Přejít na obsah

Nosič bicyklov a zaťaženie strechy


csabac

Doporučené příspěvky

Ja mám 178, škoda hagus a tie 2 bicykle sú oka, vložiť ďalšie 2 som ani neskúšal, no musel by som sa na niečo postaviť, alebo vložiť do nosiča a ten potom posunúť s bikom do stredu strechy a fixovať.

Akurát ja som ešte fixoval tie 2 bicykle aj o seba thule ramenom čo som mal k nosiču na zadné dvere ešte v tej dobe, takže som mal čiarky a presné polohy, kam mám založiť nosič vrámci hagusa, aby rameno bolo medzi nimi akurát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se zeptám i já: 

zkoušel někdo na Scale na tažném zařízení (z výroby) vézt 4 horská kola? Maximální svislé zatížení tažného je dle TP 75kg (kola 4x 13kg + nosič cca 20kg = mělo by stačit 😉). Zajímají mě osobní zkušenosti. Díky moc.

Editováno: , autor: marskama
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všeobecne záťaž na guľu je 75kg. Pri 4 bicykloch s nosičom to je na 90% cez toto zaťaženie. S tým nič nenarobíš a nič sa tým nezmení, ak tam ten nosič dáš. Aj pri prívese, hlavne tie lodné majú posuvnú nápravu, aby sa dala nastaviť záťaž na guľu. Som ale presvedčený, že drvivá väčšina to nenastavuje a tá záťaž je potom väčšia.

 

Po technickej stránke som presvedčený, že problém mať nebudeš.

zdôrazňujem ale, že treba mať dobrý nosič a dobre nastavený tlak na guľu-myslím uchytenie nosiča.

Po legislatívnej tiež pochybujem, že niekto ti to bude pri cestnej kontrole riešiť, jedine ak pri nehode spôsobenej tým nosičom, či bikami.

 

Inak to isté mám na S-crosse. Guľa 75kg, 4 biky a nosič cca 80kg. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marskama

Myslel toto: http://thule-kradez.play-map.com/detail.html

 

Samozřejmě se dá používat i model 591, třeba v Jizerkách jsem jich viděl plno... jen je třeba mít na paměti, že kola z něj jdou fakt lehce vytáhnout a nenechávat je opravdu nikde bez dozoru. Předpokládám, že právě kvůli tomuto třeba budou levné z druhé ruky, ale nekoukal jsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On celý systém Thule s jejich volně dostupnými pár klíči nelze považovat za bezpečný. Takže profi zloději neodolá. Výhoda 598 oproti 591 spočívá v tom, že odradí příležitostného náhodného lapku. S 591 opravdu stačí pár vteřin třeba při placení na benzínce.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...