Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Tabulka prodejů OA za říjen 2020 (včetně porovnání s loňským říjnem)

1669784484_jen2020.thumb.png.dcb5b47791ed2adc0e65fbc1c2be7087.png

 

Tabulka prodejů OA za období leden až říjen 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím loňského roku)

1095535385_1-102020.thumb.png.945390b435caf301545a7b67f85b4cbf.png

Někde na webu Škodovky jsem viděl tabulky výroby Škodovek dle typů za uplynulé měsíce tohoto roku a celkem mě překvapilo, že Kamiq  má 2 x větší výrobu co do počtu kusů  než Scala. Takže u nás celkem Scala frčí, ale celosvětově asi nic moc! Asi se do potřeb zahraničních zákazníků Scalou moc netrefili. 

PS: tak už jsem to našel, šlo o celosvětové dodávky zákazníkům za leden až září 2020, kde Kamiq  má 90.600 dodaných kusů a Scala má 46.300 dodaných kusů. viz. přiložený soubor

 

Tisková zpráva Škoda Auto 1-9_2020.pdf

Upraveno od DušanV

  • Autor

001.thumb.png.abf141efb17546ea73a0aea3cde2708f.png003.thumb.png.3f7aa483c2c19494be30796c60a88a20.png002.thumb.png.6f1f6736d730e46aa7d831dd10c0ff1c.png

  • 2 týdny později...

Automobilce Škoda Auto, která je součástí skupiny Volkswagen, v říjnu prodej v zemích EU meziročně klesl o 2,5 procenta na 52 119 vozů. Od ledna do října jí prodej klesl o 17,5 procenta na 455 887 vozů. Podíl této značky na unijním trhu se nicméně v říjnu meziročně zvýšil na 5,5 z 5,2 procenta před rokem, za prvních deset měsíců se pak zvýšil na 5,7 z 5,1 procenta ve stejném období loni.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Listopadová čísla jsou opět nižší ... Kdy se to obrátí netuší asi nikdo.

(Vybrána pouze horní část tabulek)

 

Prodej OA podle typů za listopad 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím roku 2019)

1174167699_typy11.thumb.png.251beabec0eb40eb31a48f442a2a3a10.png

 

Prodej OA v ČR za období leden až listopad 2020 (včetně porovnání se stejným obdobím roku 2019)

113993122_typy1-11.thumb.png.3a9ee9d3fb030af8f53a47f11d0a2185.png

 

Tabulka celkových prodejů v ČR od roku 2004

719111826_OAod2004.thumb.png.72a713ff3eca95b6f5831a4e9a41a668.png

 

To si Scala nevede až tak špatně

Že by se už začal projevovat zářijový FL i30 a ty ceny zapakatel? Prosinec bude zajímavý

  • 1 měsíc později...

Za rok 2020 v ČR 

i s rokem 2019

Těch Enyaqů už na normálních RZ ....

C8E5438D-C576-4A0F-B915-19818BB573DC.thumb.jpeg.c57bfe2d83c9776ab6a4bcb793756707.jpeg
Podíl RČ/IČO

6CAFF7B8-481D-4996-93D0-1BAA708D0776.thumb.jpeg.722422a2efd85bce82e4cd413deaf078.jpeg

 

Registrované Škody Enyaq ale nejsou určené hned pro cílové zákazníky. "Vstup modelu Enyaq iV na evropských trzích se blíží, očekáváme jej na jaře letošního roku. Proto jsme začali i díky listopadovému zahájení sériové výroby tohoto modelu registrovat první vozy, které jsou určeny pro prezentační účely, dealery po celé Evropě a v neposlední řadě také vozidla pro interní potřebu, mezi něž patří například služební auta nebo vozy určené pro oddělení technického vývoje či kvality,"  - po dopočtech na emise za celý rok to automobilce snad pomůže

Upraveno od Jan R.

Škoda, že u té Octavie není rozdělení A7/A8

 

138632424_674081973338013_8051503844184961331_o.jpg

  • 4 týdny později...

Leden v ČR

 

20016050-F270-4E0D-88E7-421112A8464A.jpeg

  • Autor

Pro větší představu - tabulka s více modely - porovnání ledna 2021 s tím loňským.

Lednový propad prodejů (registrací) v ČR je oproti loňskému přes 20% a třeba v Německu dokonce okolo 30 %.

1619645707_01-2020-01-2021.thumb.png.6f09bc12dee4e8eaede39eddd2a71cbb.png

 

 

 

Stále mi podle tech čísel nepřijde Scala takový propadák, jak se někteří pisálci stále snaží prosazovat...

To jo, ale berme to, že ta poslední tabulka je o domácím trhu Škodovky, tady ta Scala přeci jen nějak boduje, třeba i pro ty flotilové nákupy. Na zahraničních trzích to už tak slavné není a to i v poměru s ostatními modely Škodovky, i když nějaký velký propadák to taky asi není. Mám ale dojem, že  fabrika od Scaly přeji jen čekala podstatně více. 

Spíše je s podivem ten domácí ústup Octavie oproti lednu minulého roku a to taktéž v porovnání s ostatními modely Škodovky, Třeba to bude i tím větším podílem chybějících čipů oproti jiným modelům. Že by daň složitější elektroniky?

Upraveno od DušanV

Tak Scale dobíhá první výběrko pro kriminálku a dost firem na ní přešlo, prodeje ve světě no ...

