Přejít na obsah

Zimní pneu


StandaO

Doporučené příspěvky

Krisalp je zakladni guma mirne nad urovni Barumek. Ja sem rozdil Polaris/Krisalp nepoznal uz jenom kvuli tomu, ze sem potreboval vymenit jenom dve kvuli rozflakanymu kolu.

Osobne sem se presvedcil, ze nakup v urovni Klebr/Barum/Matador se projevi jak na spotrebe, tak na vydrzi. S Michelinama pokles spotreby na letnich u Feldy o 0,4l a sjizdely se vyrazne min. Za sezonu sem mel rozdil v cene zpatky jenom na palivu. Ted budu mit konecne neco lepsiho i na zimu, tak su hodne zvedavej.

Jinak dobra zprava - Alpin PA3 se delaji i v 195/55 R15. UG7+ bohuzel ne a neni jich o moc vic.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už přezul na zimní. To je legrační, jak se auto chová najednou jako angličák. Myslím tím, že jede skoro samo, jako když pořádně strčíte do autíčka na linoleu :D :D. Abych vysvětlil, ze 195 jsem přezul na zimní 165 a úbytek valivého odporu je hoodně znát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195) kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195) kol117

Ale ze zadu to musí vypadat dost srandovně na pneu 165 a ještě bez zástěrek :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne čeká přezouvání v sobotu (195/55 Polaris2) a jsem zvědavý,jak na tom bude cena za přezutí oproti loňsku. Loni totiž servisák prskal,že mám pneu z netu a ne od něj. Kolik dáváte za přezouvání vy?

To se nevyplatí, co zaplatíš 2 x ročně za přezouvání to jeden disk a ještě se přezouváním ničí gumy :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam cely kola, takze hever, ruce a jedu. lol

JJ taky me ceka hever. Premyslim, ze to budu delat pristi patek mozna nedeli. zatim rano sice uzje na OV kolem 3-4 stupnu, ale pres den jeste kolem 12. takze zatim cekam. Holt, ale jinak jsem si uz zatrenoval nekolikrat, protoze jsem mel 2x mikro dirku v plasti z boku. Jen nevim, jestli vyrobni vada, nebo neci bodec. byly hodne mikro, takze jsem klidne s tou dirou dojel z olomouce az do brna a jeste po nekolikha hodinach po zaparkovani to nebylo uplne vyfoukle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč

mnoo proste si to rad prezuju sam. Pritom udelam kontrolu spodku. Srouby si utahnu tak, abych veril, ze to bude OK. Z pneuservisu se mi uz stalo, ze byli nedotazeny, nebo naopak na kref. Je jasny, ze to jsou vyjimky, ale me to nic neudela, nadejcham se cerstvyho vzduchu a mam z toho dobrej pocit. kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy.

mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prvni kilometry s Michelin Primacy Alpin 3 (PA3) - kladny i zaporny. Sice jsou kola evidentne tissi nez z vyroby nacpany letni Brdigestone Turanza, ale auto se bohuzel take na nerovnostech vic pohupuje. Zvykl sem si rychle na tvrdej podvozek a zde casto hlasane kofortni tlumeni nerovnosti na pneumatikach s vyssim profilem se jaksi nedostavuje :( Predstava nazutych 14tek je desiva..

... uvidim co to udela po dofoukani na tlaky pro plny zatizeni..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes. :)

Ok no...s M.nine ste me asi presvedcili a budu to smerovat ke R scoutu...jeste malickost k ucelnosti...narve tam zenska kocarek aniz by musela sklopit sedacky vzadu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...