Jump to content

Běžná kouřivost 3.6


Recommended Posts

Ahoj všem, auto mi prakticky pořád kouří, jezdim teda víceméně po Praze ale i tak mám dojem, že to kouří prostě furt.

V létě sem si toho asi nevšim, nebo to nekouřilo.

Jak jste na tom vy s tímhle motorem?

Kouří vám to ted furt nebo po ujetí X kilometrů to přestane?

Link to post
Share on other sites

Davide Svobodo, když to má výfuk, mělo by to i kouřit. Pokuď nekouří, není nastartovaný motor.

Roční období by na to nemělo mít vliv. Ale nemám tento motor, nemohu tedy zasvěceněji poradit,

tvůj dotaz je napsán velice velice zeširoka. Nemáš nakonec hybrida ?

Link to post
Share on other sites

Zdarec, neprisla mi notifikace, tak jsem nevedel, ze pisete. 

Auto kouri furt. V lete se mi zdalo ze ne ale ted jak se ochladilo, tak se mi zda ze to kouri porad. Od nastartovani az po dokonceni jizdy. Neni to moc ale je to videt i ve zpetnem zrcatku. 

Dnes mi auto nahlasilo abych zkontroloval hladinu oleje. Mno je ho tam min nez má bejt asi o 5mm.

Na víčkách vody ani oleje nic není.

Vymena oleje byla v cervnu pred cca 7000km.

Mam s tim neco delat? Krome doliti spravneho oleje samozrejme.

 

Edited by David Freedom
Link to post
Share on other sites

Často se zmiňuje namodralý kouř, pokud auto spaluje i olej. To nevídáš? U mně šlo sice o TSi, ale obzvlášt v zimě mi to taky dost kouřilo (studený i teplý motor) než to šlo na GO - výměna hlavy a ventilů, které ji zevnitř ohoblovaly..

Zvýšená spotřeba oleje byla samozřejmost.

Edited by Tomas F
Link to post
Share on other sites

Ešte raz... Tie veci hore si skontroloval čo som písal???? 

Ak bude naďalej problém, tak hlava dole na preskúšanie. 

Avšak najprv by som skontroloval či ti nebublá v expanzke... 

No môže byť hlava prasknutá nie v chladiacom obvode a tým pádom ti nerobí tlaky do chladiaceho systému. 

Link to post
Share on other sites

Jasne, no asi budu muset. Pro jistotu. Ale lidi casto tvrdi, ze 3.6 trochu zere olej a musi se obcas dolit. 

Ja ted musim dolit. Auto mam od cervna, to jsem hned menil olej a do ted jsem najel cca 7000km a zahlasilo to, ze je ho asi málo.

Po kontrole tam asi 5mm chybi pod minimem.

Ale nevim, jestli ta kouřivost a spotreba oleje souvisí či nikoliv :-)

Zajedu za zkusenakem :-)

 

Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, David Freedom napsal:

Mně přijde ten kouř spíš takovej klasickej, spíš bílej.

Hm, výměna hlavy a ventilů ... to nezní úplně krásně.

Abych úplně nevystrašil - u mně to bylo spojené se ztrátou komprese pod zátěží. Takže asi dost jiný problém. Možná by nebylo od věci to natočit/nafotit, ať ostatní porovnají.

Link to post
Share on other sites

koľko oleja si mal pri výmene ? bol po max ? aký olej ? aké trasy? bez týchto odpovedí ťažko súdiť ... poznám  3,6 ktoré nebrali nič za 15000km , poznám také čo liter oleja ... na bielo dymia všetky a hlave určite nič nie je ... chcem vidieť toho dobrodruha ktorý by z toho dával dole hlavu na preskúšanie ...

to auto za studena na bielo parí vždy , v zime dajme tomu väčšinu trás aj zohriate ... má to 4 katy , tri tlmiče výfuku takže kondenzu tam bude vždy dosť a nový bude vznikať ... daj tomu na prdel 100km a uvidíš ... 

 

to ber ako moju skúsenosť na možno 10ks 3,6FSI , z toho 2ks v osobnom vlastníctve 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Nevim bohuzel kolik tam bylo presne, delali to v auto Tukas, ale nekdy v prubehu jsem jen tak zkontroloval olej a nebyl pod minimem.