S Octaviemi je problém, výroba vázne na dílech a přeci jen není nejlevnější, jen tak si ji někdo do rodiny nekoupí a ta digitalizace není pro každého. Lidé v okolí mi říkají z fotek s tím bych ani neuměl jezdit, kde se nastavuje topení ....

před 57 minutami, Martab napsal:

Tak je to zhruba polovina proti Kamiqu třeba, na druhou stranu je to v podstatě dvoumodel a dnes HB moc nefrčí... Navíc se ještě neprodává na všech trzích a někde je místo ní Rapid.


Spíš ten rozkol mezi očekáváním a realitou no...

Jo, jo  Rapid, aspoň vidíme, že pořád existují trhy (Rusko, Indie), kde to umožňují a kde chtějí a potřebují auta, která jsou jednodušší., možná trvanlivější. né tak prošpikovaná elektronikou.  Navíc ani ta Scala nemá ten SW nějak extra 100% vychytaný.

No uvidíme, jestli Škodovka pustí Scalu k vodě a upřednostní vůči ní tu novou Fabii kombi, jak jsme polemizovali v jiném vlákně. 

  • 2 týdny později...

Scala o moc vic nez posledni Rapid prospikovana elektronikou neni.

Navíc Rapid pro Rusko a spol po uvedení Scaly převzal spolu s výrazným FL možnosti elektroniky a infotaimentů stejné jako Scala (MIB3, VirtualCocpit a další).

V souboru přikládám  nabídku nového Rapidu pro Rusko a jeho výbavu. Hodně věcí vůči Scale chybí a ve všech  výbavách tj.  Entry, Active, Ambiente a Style  chybí některé věci, které měl původní Rapid u nás. V základní výbavě Entry není ani klimatizace, infotainment ve všech výbavách je Swing 6.5" a Bolero je jen za příplatek až v nejvyšších výbavách. Digitální přístrojový panel je jen pro dvě nejvyšší výbavy a to až v příplatkových paketech. atd., atd.. Prostě nové Rapidy v Rusku jsou dost holátka, ale jim to tak pravděpodobně vyhovuje, no  a ani ty příplatkové výbavy a pakety podle mne  nedosahují k úrovni Scaly.

Navíc oproti našemu starému Rapidu jsem objevil potkávací LED světla, která jsou i v nejnižší výbavě v základu, dále  příplatkové vyhřívání předního skla, které snad náš původní Rapid ani neměl, víc toho moc  není. Z nějakých asistenčních systému jsem v příplatku objevil jen sledování únavy řidiče, pomocník pro parkování, jo u Style je ještě v základu Front Assist, no ale je fakt, že jsem z toho nevyčetl co vlastně obsahuje  a jaké přidané funkce  má, ten digitální  přístrojový panel.

Pravděpodobně je tedy možné, že  nějaké ty možnosti elektroniky a infotaimentů  od Scaly, jdou naroubovat do nového Rapidu a to dle příplatkové volby konkrétního majitele, ale určitě ne všechny. Já to dle katalogu a hlavně dle základní specifikace jednotlivých výbav (viz. soubor) vidím tak, že pro zájemce nabízejí auto prosté přidaných asistenčních aj. elektronických funkcí a kdo si chce připlatit, tak tu určitou možnost má.  Chtělo by to vidět statistiku prodejů, vzhledem k výbavám, to by pak člověk viděl, co ti Rusáci vlastně sami preferují a kupují. Osobně jim celkem závidím, já bych takové auto s 1.6 mpi motorem, automatickou klimatizací a bez jakýchkoliv dalších přidaných jízdních elektronických funkcí bral všemi deseti.  Ale jak všude píši, jsem konzerva a tak každému dle jeho chuti. 

  

nový Rapid pro Rusko.pdf

nový Rapid - katalog Rusko.pdf

Upraveno od DušanV

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tabulka prodeje modelů v Evropě za leden 2021  (v porovnání s loňským lednem)

Kromě propadu Octavie stojí za povšimnutií fešný sešup Golfu..

558026300_E01-2021.thumb.jpg.7be94d660879463bc69512b46d5e5d47.jpg

 

Ten Golf tedy padá na hubu řádně. Nechce se mi věřit, že za to mohou jen ty chybějící čipy, nebo přetrvávající kolapsy infotainmentu. Někde jsem četl, že zákazníci nového Golfu měli jiná očekávání a představy, než jim ten současný model přinesl. To by byl docela průser, u takovéhoto stěžejního modelu VW AG. Tenhle model kupují spíše konzervativní zákazníci a příznivci fabriky, zdá se mi, že potrvá delší dobu, než to rozdýchají, nebo taky mohou přejít jinam, pokud tedy půjde vůbec někam a k někomu přejít. 

PS: Teď jsem si ještě na webu přečetl, že za leden 2021 se celkově prodalo jen 2099 kusů elektrického VW ID.3. Mizérie non plus ultra, na velmi propagovaný, elektrifikovaný   a do budoucna prý taktéž stěžejní model VW AG. 

Upraveno od DušanV

  • Autor

Doplnění předchozího příspěvku -

porovnání lednových prodejů vozů Škoda v Číně za posledních několik let

 

686006901_Skoda-chinajanuar.thumb.png.7e231addb416339abf08569b737281e4.png

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.