Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím zdejší komunitu,

 

přemýšlím nad koupí ojetého Superbu III v motorizaci 1.4 TSI.

Chci se zeptat hlavně těch, kteří mají s tímto motorem zkušenosti a zvládli s ním najet nějakou větší porci kilometrů, jak jsou spokojeni se spolehlivostí a co řešili za neduhy a problémy.

 

Díky za odpovědi, Miloslav

Vloženo (editace)

Mám manuál a teď necelých 150tisic (z toho 130t. jsem najel já), protože je to sekce čistě na motor, tak s motorem vše ok.

Editováno: , autor: jak.cz
Vloženo
před 20 minutami, jak.cz napsal:

Mám manuál a teď necelých 150tisic (z toho 130t. jsem najel já), protože je to sekce čistě na motor, tak s motorem vše ok.

 

Trochu tuším, že mimo motor tě potkaly nějaké problémy.. můžeš říct jaké?

Vloženo

Ne, zde určitě ne, pokud to nebyly problémy s motorem. respektuj členění fora na jednotlivé specializované sekce. Správně má být takovýto dotaz zde:

 

Vloženo
před 48 minutami, Martin Bednář napsal:

S motorem take spokojenost. Kombinace vykonu a spotreby je z meho pohledu vytecna. Na kazdou nadrz najedu v pohode pres 1000km. Motor je tichej, olej mi nezere.

 

Perfektní, díky za informace :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím. Taky přemýšlím nad Superbem a nejvíc narážím na 1,4. Su stará škola a zdá se mě na auto téhle velikosti ten motor nedostatečnej. Sice má 150 k ale z 1,4-ky ? Není to na utahání toho motoru ? Co vidím na Youtubu (a moc tam těch 1,4 není) tak to tam všichni vytáčí jako prase, aby to jelo. Nejsu zvědavej honit motor kolem 4000 otáček. Ze svou 2,5-kou jezdím tak do 2500 - 3000 ot. Akorát když někoho potřebuju předjet, tak to vytočím na ty 4000 nebo kousíček přes. Ale velice nerad. ;-) 

Vloženo

mám PHEV 1,4tsi + elektromotor. Většinou vždy nám ve všech okolnostech při jízdě na benzín pomáhá i elektromotor - i když nechceš tak si to pořád vypomáhá. Ale že by byla jen samotná 1,4tsi nějak lenivá a nejela toho bych se nebál, já navíc vezu 200kg váhy navíc (baterka+el motor). Měli jsme 1,5tsi v Kodiaqu a na žádné závodění to určitě nebylo ale jelo to obstojně. Pro pohodového řidiče to je ideální motor. Jednou za čas potřebuje ten motor vymést pavouky :-). V Yetině jsme měli 1,2tsi a taky to bohatě stačilo, jelo.

Vloženo

Ta 1.4ka je velmi prijemna na jazdenie. Mame ju od oktobra, s DSGckom v Passate (momentalne na tachometri je cca 55t km, ja som najazdil asi 6t). Ono si treba uvedomit, ze ta 1.4ka ma minimalne 160koni, a 240Nm uz od cca 1400rpm. Je to velmi prijemne jazdenie, netreba tak casto radit (motor sa vie opriet o krutak), takze v pohode sa da jazdit 1500-3000rpm (v tomto rezime prakticky motor vobec nepocut). Spotreba je tiez famozna, navyse tato rada ea211 riesila takmer vsetky neduhy ea111, takze staci len menit olej kazdych 15t km, tankovat dobry benzin a sem tam vymiest pavuciny. Za mna mozem len doporucit.

 

Vloženo

Hele mam ji a na normalni jezdeni je to vpohode i s rodinou na dovolenou. Kdyz si vezmes tak ten vykon neni jako u atmosfery ze je az nekde nahore v otackach.  150koni na 1395kg neni hrozny. Treba 2.0tdi se stejnym vykonem je zase o 100kg tezsi

Vloženo
před 17 hodinami, Achernar napsal:

Zdravím. Taky přemýšlím nad Superbem a nejvíc narážím na 1,4. Su stará škola a zdá se mě na auto téhle velikosti ten motor nedostatečnej. Sice má 150 k ale z 1,4-ky ? Není to na utahání toho motoru ? Co vidím na Youtubu (a moc tam těch 1,4 není) tak to tam všichni vytáčí jako prase, aby to jelo. Nejsu zvědavej honit motor kolem 4000 otáček. Ze svou 2,5-kou jezdím tak do 2500 - 3000 ot. Akorát když někoho potřebuju předjet, tak to vytočím na ty 4000 nebo kousíček přes. Ale velice nerad. 😉

Tak si to někde projeď, tady to stejně nezjistíš. Majitelé si to budou chválit (ostatně málokdo přizná, že to není až tak moc fajn, když do toho nasypal majlant) a ostatní se nad tím budou ofrňovat a psát podobné nesmysly jako ty. Proč by se motor neměl vytáčet, když je potřeba? Nikdy nikdo tady ten motor neutahal. Ostatně, co to vlastně je?

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
V 16. 1. 2022 na 22:42, Achernar napsal:

Zdravím. Taky přemýšlím nad Superbem a nejvíc narážím na 1,4. Su stará škola a zdá se mě na auto téhle velikosti ten motor nedostatečnej. Sice má 150 k ale z 1,4-ky ? Není to na utahání toho motoru ? Co vidím na Youtubu (a moc tam těch 1,4 není) tak to tam všichni vytáčí jako prase, aby to jelo. Nejsu zvědavej honit motor kolem 4000 otáček. Ze svou 2,5-kou jezdím tak do 2500 - 3000 ot. Akorát když někoho potřebuju předjet, tak to vytočím na ty 4000 nebo kousíček přes. Ale velice nerad. ;-) 

Záleží čemu říkáš aby to jelo. Když to budeš honit 4000ot. na šestku, tak pojedeš 200, což asi běžně nepojedeš. Na Youtube tak leda vidíš, jak lidi zkouší max. akcelerovat - tak je snad jasný, že to vytáčej... Ostatně jako jakýkoliv jiný auto.
Na normální nebo i svižnější ježdění motor úplně na pohodu a navíc s výtečnou spotřebou. 
Navíc dle dlohodobé zkušenosti majitelů se jedná o celkem bezproblémový motor.  

Editováno: , autor: Martin Bednář

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...