Přejít na obsah

Únik kapaliny AdBlue


Bou

Doporučené příspěvky

Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue).

To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený.

Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny.

Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění.

 

Editováno: , autor: AdoksS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, AdoksS napsal:

Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue).

To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený.

Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny.

Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění.

 

Ahoj. Viz níže se mě načetlo cca před týdnem , ...muže to být s tým  spojený ,???

953F0730-50D7-4C33-AE05-B4C704653919.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

mne sa stalo presne to iste. vymenil som vstrekovač na adblue a robi to stale. objednal som privodnu hadicu ,original skoda podla vin kodu ,samozrejme ze nepasovala. navyse pristup..... katastrofa. hadica vedie cez ,,šasy,, takze vymena skoro nemožná. vytesnil som hadicu tmelom zvnutra a trosku to pomohlo ale i tak vytláča adblue von. a bojim sa  ze pri vymene  hadice za novu to bude robit  i tak  :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

dusan,sindler

 

Takže mne vymenil len hornú časť hadičky prívodu ad blue, a už neuniká nič, zatiaľ všetko je v pohode.  Ja som kúpil aj nový vstrek AD blue, no a tam mám kamienok úrazu, keď vozidlo stalo zacítil som tu pojeb..ú močovinu, takže mne už uniká len výfukový plyn s adblue dokopy cez tento ventil 😄😄😡. To skúsim spraviť sám, dám tam tmel ktorý je do vysokých teplôt a uvidíme. Veď dám menej financií a nemám čo poškodiť. Hrdlo na výfuku a prstenec na vstrekovači sú čisté a hladké, neviem kde je chyba. Dám tmel a uvidíme. 

 

 

Editováno: , autor: 02luki18
Pravopis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak dávam radu s tmelom do koša,hovadina. Len nechcem zase peniaze dávať do potrubia kde je ventil vstreku, ak tam podložka nieje nevyriešil by to klingerit? Veď sa robia s toho tesnenia pod hlavy. Nešlo by to?  Bol by to problém? Veď vstrek a hadica už stalo dokopy 500€, a teraz opäť veľké peniaze? Klingerit otázka pár eur. Hmm??

Už neviem kua tu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu deaktivaci Ti nabídli ve škodovce?? Pokud ano, tak to jsou dobří střelci.

Na motor by to nemělo vliv, ale rozdrbaly by se emise. Rozhodně by byly vyšší hodnoty oxidu dusíku (NOx).

Mám pocit, že na STK se prioritně měří kouřivost na což tohle nemá vliv. Možná to je řešení, jak moc vhodné, musí každý posoudit sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tam proto, aby motory splňovaly normu a mám pocit euro 6D temp. Stejně to začíná fungovat až po zahřátí, protože to potřebuje pro optimální funkčnost určitou teplotu.

Tím, že to vyřadíš, tak auto pojede jen nebude plnit onu přísnou normu a bude vypouštět víc splodin oxidu dusíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...