Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na fábii RS se nám začala ztrácet chladicí kapalina, po zahřátí jde z výfuku bílý kouř který je po kapalině cítit. Kapalina je naprosto čistá, žádná pěna, či plovoucí nečistoty. Žádná bílá pěna v oleji, hladina oleje stále stejná. Předpokládám problém s těsněním pod hlavou, samotnou hlavou, nebo turbem, možná praská vložka? Má někdo stejnou zkušenost, nebo
dokázal by někdo poradit, jak problém blíže lokalizovat?

Díky

Vloženo

V nádobke na chladiacu kvapalinu máš tlak ? resp. vystúpa hladina napr. z min na max ? 

 

Začal by som asi otestovaním prítomnosti výfukových plynov v chladiacom systéme, ak tam budú tak bude treba dať dolu hlavu a bližšie pozrieť kde to tečie. 

Vloženo

Zjistil jsem, to tak, že začal jít bílý kouř z výfuku, po kontrole kapaliny byla voda na minimu. Dolil jsem, ale už dále neprovozoval. Jen nastartoval a počkal než se motor ohřeje- beze změny, zase jako lokomotiva?.  Takže ztrátu na km říci nedokážu.
Včera jsem vyloučil závadu na turbu- odpojil jsem jej od oběhu a propojil průhlednou hadičkou. Při nastartovaném motoru bylo vidět kolující bublinky, po ohřátí opět bílý dým.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...