Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hele já to dělal. Je opruz sundat to sání, je potřeba se k tomu dostat i zespodu. Jinak já na to měl koupené tři spreje http://www.retech.com/cz/vyrobky/1/21

Plus nějaký ten čistič brzd. Pěkně válec po válci, ventily zavřené, nastříkat, nechat působit, měl jsem ze svařovacího drátu udělané různé háčky a jehly. A drátěný kartáček ne čištění samopalu. Musí se tomu pomoct i mechanicky, vysát normálně průmyslovým vysavačem a znovu a znovu. Sem tam jsem to.i čističem brzd propláchnul, vyfoukla vzduchem,na závěr pořádně vytřít hadříkem. No pomohlo to hodně. Ale byla to celkem drbačka, není to práce na jedno odpoledne. Já měl zároveň vstřiky na kontrole, tak mi to nevadilo, byl na to čas.

  • o 2 roky později...
Vloženo

Abych oživil téma. Problém se objevil i u mě nepravidelný chod při cca 50km/hod 3 rychlostní stupeň a 1800 ot.

Auto najeto 39 000 . Občasné výpadky zapalovani . Svíčky nové komprese v pořádku.  Demontoval jsem svody vyčistil ventily a sání. Výměna všech těsnění , problém nepřestal.  Nakonec pomohlo aktualizace soft na 3742 +základní nastavení adaptačních hodnot(lambda+klapka ). Prozatím klid .

20240110_095923.jpg

20240110_100017.jpg

Screenshot_20240108-191306_Samsung Notes.jpg

Screenshot_20240108-135605_Chrome.jpg

Screenshot_20240108-135553_Chrome.jpg

Vloženo

Vyteče defakto jen z toho sání a něco málo z malého chladiče. Tak litr. Ale pokud nemáš nějakou velkou vanu tak je lepší to vypustit všechno, páč když to taháš ven, tak to cmrndá všude možně. 

Na čištění doporučuju odstraňovač karbonu a těsnění od retechu. To bylo to jediné co dokázalo ty usazeniny relativně dobře rozpouštět. A pak už jen škrabkat, šmrdlat, vyfoukat a znova. Na fotce výše je tam toho nula nula nic, já měl najeto cca 250tis a nánosy byly slušné. Čištění mi zabralo dobře celou pracovní směnu. Jestli ne víc.

Vloženo
V 3. 7. 2020 na 8:43, josefvlach23@gmail.com napsal:

Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů)

Následně jsem navštívil  AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. 

Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním.

Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu  - viz foto před a po vyčištění.

Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí.

Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech

ftsf-51f1f924-ea34-4399-bc5a-49f130984505.jpeg

ftsf-eb026d56-83eb-43be-9120-52a27ac0aca3.jpeg

Ahoj, môžem sa opýtať kolko stálo to vyčistenie ?

Vloženo

škoda, lebo mám dosť podobný problém vo fabii 3 , bolo to v troch servisoch ale nikto s tým nevedel čo je , diagnostika chybu neukazuje, ale asi nikto nemal rozobraté servo ovladača klapky turba

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mám CZDA, najeto 74K. Všímám si na volnoběh zhruba každých 20 vteřin jeden drobný záškub. Jsou opravdu drobné, musím vypnout rádio, přes vibrace z reproduktorů si jich skoro ani nevšimnu.

Otázka co s tím? Je to normální? Diag nic. svíčky maj 3,5 roku a cca. 30K najeto. Preventivně bych asi vyměnil, moduly, svíčky a kabely.

Vloženo

Ozvali sa mi zo sevisu, kde nevedeli prísť na tento problém. Prišla im tam O3 1.8tsi s tým istým problémom čo sa tu popisuje. Išli rovno po turbe a zistili že tam je nejaký ventil na vypary alebo také niečo.. nerozumiem sa do toho a že ten sa neotvara a nezatvara správme. Riadiaca jednotka chybu neukazuje ale po vybrati turba a vyskušani sa prišlo na problém. Buducí týžden idem teda do servisu a uvidíme či mám aj ja tento problém. Potom sa ozvem.

Vloženo

Jenže 1.8 TSI je z jiné konstrukční řady motorů a rozhodně ten motor není stejný jako 1.4 TSI.

 

@vfi Tak zkušebně vyměňovat ty díly můžeš. Třeba to zrovna některý z nich bude.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Oživím toto téma dotazem…podařilo se někomu vyřešit škubání za studena (do provozní teploty chlad. kapaliny) a při jízdě pouze v malé zátěži, tedy buď po rovině na kvalty do cca trojky nejlépe citelné, nebo při jízdě z kopce a lechtání plynu? Motor 1.4tsi 103kw, dle autorizáku žádná aktualizace fw řídící jednotky na toto vozidlo neexistuje. Kontrolka motoru nic, za studena se nic neřeší, měnil jsem zatím jen svíčky za original a utahnuto na správný moment a vzduch filtr, dále jsem pokus omyl nechtěl dělat, každá vyhozená tisícovka mě nedělá radost. Najeto 91tis km. 

Díky a mějte se hezky. 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Mam ted problém na 1.4 Tsi 110KW najezd asi 140tis km. Obcas se rozsvítila kontrolka motoru a EPC , po 3 nastartovaní zmizelo. Obcas to zaskublo za studena. Servis nasel že vypadávají nahodně 2 valce . Podle technika je v motoru karbonizace na ventilech a musi se dekarbonizovat motor. Pry za posledni 3 mesice už mají takto 3 auto. Tak možna máte stejny problém.

Vloženo
On 7/3/2020 at 10:58 AM, bouchy said:

Téměr jistě nějakým sprejem, když vidím, že to dělali na nastrojeném motoru, imo. Spíš bych se zeptal, proč byl motor takto zakarbonovaný a jaké jsou případně možnosti předejítí tomuto stavu (kromě GO, rozborky a instalaci nepřímého vstřiku :D ). Dle popisu není nic zanedbáno...

Vif Vam nepomuze u primeho vstriku. Ventily se zanasi proto, ze je neomyva benzin, jako u neprimeho vstriku. Tady jde benzin rovnou do valcu a neobteka saci ventil.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...