Skolaeast Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Zdravím, přicházím s trochu pikantnějším dotazem... Dělám projekt připojení palubních přístrojů z Fabie 6Y k PC. Přo kompletní komunikaci mám již připojenou BSG jednotku. Jsem schopen připojit i VAG diagnostiku, vše komunikuje jak má. Jediné o co se již měsíce pokouším, je rozsvěcení podsvícení přístrojové desky. Vzhledem k funkční komunikaci s BSG jsem schopen provést test akčních členů přes VAG, ale toť vše. Ať dílenskou příručku studuji jak studuji, absolutně nevím, jaký typ signálu přivést na pin v BSG jednotce. V potenciometru nastavení intezity osvitu interiéru je nějaká funkční elektronika, která není v dílenské příručce popsána a tak tedy nevím, co přivést na pin XS1 T6c/2 do BSG. Zkoušel jsem snad vše. GND, +12, regulované napětí potenciometrem od 0 - 12V, PWM regulaci... stále nic. Ve stmívači je nějaké IC, které poté posílá signál do spínače světel a dále do BSG. Je tu někdo, kdo by poradil, jak rozsvítit podsvit přístrojové desky, bez přítomnosti spínače světel (nastavení intenzity osvitu interiéru) přístrojovku Fábie 1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Takže tobě jde o to, poslat tam to, co tam posílá ten spínač světel? A co když tato informace pro rozsvícení budíků sama o sobě nestačí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skolaeast Vloženo 7. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2020 podle schémata zapojení spínače a stmívače by měla... spínač je opravdu jen spínač bez jakékoliv logiky, ale ten stmívač má již nějaký obvod, který mi dokumentace neprozradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...