Bou 2 Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 (edited) Dobrý den prosím o pomoc, IMG_7060.MOV IMG_7060.MOV Škoda Superb 2015 , 2,0TDI 140 kw, dnes jsem objevil tuto ztuhlou pěnu v prostoru motoru, ví někdo o co jde?... o jaký únik se jednà? Pěna je ztuhlá , dá se olamovat. děkuji Petr Edited September 14, 2020 by Pawouk Upraven název tématu. Quote Link to post Share on other sites
AdoksS 51 Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 (edited) Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue). To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený. Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny. Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění. Edited September 13, 2020 by AdoksS 1 Quote Link to post Share on other sites
Bou 2 Posted September 13, 2020 Author Share Posted September 13, 2020 před 19 minutami, AdoksS napsal: Vypadá to na nějaký únik redukčního prostředku (adblue). To, kolem čeho je to navrstvené je vstřikovací ventil redukčního prostředku, který je navíc chlazený. Oloupej to všechno až na ventil a zkus vysledovat, kde je únik kapaliny. Drží to objímka, která ma pár těsnění, tak pokud není někde prasklý, bude asi problém v tom těsnění. Ahoj. Viz níže se mě načetlo cca před týdnem , ...muže to být s tým spojený ,??? Quote Link to post Share on other sites
AdoksS 51 Posted September 13, 2020 Share Posted September 13, 2020 Myslíš že ne?? Jasně, že je to s tím spojený. Jinak bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Jinak tě tady moderátoři zaříznou. 1 Quote Link to post Share on other sites
Patrik1971 653 Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Samozrejme ze ano,system straca/spotrebuva ovela viac adblue,ako je normalne/povolene....mpzno ho v nadrzi uz vela nezostava,pripadne ta info o tom dojazde uz moze byt skreslena...ak chces jazdit,urco hned servis. Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 No zdravim BOU, ako si nakoniec vyriesil ten ventil ad blue?? Kupovany je nový? Kupoval si aj privodnu hadicku na privod adblučka? Quote Link to post Share on other sites
dusan,sindler 1 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 mne sa stalo presne to iste. vymenil som vstrekovač na adblue a robi to stale. objednal som privodnu hadicu ,original skoda podla vin kodu ,samozrejme ze nepasovala. navyse pristup..... katastrofa. hadica vedie cez ,,šasy,, takze vymena skoro nemožná. vytesnil som hadicu tmelom zvnutra a trosku to pomohlo ale i tak vytláča adblue von. a bojim sa ze pri vymene hadice za novu to bude robit i tak :-( Quote Link to post Share on other sites
roman.besedic 1 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 ahojte mam ten isty problem,cele som to vystriekal a zda sa ze unik je cez tu svorku vstrekovaca.Tam je nejake tesnenie ked ju zhodim dolu?Ked kupim novu svorku je k nej aj nove tesnenie?Dik Quote Link to post Share on other sites
suri. 460 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 unik je na spoji ventil trubka , ine ako vymena ventilu a trubky to nespravi ... pri vymene trubky prajem prijemnu zabavu , kto to nerobil a neobjedna si k tomu aj kondomy na montaz tak porodi ... autorizak by mal vedet 1 Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 4 Share Posted January 4 (edited) dusan,sindler Takže mne vymenil len hornú časť hadičky prívodu ad blue, a už neuniká nič, zatiaľ všetko je v pohode. Ja som kúpil aj nový vstrek AD blue, no a tam mám kamienok úrazu, keď vozidlo stalo zacítil som tu pojeb..ú močovinu, takže mne už uniká len výfukový plyn s adblue dokopy cez tento ventil 😄😄😡. To skúsim spraviť sám, dám tam tmel ktorý je do vysokých teplôt a uvidíme. Veď dám menej financií a nemám čo poškodiť. Hrdlo na výfuku a prstenec na vstrekovači sú čisté a hladké, neviem kde je chyba. Dám tmel a uvidíme. Edited January 4 by 02luki18 Pravopis Quote Link to post Share on other sites
