zralous Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Na fábii RS se nám začala ztrácet chladicí kapalina, po zahřátí jde z výfuku bílý kouř který je po kapalině cítit. Kapalina je naprosto čistá, žádná pěna, či plovoucí nečistoty. Žádná bílá pěna v oleji, hladina oleje stále stejná. Předpokládám problém s těsněním pod hlavou, samotnou hlavou, nebo turbem, možná praská vložka? Má někdo stejnou zkušenost, nebo dokázal by někdo poradit, jak problém blíže lokalizovat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 V nádobke na chladiacu kvapalinu máš tlak ? resp. vystúpa hladina napr. z min na max ? Začal by som asi otestovaním prítomnosti výfukových plynov v chladiacom systéme, ak tam budú tak bude treba dať dolu hlavu a bližšie pozrieť kde to tečie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zralous Vloženo 2. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Nádobka bez tlaku, hladina konstantní. Jak se to dá prosím otestovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 2. Květen 2020 Sdílet Vloženo 2. Květen 2020 Je na to taká testovacia nádobka niektoré servisy to majú. Najlepšie sa spýtať v servise. Niečo takéto https://www.lemaxsk.eu/tester-na-meranie-uniku-CO2-do-chladiacej-sustavy-asta-a-1025b Inak koľko sa ti stráca na koľko km ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zralous Vloženo 4. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2020 Zjistil jsem, to tak, že začal jít bílý kouř z výfuku, po kontrole kapaliny byla voda na minimu. Dolil jsem, ale už dále neprovozoval. Jen nastartoval a počkal než se motor ohřeje- beze změny, zase jako lokomotiva?. Takže ztrátu na km říci nedokážu. Včera jsem vyloučil závadu na turbu- odpojil jsem jej od oběhu a propojil průhlednou hadičkou. Při nastartovaném motoru bylo vidět kolující bublinky, po ohřátí opět bílý dým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 4. Květen 2020 Sdílet Vloženo 4. Květen 2020 Viděl bych to na praslé těsnění pod hlavou u výfukového kanálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zralous Vloženo 4. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2020 Nebo prasklá hlava u výfukového kanálu. Tady už moc moznosti nezbývá. Podívám se do toho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.