Trasy: Jezdím 90% po Praze - 10-30km.

Olej: Long life III, specs VW  502 00. Přesný typ ještě nevim. No prostě Long life, předpokládám 5W-40.

Voda těsně pod čárkou MAX (myslim, že za studena). Takže voda asi neubývá.

Myslim, že to trochu pokuřuje i po 100km.

 

Hlavně jsem zvědavej, kolik oleje musim ted doplnit, když je 5mm pod minimem. Zajímavý je, že to rozpětí max-min má taky velikost asi 5mm. To může bejt fakt klidně litr.

 

(a děkuju, že odpovídáš :-))

 

Edited by David Freedom
Link to post
Share on other sites
V 18. 11. 2020 na 8:18, suri. napsal:

to auto za studena na bielo parí vždy , v zime dajme tomu väčšinu trás aj zohriate ... má to 4 katy , tri tlmiče výfuku takže kondenzu tam bude vždy dosť a nový bude vznikať ... daj tomu na prdel 100km a uvidíš ... 

 

to ber ako moju skúsenosť na možno 10ks 3,6FSI , z toho 2ks v osobnom vlastníctve 

 

Přesně tak. Neřeš, jezdi. Když jsem tohle auto koupil tak první zimu jsem taky byl na nervy co tomu je že to bíle pokuřuje. Kontrolovala se kapalina, olej to nežere, přesně to co ti tady radí. Výsledek vše OK. Najeto s tím mám už 70tis km a dělá to pořád to samé a funguje to auto pořád stejně dobře...

Link to post
Share on other sites

NO TWL ja myslel celou dobu buhví jaka KATASTROFA tě nepotkala , a ty natočíš tohle ..... 
to je normální kondenzovana voda , běžnej jev jak u BENZÍNU tak u NAFTY ... 
hodně štastnejch KM ! a neřeš něco co neexistuje , pak přijdeš na takovýhle věci jakos přišel a natočil teď :-D

Link to post
Share on other sites

Jako někdy to kouří trochu víc.

Mno asi takto. Jel jsem v koloně a jedinej, komu šel dým z auta jsem byl já :-)

Měl jsem 3x V6ku (2x Nissan Maxima 3.0 a naposledy V6 2.5 BMW E61) a nikdy to nekouřilo jinak než ostatním.

Tak mi to prostě přijde divný.

No hlavně se ptám, jestli třeba teď jezdíte, tak jestli vám to takhle kouří. Jestli to takhle kouří teď všem Supům 3.6, tak ok, beru to.

Zejtra teprve doleju olej, sháněl jsem přesně ten samej co mi tam dali. Ale tušim, že to bude víc jak litr. Nikdy jsem v autě dolejvat olej nemusel. Asi jsem přešel na slabší značku :-D Ale je to moje nejsilnější auto a kupodivu ani tolik nežere (v rámci možností).

Takže mě baví. Nicméně jen nechci něco podcenit a případnej problém podchytit už ve skořápce a nečekat až se vyklube někde na dovče u moře :-)

Edited by David Freedom
Link to post
Share on other sites

Ahoj,mám 3,6 druhý rok a při najetých 190000(když jsem ho kupoval ,měl 156000) si nemůžu stěžovat, výměnu oleje a servis jsem nastavil po 10tisících, jezdím jen na prémiový benzín(100) a šlape jako hodinky. Spotřeba je dobrá i větší,záleží jak se jede. To kouření v zimních měsících je normální, trubky se rychle ochladí a kondenzát musí ven a olej nedolévám vůbec, co tam dám tak skoro tolik vyteče při výměně. Takže za mě velká spokojenost a jak píšou chlapi, nehledej zbytečně problémy,kde nejsou. Ve většině servisů ti opraví rádi všechno co chceš i když je to v pořádku, mají za to přece zaplaceno.

Link to post
Share on other sites

Ahoj, taky vlastním Superba 3.6 a ten kouř je uplně normální. Problém by byl, kdyby ten kouř byl uplně bílý a neprůhledný. To by mohlo naznačovat spalování chladící kapaliny přes prasklé těsnění pod hlavou. Podle videa, co jsi natočil, se nemáš čeho bát :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...