suri. 460 Posted January 4 Share Posted January 4 maximálne otráviš sondy alebo ti ten tmel vylieta ... je tam normálne plechové tesnenie , a ak je nové aj nová spona tak to musí tesniť Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 4 Share Posted January 4 Tak potom hop hop, keď mi menil vstrek tak ja som tam žiadne plechové tesnenie nevidel. Vôbec nič tam nebolo. Len pevný kus vstreku, žeby nedal?? Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 4 Share Posted January 4 No tak dávam radu s tmelom do koša,hovadina. Len nechcem zase peniaze dávať do potrubia kde je ventil vstreku, ak tam podložka nieje nevyriešil by to klingerit? Veď sa robia s toho tesnenia pod hlavy. Nešlo by to? Bol by to problém? Veď vstrek a hadica už stalo dokopy 500€, a teraz opäť veľké peniaze? Klingerit otázka pár eur. Hmm?? Už neviem kua tu. Quote Link to post Share on other sites
suri. 460 Posted January 4 Share Posted January 4 04L253115 6€ 1 Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 5 Share Posted January 5 Viem že už chcem moc ale vieš mi povedať kde to kúpim ? Alebo stačí zájsť do škody? Quote Link to post Share on other sites
suri. 460 Posted January 5 Share Posted January 5 v škodovke ti to objednajú , ak je ok spona a je to čisté musí to tesniť Quote Link to post Share on other sites
Lukas Matucha 0 Posted January 11 Share Posted January 11 (edited) Zdravím nedokáže někdo poradit kde koupit koncovku hadičky Adblue co je u vstřikovače ? Ve Škodovce mně řekli jen celou hadičku a zde čtu, že někdo měnil jen koncovku, nevíte kde sehnat ?? Edited January 11 by Lukas Matucha Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 11 Share Posted January 11 Mne menil len hornú časť, to bolo asi 1,5m. 200€ aj s pracov Quote Link to post Share on other sites
roman.besedic 1 Posted January 11 Share Posted January 11 Riesim teraz ten isty problem mne odporucaju za cca 300€ deaktivovat cely system ad blue a tym to bude vyriesene udajne to nema vplyv na KO ani STK ani funkcnost motora. 1 Quote Link to post Share on other sites
AdoksS 51 Posted January 11 Share Posted January 11 Tu deaktivaci Ti nabídli ve škodovce?? Pokud ano, tak to jsou dobří střelci. Na motor by to nemělo vliv, ale rozdrbaly by se emise. Rozhodně by byly vyšší hodnoty oxidu dusíku (NOx). Mám pocit, že na STK se prioritně měří kouřivost na což tohle nemá vliv. Možná to je řešení, jak moc vhodné, musí každý posoudit sám. Quote Link to post Share on other sites
02luki18 0 Posted January 11 Share Posted January 11 Ak to nemá vplyv na motor, ani na nič ako píšeš tak prečo to tam väčšina ľudí stále má? Určite by bolo jednoduchšie to dať preč a je pokoj. Nezdá sa mi to nejako Quote Link to post Share on other sites
AdoksS 51 Posted January 12 Share Posted January 12 Je to tam proto, aby motory splňovaly normu a mám pocit euro 6D temp. Stejně to začíná fungovat až po zahřátí, protože to potřebuje pro optimální funkčnost určitou teplotu. Tím, že to vyřadíš, tak auto pojede jen nebude plnit onu přísnou normu a bude vypouštět víc splodin oxidu dusíku. Quote Link to post Share on other sites
suri. 460 Posted January 12 Share Posted January 12 fúha , ja som posledne po niekom riešil práve spojazdnenie DPF a močoviny po problémoch , myslel som že tieto ojeby sa robia na 10 ročných OII a nie na nových autách , nečudujem sa že je táto republika tam kde je Quote Link to post Share on other sites
dusan,sindler 1 Posted January 12 Share Posted January 12 Ja som vymenil hadicu za 180 eur a mam pokoj. Keby niekto potreboval vstrekovač tak mam na predaj original funkčný. Poradím aj s výmenou hadice. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.