Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobry den..Vcera mi odpadol aky plech co sa nachadza za brzdovym kotucom. Chcem sa opytat ci mozem s tym este jazdit kedze som v zahranici...tak cca 500 km? a este jedna otazka: aku ma vlastne funkciu ten plech....som lail co sa tyka aut...dakujem za odpoved

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tal dnes taky vyměněn plech na LP brzdě, není to železný je to hliníkový a jako papír zoxidovalo to kolem šroubu a vypadlo to jako podložka, v servise říkali že to mění každou chvíly, holt uspora váhy.

20200420_140540.jpg

Editováno: , autor: kacer1
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

V 80.000km na 4,5 roku staré Octavii totálně vyrezlý zoxidovaný krycí plech kotouče vpředu - včera se při jízdě ohlásil hlučným kraválem. Do druhého krytu jsem přes disk poklepal a drží taky už jen silou vůle, takže to vezmu rovnou na obou stranách.

IMG_20210227_100555_018.jpg

IMG_20210227_100604_476.jpg

  • o 2 roky později...
Vloženo

Ahoj, když budete měnit ten plech za kotoučem - musí se sundat kotouč. Ale otázka je - stačí sundat držák třmenu a tím i sundat celý třemen s destičkama, nebo se musí sundat třmen, destičky, držák třmenu a půjde ten kotouč vyndat? Kdybych měl v híji destičky, měnil bych to komplet, kotouč, desky, plech, ale desky jsou ještě na 50procentech a přijde mi to škoda.

 

Díky za rady

Vloženo

Záleží jak jseš šikovný. Někdy stačí sundat komplet držák i s brzdičem a destičkama, někdy to musíš rozebrat jednotlivě. Ale pokud se brzdy dlouho nerozdělávaly kvůli údržbě (měly by se co dva roky rozebrat, očistit a promazat), tak bych doporučil do rozebrat jednotlivě a při té příležitosti to hned i pročistil.

Vloženo

Čaute,

Nejdem zakladať novú tému..

Budem meniť brzdy, konkrétne vpredu, priemer 288mm. Pozeral som dielenskú príručku, a tam píšu že skrutku držiaka strmeňa treba dotiahnuť na 200nm, není to veľa?

Neviem či to je preklep, alebo sa mám držať toho, čo je v priručke. Ide o Octavia Combi III 2.0Tdi 110kw DSG 2016.

Dík :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

ked menite tie plechy, davate stale original? alebo staci nejaka ina znacka? maxgear, febi? skoda-diely ponuka nejaku variatnu europska unia, ale znacku neuvadzaju. cena voci origo polovicna

Vloženo (editace)

Jestli můžu přidat svoji zkušenost, tak plechy za brzdami můžou být hliníkové nebo pozinkovaný ocelový plech. Já měl na autě hliníkové a vyhnily okolo připevňovacích šroubů. Nevím, školy nemám, ale je něco jako elektrochemická koroze. Proto jsem dal nové ocelové.

https://www.kutil.cz/dilna/galvanicka-koroze-kovu-ii-zvolte-spravnou-kombinaci-materialu/

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo

tak povodne originaly vydrzali asi 253 000 km. ak by aj nove (kludne i spominane Febi) vydrzali dalsich aspon 100 000 km, tak budem rad. len viem, ze pri niektorych veciach je lepsie dat original. preto som sa pytal na vhodnu znacku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...