Přejít na obsah

Tažné zařízení - dodělávka


Duschan

Doporučené příspěvky

Pakliže nemáš skutečně auto 2024+ tak se tě tahle problematika netýká.

Jedná se o bezpečností prvky, mimo jiné proti napadení vozu hackery přes komunikační a další jednotky ve voze. A protože tohle není zcela dodělané, tak proto tyhle obstrukce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano kupovali přes dealera nové výroba snad červen nebo červenec 2024. No prodejce to měl říct mám chuť to vyhrotil, ale nechce se mi kvůli rodičům.. děkuji všem za info a rady, oznámím to rodičům a uvidíme jak budou chtít postupovat, ale bojím se že budou chtít čekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 13. 2. 2025 na 14:56, Jarda688 napsal:

Ano kupovali přes dealera nové výroba snad červen nebo červenec 2024. No prodejce to měl říct mám chuť to vyhrotil, ale nechce se mi kvůli rodičům.. děkuji všem za info a rady, oznámím to rodičům a uvidíme jak budou chtít postupovat, ale bojím se že budou chtít čekat.

Já mám sportile r.v. 10/2023, řeším to taky a stále nic. Český výrobce TZ (fa Hook) mi ale řekl, že problém s kódováním je prý již vyřešen. Autorizák se toho ale stále bojí...

Editováno: , autor: STOCKER
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2023 žiadny problém nebol , pošli mi VIN do SZ 

 

určite treba origo ťažné , ak pominiem komfort tak minimálne treba typovú elektriku nech to vie čo má , tj . vypínať mrtve uhly , vypínať senzory , kontrola žiaroviek , alarm , blokácia otvorenia kufra pri zapnutom ťažnom a iné luxus veci čo origo vie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto ti autorizak nespravi nikdy , ak chces pevne tazne alebo vertikal 

 

urobia ti len sklopne  s origo kodovanim kedy sa z auta bez tazneho stane auto s taznym , vo vsetkych systemoch aj podla vin ... 

 

mas objektivny dovod preco nedat sklopne tazne? 

 

kazdopadne nie je problem to dorobit aj tak ako to chces , zelezo podla vlastnej chuti , k tomu jager flex elektriku a dokodovat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš nepřesné informace. Autorizák mi dodělával pevné TZ na prvním karoqu a na druhém naráží na problém s kódováním. Jinak bych ho tam měl už dávno. Volal jsem si i do Škodovky v M. Boleslavi a tam mi řekli, že s tím nemají žádný problém, že vše záleží na ochotě daného škoda servisu.

Proč nechci sklopné nebo odnímatelné TZ? Je to jednoduché. Nechci sklopné TZ, protože v případě, když není používané, tak musí být ze zákona schované. A já chci TZ pořád venku.

Proto jsem si koupil auto, které má přípravu na montáž TZ, abych si tam nechal namontovat TZ dle vlastního výběru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam celkom presne informacie , ak nenarazis na cloveka co sa venuje tomuto vo volnom case a nieco vie /taky clovek malokedy ma potrebu robis v AS / , tak ti to nerozbehaju nikdy 

 

myslis zrejme SFD ochranu od cca 2022 , nie je problem to urobit ... nahod si tam jager elektriku a pridi , urobi ti to chalan za 70e 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestliže má škodovka v nabídce pouze sklopné (a to má) tak ti jiné nemůže nakodovat.

Prodejce resp. servisní středisko neorigo TZ by ti měl tažák nakodovat. Umí to, akorát to kodují jinak než autorizák. 

Z praxe: zákazník taky pevný tažný TZ, po bouračce na předek nešel nakodovat senzor frontasistu, protože diagnostika pozná, že tam je něco co tam být nemá(pevné tažné). Neskutečný voser. Chlap musel nechat zdemontovat jednotku TZ, následně my mu programovali frontasist a on znovu na zapojení a kodování TZ. To chceš 😄 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, mě jde i to, že stávající se neumožňuje nakódovat jiné, než sklopné TZ. Což dle slov výrobce je otázkou vydání aktualizace sw řídící jednotky. Toto jsou informace přímo ze škodovky. Na předchozím modelu (Karoq style 2021), jsem si nechal namontovat pevné TZ a nebyl nikde a v ničem problém. Od roku výroby (asi 2022) už to problém je a výrobce to do teď nevyřešil. Dle jeho slov se to týká pouze modelů Karoq. Jiné škodovky takovéto problémy nemají.

A já chci namontovat TZ tak, jako by to bylo přímo z výroby. Tzn. všechno nakódovat tak, aby to bylo 100% implementováno do systému vozu.

Myslel jsem, že se tady dozvím informace o aktualizaci sw (časový horizont atd.). Nechci nic z toho obcházet a řešit problém "oklikou".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako s mongolom , tyka sa to sfd ochrany ktora sa da vypnut uplne normalne ale autorizak ti to proste neurobi , mozes cakat kludne aj do smrti a nedockas sa 

 

je to celokoncernove od cca 2022 , ziadny len karok ...  mesiac dozadu som robil vertikal a jager elektriku bez pripravy do cupra formentor a tiez musel chalan najprv vypnut ochranu a potom kodovat co treba ...   garantujem ti ze autorizak a bezny zamestnanec co pracuje s odisom a trosku sa tomu sam nevenuje to neurobi nikdy ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...