Publikováno Listopad 7, 20204 r Ahoj, u mého S3 2.0tsi 206kw při volnoběhu (spíše když je motor zahřátý) se občas stane, že poskakují otáčky, není to nic razatního 3-5x škubne lehce +/-100 otáček. Olej je ok. Nestalo se Vám to někomu ? Čím víc čtu zahraniční diskuze, tím víc se v tom utápím. díky
Listopad 7, 20204 r Kolik máš najeto ? zkontroluj PCV ventil (odvětrávání klikové skříně) toto muže zpusobovat.
Listopad 8, 20204 r Autor Najeto mám 147t km. Zde ještě výpis, co ukázala diag. Address 01: Engine (J623-CJXA) Labels:. 06K-907-425-V1.clb Part No SW: 3G0 906 259 B HW: 06K 907 425 B Component: 2.0l R4 TFSI H13 0001 Revision: --H13--- Coding: 0C1D00322466010B3004 Shop #: WSC 73430 790 00063 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0203G0906259B 001002 ROD: EV_ECM20TFS0203G0906259B_SK48.rod VCID: 2B02F64B53873003D71-807E 2 Faults Found: 21392 - Control Module for Exhaust Flap P14AB 00 [109] - Mechanical Malfunction Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 147775 km Date: 2020.11.07 Time: 10:49:14 Engine speed: 803.50 /min Normed load value: 20.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 84 °C Intake air temperature: 17 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.804 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: CL T_AST_SAE: 623 s MAP_MES_SAE: 32 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.987 V FAC_TPS_1_SAE: 13.281250 % FUP_H_SAE: 3850.0 kPa 14870 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [096] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 147799 km Date: 2020.11.07 Time: 12:04:24 Engine speed: 1399.25 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 37 km/h Coolant temperature: 97 °C Intake air temperature: 39 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.726 V Unlearning counter according OBD: 39 Engine: operating status: PUC CAM_VCP[IN_1]: 1.797 ° CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 15.000 ° MAP_MES_SAE: 30 kPa Engine oil temperature: 103.0 °C PWM_HLD_VCP[IN_1]: 18.494 % STATE_PWM_VCP[IN_1]: ACT Readiness: 0000 0000
Leden 27, 20214 r Řeší se to tady. Měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem na začátku ledna olej, olejový filtr, vzduchový filtr a dolil chladící kapalinu a už to neškube. Možná to dělá ten vzduchový filtr.
Duben 11, 20214 r Viem ze tato chyba sa objavuje pomerne casto,presne takto zacina.Skus si na chvilu pozicat magnet prestavenia vacky a uvidis ako sa bude auto chovat.Takto to zacalo na svagrovej rs a po case isiel motor po zohriati na volnobeh ako traktor az dokazal aj zhasnut.Riesenie bola vymena prestavovaca na sacej vacke a je klud.
Listopad 1, 20213 r Autor FYI: problém vyřešen výměnou centrálního magnetu (seřízení vačkového hřídele). A tímto děkuji @bajky za užitečnou radu 👍
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.