jatypek Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 Ahojte.Poradi mi nekdo jaky termostat by mel byt v motoru CKFC 2.0TDi r.v. 2014 na Octavii?Jde mi o to jakou by mel mit hodnotu otvirani,protoze co jsem nasel tak jsou ktere se otviraj na 90C na 92C a na 94C.Poradi nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 zaregistruj se skoda-díly.cz a to podle vin a vyjede ti vzdy originální díl pro tvoje vozidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jatypek Vloženo 23. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 před 1 hodinou, Casy napsal: zaregistruj se skoda-díly.cz a to podle vin a vyjede ti vzdy originální díl pro tvoje vozidlo. To jsem.Ale jde mi o tu teplotu.protoze jsem ho cca pred 2mesici menil a sice vse v pohode ale nezaznamenal jsem ze by to regenerovalo dpf.predtim sem to obcas poznal se starym termostatem.a na tom novym zatim nic.ted jsem jim tam psal jeste email tak uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Duben 2020 Sdílet Vloženo 23. Duben 2020 AKo si poznal, že ti regeneruje DPF s termostatom. Príznaky regenerácie sú predsa zvýšený voľnobeh, zapnuté "sahary", pri DSG radenie pri vyšších otáčkach. Termostat nevie, že má prísť regenerácia, je to mechanická vec fyzikálnej podstaty. Ak sa zvýši teplota otvorí ak schladne zatvorí. Jedine ak by sa zmenilo správanie pomocných čerpadiel chladiaceho okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jatypek Vloženo 24. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 před 8 hodinami, marfan napsal: AKo si poznal, že ti regeneruje DPF s termostatom. Príznaky regenerácie sú predsa zvýšený voľnobeh, zapnuté "sahary", pri DSG radenie pri vyšších otáčkach. Termostat nevie, že má prísť regenerácia, je to mechanická vec fyzikálnej podstaty. Ak sa zvýši teplota otvorí ak schladne zatvorí. Jedine ak by sa zmenilo správanie pomocných čerpadiel chladiaceho okruhu. No protoze sem od doby co tam tenhle termostat je nezaznamelnal zvyseny volnobeh a sahary v chodu.taky mi to prijde jako blbost ....jen takova myslenka mne napadla ze kdyby tenhle novy otviral na 90C a original by mel otvirat na 94 tak se regenerace nespusti protoze by nenastaly podminky k ni./jem moje uvaha/.nicmene sem objednal novy origo tal uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 V takomto prípade ti to možno prebehlo pri jazde, preto si to nezaznamenal. Neviem koľko km máš od výmeny. Ak viac ako 1000km tak určite už bolo regenerované aj dva krát možno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 24. Duben 2020 Sdílet Vloženo 24. Duben 2020 Hele, já jsem měnil taky termostat, starý byl špatný - pořád otevřený, takže jsem okruh chlazení ani neohřál na provozní teplotu ( budíkových 70-80°C ) a regenerace DPF fungovala normálně/spouštěla se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 11. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2021 Zdar chlapi, nevíte od jakého výrobce je prvovýroba termostatu pro CKFC ? Měl jsem od FEBI a už je zase pořád otevřený, tak bych chtěl buď prvovýrobu, nebo něco co máte odzkoušeno a vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.