělá za jakékoliv teploty. Ale je fakt, že když v září bylo ještě vedro, tak nebyla skoro šance, aby mi to po těch 25-40min vůbec chytlo. Teď, jak je chladněji, tak se mi to občas podaří po téhle době nastartovat, ale tak, že to různě škytá a občas hned chcípne, když nepřidám plyn (což bych neměl... ) Díky za další tip, nejdřív ale vyměním to čidlo, to stojí pakatel, a uvidím.. Pak dyžtak budu pokračovat v kabelech, jiných sondách, filtrech, motorech, autech....
Říjen 31, 200618 r Autor Johnny: Prechazelo se na nove forum s novou adresou, tak se v podstate zacinalo odznova. Nove forum se chysta i ted, ale defacto se jen prejde na novou verzi, takze uzivatelske ucty zustanou uchovany. OK
Říjen 31, 200618 r nezabudni nove tesnenie, klapku mas yasratu od odvetrania motor. priestoru, mam to tiez dost casto zanesene,
Říjen 31, 200618 r Autor nezabudni nove tesnenie, klapku mas yasratu od odvetrania motor. priestoru, mam to tiez dost casto zanesene, Nové těsnění na co? Promiň, moc se v tom nevyznám.. do hloubky... Jako mě už to řikalo hodně lidí, že se ta klapka zanáší zvenku, tak nechápu, jakou souvislost s tím má palivo. (Hlavně v servisu ze mě s tím několikrát dělali idiota...) Chápu, že když je nekvalitní palivo, že se s ní něco může stát, ale já jim opakoval, že beru dobrej benzín a že i kdyby špatnej, tak se to snad nemůže zanášet (nečistotami? z benzínu každých 12000km...
Říjen 31, 200618 r nezabudni nove tesnenie, klapku mas yasratu od odvetrania motor. priestoru, mam to tiez dost casto zanesene, Nové těsnění na co? Promiň, moc se v tom nevyznám.. do hloubky... Jako mě už to řikalo hodně lidí, že se ta klapka zanáší zvenku, tak nechápu, jakou souvislost s tím má palivo. (Hlavně v servisu ze mě s tím několikrát dělali idiota...) Chápu, že když je nekvalitní palivo, že se s ní něco může stát, ale já jim opakoval, že beru dobrej benzín a že i kdyby špatnej, tak se to snad nemůže zanášet (nečistotami? z benzínu každých 12000km... klapku ti zesiera odvetravanie klukovej skrine. v tej skrini sa tvoria a dostava trochu oleja a plynov a to tou hadicou putuje ku klapke. sem tam s toho nieco odkvapne a to ju zasiera.
Listopad 1, 200618 r Autor Tak jsem si dneska všiml, že když jsem vypnul motor (a rafička teploty byla už na normální 'provozní' teplotě (tzn. v půlce)) a vzápětí zase nastartoval, tak rafička se zvedla jen cca do čtvrtiny a tam zůstala tak pět minut, neř vylezla opět nahoru. Co si pamatuju, tak mi ta rafička vždycky vyskakovala na stejnou hodnotu co předtím okamžitě. Jak jsem si početl v jiných místnostech, tak tohle by mohlo být taky znamení vadného teplotního čidla. Tak ho zítra jdu konečně koupit. 2Speedy: Díkys! Nevíš číslo toho těsnění?
Listopad 2, 200618 r Autor Taxem koupil čidlo plus těsnění tady u nás v krámku a zítra to tam nechám dát. Pak se ozvu, jak to dopadlo. Zatím díky moc všem!
Listopad 2, 200618 r Kluci, poraďte něco. Motor MPi mi přestal startovat na první otočení motoru . Loni i při -10°C při otočení klíčkem jen štěknul a běžel (na první otočení motoru), teď zhruba od podzimu se musí pokaždé několikrát protočit a pak chytne. Teď je lehce pod nulou a je cítit jak startér otáčí motorem pomaleji než jsem byl zvyklý. Po několika otočení motoru vyběhnou otáčky a postupně padají na normál. Baterka je nová od července. Olej loni Fina 10W-40, od léta Mogul 10W-40. Loni najeto 43.000 km, nyní 63.000 km. Napadá někoho něco? Díky.
Listopad 3, 200618 r Kluci, poraďte něco. Motor MPi mi přestal startovat na první otočení motoru . Loni i při -10°C při otočení klíčkem jen štěknul a běžel (na první otočení motoru), teď zhruba od podzimu se musí pokaždé několikrát protočit a pak chytne. Teď je lehce pod nulou a je cítit jak startér otáčí motorem pomaleji než jsem byl zvyklý. Po několika otočení motoru vyběhnou otáčky a postupně padají na normál. Baterka je nová od července. Olej loni Fina 10W-40, od léta Mogul 10W-40. Loni najeto 43.000 km, nyní 63.000 km. Napadá někoho něco? Díky. já standardně radím.. svíčky a plná sintetika olej (já si teď se startováním chrochtám )
Listopad 3, 200618 r já standardně radím.. svíčky a plná sintetika olej (já si teď se startováním chrochtám ) newim jestli plna syntetika je to prave do starsiho motoru ( ono pro ty nase motory asi staci i mineral,spis jde jak casto se meni)
Listopad 3, 200618 r no, tak asi to auta před odpisem bych to nedával, ale mám najeto 50 tisíc a nemůžu si přechod na lepší olej vynachválit. A abych měl díky řídkému oleji z motoru "klapátko" to snad ještě nehrozí, tolik ho ještě vyhabrovanej nemám
Listopad 3, 200618 r já standardně radím.. svíčky a plná sintetika olej (já si teď se startováním chrochtám ) newim jestli plna syntetika je to prave do starsiho motoru ( ono pro ty nase motory asi staci i mineral,spis jde jak casto se meni) HONZIK: skor ty by si mal pouzivat plnu syntetiku pre svoj motor
Listopad 4, 200618 r Autor kolko stalo v kramku? ` Koupil jsem to i s těsněním za 300kč. takže mi to vyšlo cca o 50kč dráž, než kdybych to koupil na tom netu (100kč počtovné), ale já to chtěl nechat vyměnit eště tenhle týden. Kdybych ovšem dělal nějaký větší nákup, tak určitě v tom eshopu, protože tam maj opravdu pěkné ceny.
Listopad 6, 200618 r aj ja som ho kupil v kramku - kuoli zaruke keby nieco, potom napis ci to este blbne. mne to uz nerobi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.