Listopad 26, 20204 r No ako som uz pisal... Hlava dole a kontrola - tlakovanie. Ono ak je to prasklina, tak sa ti to bude zhorsovat a budes potom liat viac ako liter... :) Len bacha potom na katalyzátor, lebo pri takom mnozstve oleja ho budes mat coskoro kaput... Asi by som priebezne urobil kontrolu katalyzátora cez diagnostiku. Ak bude ok, tak zatial neries. Upraveno Listopad 26, 20204 r od r_e_n_e
Listopad 27, 20204 r Och.. 😄 Nepoznám ten motor... No praskliny hlavy motora som už riešil, keďže som mal problém s vytláčaním chladiacej kvapaliny cez expanzku. Nakoniec u mňa to bol našťastie zničený chladič.
Prosinec 1, 20204 r Autor Ale má to cenu. Chce to zůstat v klidu. Měl jsem BMW E61 a fórum mi dost často pomohlo a stejně tak jsem pomohl spoustě lidem já svými poznatky. Občas někdo píše něco, co není třeba pravda, ale myslí to dobře a to je podstatou diskuse. Mně prostě přijde divný, že to kouří a někteří píší že je to normální ... tak to ted nebudu řešit a uvidí se za čas :-)
Prosinec 1, 20204 r Ono @suri. chcel asi povedat, ze sanca, ze ti na V6 pri superbe klakne hlava je mensia, jak ze ti upadne lave zadne kolo. Cize mozno to samozrejme je, ale zo skusenosti (a napriklad ako pisal on uz nejake tie 3.6 mal) je sanca naozaj mala a to dymenie je v pohode, hlavne takto v zime :)
Prosinec 1, 20204 r Suri. tím myslel, že máš jezdit tak rychle, aby si žádný kouř za sebou už prostě neviděl. Teda takhle s 3.6 jezdí i suri. :-) Upraveno Prosinec 1, 20204 r od Sudetak
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.