Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak jsem psal jezdíme na jedno nabití 200km, pokud budou teploty nad 15 tak bude dojezd delší.  Dokud se prostě baterky nezahřejí tak si CG pane více.

 

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, tak po ujetí prvních pár stovek km mám vyzkoušené tři typové situace 

1) bez topení (bez větrání)  rozjezdy na plný "plyn", dle pravidel 10km okresky a 5km město = 11kWh/100km 

2) topení a vyhřívání sedačky + záděž v autě a  to samé co v 1) = 20kWh/100km 

3) dálnice 130km/h (na max) = 18-22kWh

 

Spotřeba je po započtení rekuparace, což je u mě tak 4kWh

 

Mám radost z dojezdu, celý týden jsem jezdil do práce a na nákupy na jedno nabití 270km a ještě 23km dojezdu zbylo (už se ale auto omezilo eko mód a nejede to), takže budu nabíjet jednou za týden doma v noci. 

Navíc je příjemné nabíjet zdarma při nákupu v Globusu - přijde mi od EON faktura na nulu :-) Škoda, že to od dubna bude placené, aspoň u nás v Olomóci

 

 

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

A teraz prax a nie takýto jednostranne zameraný test (jedna dlhá cesta):

-220km na jeden záťah môže byť. Ale ak to berieš 2 krát denne na 15km tak to teda dohromady 220km nebude, lebo pri každom "rozbehu" musíš auto vykúriť, to je odber skoro 5kW (pár minút), a priemerná spotreba je razom 18kWh/100km na krátke jazdy,.extrém aj 20 keď leje a nechceš tam mrznúť a všetko zapneš.

-kúrenie na 21 Stupňov a úsporný režim - to ťažko, e-Up tak kúril veľmi mizerne, aj 23 bolo treba nastaviť a na nohy a aj tak tam nebola sauna ako pri benzínovom aute, skôr menej teplo, a to aj pri teplotách tesne nad nulou. Dokonca som musel nechávať "plný" výkon, inak na ECO móde ešte slabšie kúril. 

Tolko z praxe pri bežnom používaní, nie pri jednostranne zameranom teste. Áno, na dlhšej trase je dojazd lepší, spotreba aj v zime klesla hneď na 15kWh/100km. No a ak by len zasvietilo slnko a prehrialo trochu interiér hneď aj menej. 

 

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Jezdím známé trasy 'kolem komína', terén je Valašsko, jedna víska za druhou, troje závory na trase. Uvedené údaje jsou za duben a trasy vždy vedly tam a zpět, tedy celkové převýšení 0. S původním nafťákem jsem jezdil víc klidně, teď si toho užívám a šlapu na to, byť v rámci předpisů, žádná divočina. Pokud nezapomenu, přepínám na Eco, protože to je nejsnadnější cesta k vypnutí klimatizace a topení. Tolik ke kontextu.

 

V datech je: spotřeba na 100 km / vzdálenost / průměrná rychlost. Vyčteno ze Škoda Connect:

9.1 / 33 / 42

11.6 / 18 / 33

8.7 / 26 / 45

9.2 / 28 / 35

12.1 / 32 /39

7.3 / 9 / 46

11.7 / 9 / 35

13 / 54 / 40

10.7 / 27 / 40

10.5 / 55 / 35

10.2 / 43 / 35

10.2 / 28 / 42

8.9 / 53 / 37

8.7 / 26 / 45

11.2 / 15 / 23

9.6 / 44 / 43

9.1 / 41 / 38

 

Dost mě překvapil dlouhodobý průměr 12.3 kWh/100 km, asi jsou tam nějaká data z předchozích (předváděcích?) jízd.

Vloženo

Ahoj. Ja som so spotrebou tiež spokojný?, ale teraz je to na spotrebu asi najlepšie obdobie, nakoľko netreba využívať kúrenie/klimatizáciu, takže spotreba je naozaj výborná. Uvidíme, aké to bude v lete s klimatizáciou pri 35C, resp. v zime pri mínusových teplotách?... Ondrej?

Vloženo

Asi podla toho kolko nabijal. (asi sa to da v apke od auta najst) Lenze to asi skresluje? Kedze nabija sa vzdy viac a neviem ci PP zapocitava aj elektrinu spotrebovanu na svietenie a radio a vyhrievanie. 

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

V tomto zimnim obdobi mi pri dlouhodobe spotrebe 18kWh/100km prave dnes, pri -10 °C, ukazuje PP u stojiciho nenastartovaneho auta pri nabiti 100% dojezd 142km. Jak jste na tom vy?

Editováno: , autor: Šutrák
  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...