Publikováno Leden 20, 20205 r Ahojte aké sú reálne dojazdy na jedno nabitie? Ďakujem. Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku
Leden 20, 20205 r Jak jsem psal jezdíme na jedno nabití 200km, pokud budou teploty nad 15 tak bude dojezd delší. Dokud se prostě baterky nezahřejí tak si CG pane více.
Leden 20, 20205 r Autor Super to je dobrý dojazd pri týchto zimných teplotách, som zvedavý na jar a leto. Ďakujem. Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku
Leden 30, 20205 r Tak včerejší nájezd 202Km, auto ukazovalo dojezd 25km a 8% nabití baterie. Venkovní teplota -1 až 2 °C.
Březen 6, 20205 r Ahoj, tak po ujetí prvních pár stovek km mám vyzkoušené tři typové situace 1) bez topení (bez větrání) rozjezdy na plný "plyn", dle pravidel 10km okresky a 5km město = 11kWh/100km 2) topení a vyhřívání sedačky + záděž v autě a to samé co v 1) = 20kWh/100km 3) dálnice 130km/h (na max) = 18-22kWh Spotřeba je po započtení rekuparace, což je u mě tak 4kWh Mám radost z dojezdu, celý týden jsem jezdil do práce a na nákupy na jedno nabití 270km a ještě 23km dojezdu zbylo (už se ale auto omezilo eko mód a nejede to), takže budu nabíjet jednou za týden doma v noci. Navíc je příjemné nabíjet zdarma při nákupu v Globusu - přijde mi od EON faktura na nulu :-) Škoda, že to od dubna bude placené, aspoň u nás v Olomóci
Březen 19, 20205 r Dojezd v zimních podmínkách 220km: https://www.auto.cz/o-kolik-se-snizi-dojezd-elektromobilu-v-zime-norove-pripravili-velky-srovnavaci-test-133747?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Březen 29, 20205 r A teraz prax a nie takýto jednostranne zameraný test (jedna dlhá cesta): -220km na jeden záťah môže byť. Ale ak to berieš 2 krát denne na 15km tak to teda dohromady 220km nebude, lebo pri každom "rozbehu" musíš auto vykúriť, to je odber skoro 5kW (pár minút), a priemerná spotreba je razom 18kWh/100km na krátke jazdy,.extrém aj 20 keď leje a nechceš tam mrznúť a všetko zapneš. -kúrenie na 21 Stupňov a úsporný režim - to ťažko, e-Up tak kúril veľmi mizerne, aj 23 bolo treba nastaviť a na nohy a aj tak tam nebola sauna ako pri benzínovom aute, skôr menej teplo, a to aj pri teplotách tesne nad nulou. Dokonca som musel nechávať "plný" výkon, inak na ECO móde ešte slabšie kúril. Tolko z praxe pri bežnom používaní, nie pri jednostranne zameranom teste. Áno, na dlhšej trase je dojazd lepší, spotreba aj v zime klesla hneď na 15kWh/100km. No a ak by len zasvietilo slnko a prehrialo trochu interiér hneď aj menej.
Březen 29, 20205 r ahoj, ja si naopak mylsim ze vetsi problem na vytapeni je dlouha cesta nechci v zime jezdit obleceny 2 hodiny . ale rano klidne pojedu studenym autem tech 15 min.. staci na minutu ohrev skel kvuli namraze a pak sedacka na 1/2 vykonu.
Duben 29, 20205 r Jezdím známé trasy 'kolem komína', terén je Valašsko, jedna víska za druhou, troje závory na trase. Uvedené údaje jsou za duben a trasy vždy vedly tam a zpět, tedy celkové převýšení 0. S původním nafťákem jsem jezdil víc klidně, teď si toho užívám a šlapu na to, byť v rámci předpisů, žádná divočina. Pokud nezapomenu, přepínám na Eco, protože to je nejsnadnější cesta k vypnutí klimatizace a topení. Tolik ke kontextu. V datech je: spotřeba na 100 km / vzdálenost / průměrná rychlost. Vyčteno ze Škoda Connect: 9.1 / 33 / 42 11.6 / 18 / 33 8.7 / 26 / 45 9.2 / 28 / 35 12.1 / 32 /39 7.3 / 9 / 46 11.7 / 9 / 35 13 / 54 / 40 10.7 / 27 / 40 10.5 / 55 / 35 10.2 / 43 / 35 10.2 / 28 / 42 8.9 / 53 / 37 8.7 / 26 / 45 11.2 / 15 / 23 9.6 / 44 / 43 9.1 / 41 / 38 Dost mě překvapil dlouhodobý průměr 12.3 kWh/100 km, asi jsou tam nějaká data z předchozích (předváděcích?) jízd.
Duben 29, 20205 r Ahoj. Ja som so spotrebou tiež spokojný?, ale teraz je to na spotrebu asi najlepšie obdobie, nakoľko netreba využívať kúrenie/klimatizáciu, takže spotreba je naozaj výborná. Uvidíme, aké to bude v lete s klimatizáciou pri 35C, resp. v zime pri mínusových teplotách?... Ondrej?
Duben 29, 20205 r Jj teraz je na spotrebu dobre obdobie hlavne ked ropa isla dole :D Sprint motor ma zadavanie aj pre elektro auta?
Duben 29, 20205 r Jiste: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1289-Citigo.html?fueltype=5&powerunit=2 a podle toho, co tam je videt, se lisi udaje z PP a udaje "skutecne". Netusim vsak, zdali je to pohled na elektromer ci jak zmeril skutecny odber.... Upraveno Duben 29, 20205 r od Šutrák
Duben 29, 20205 r Asi podla toho kolko nabijal. (asi sa to da v apke od auta najst) Lenze to asi skresluje? Kedze nabija sa vzdy viac a neviem ci PP zapocitava aj elektrinu spotrebovanu na svietenie a radio a vyhrievanie.
Duben 29, 20205 r Bez elektromeru primo pred wallboxem ci nabijeci zasuvkou se bude nutno spolehnout na udaje z PP... :-/
Červenec 15, 20205 r Dne 13.7.2020 dojezd bez dobíjení ,moje Citigo iV .Trasa Brno Žlutý Kopec- Č. Kamenice - 296 km ,posledních 50 km bez klimatizace
Únor 11, 20214 r V tomto zimnim obdobi mi pri dlouhodobe spotrebe 18kWh/100km prave dnes, pri -10 °C, ukazuje PP u stojiciho nenastartovaneho auta pri nabiti 100% dojezd 142km. Jak jste na tom vy? Upraveno Únor 11, 20214 r od Šutrák
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.