Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

No ako som uz pisal...

Hlava dole a kontrola - tlakovanie.

Ono ak je to prasklina, tak sa ti to bude zhorsovat a budes potom liat viac ako liter... :)

Len bacha potom na katalyzátor, lebo pri takom mnozstve oleja ho budes mat coskoro kaput...

Asi by som priebezne urobil kontrolu katalyzátora cez diagnostiku.

Ak bude ok, tak zatial neries.

Editováno: , autor: r_e_n_e
Vloženo

Och.. 😄

Nepoznám ten motor...

No praskliny hlavy motora som už riešil, keďže som mal problém s vytláčaním chladiacej kvapaliny cez expanzku. 

Nakoniec u mňa to bol našťastie zničený chladič. 

Vloženo

Ale má to cenu. Chce to zůstat v klidu.

Měl jsem BMW E61 a fórum mi dost často pomohlo a stejně tak jsem pomohl spoustě lidem já svými poznatky.

Občas někdo píše něco, co není třeba pravda, ale myslí to dobře a to je podstatou diskuse.

Mně prostě přijde divný, že to kouří a někteří píší že je to normální ... tak to ted nebudu řešit a uvidí se za čas :-)

 

Vloženo

Ono @suri. chcel asi povedat, ze sanca, ze ti na V6 pri superbe klakne hlava je mensia, jak ze ti upadne lave zadne kolo. Cize mozno to samozrejme je, ale zo skusenosti (a napriklad ako pisal on uz nejake tie 3.6 mal) je sanca naozaj mala a to dymenie je v pohode, hlavne takto v zime :)

Vloženo (editace)

Suri. tím myslel, že máš jezdit tak rychle, aby si žádný kouř za sebou už prostě neviděl.

Teda takhle s 3.6 jezdí i suri. :-)

Editováno: , autor: Sudetak

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...