Přejít na obsah

1.9 TDI 81 kW nejede jak má, malý výkon


posera

Doporučené příspěvky

:help: Mám dotaz. Vlastním Octávii 1.9TDI 81kW, rok výroby 2001. U této Octávie mám malý výkon ikdyž jsem vyměnil váhu vzduchu a turbo. Auto nejede víc než 150km/h a to se musí přemáhat aby to na tuto rychlost vytáhlo. Je i vysoká spotřeba cca 9-10l/100km. Diagnostika nehlásí žádné chyby. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help: Mám dotaz. Vlastním Octávii 1.9TDI 81kW, rok výroby 2001. U této Octávie mám malý výkon ikdyž jsem vyměnil váhu vzduchu a turbo. Auto nejede víc než 150km/h a to se musí přemáhat aby to na tuto rychlost vytáhlo. Je i vysoká spotřeba cca 9-10l/100km. Diagnostika nehlásí žádné chyby. Díky

Zkus zaradit vyssi rychlostni stupen :D Jinak nevim. Jeste jsem slysel, ze auta mohou jezdit na nejaky nouzovy rezim, kde nemuzes vyuzit plny vykon auta, jestli to nebude neco s tim. Ale jeste ani diagnostika nic nehlasi, tak nevim, mozna porad jezdit a neco se tam zachvilku rozsviti. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help: Mám dotaz. Vlastním Octávii 1.9TDI 81kW, rok výroby 2001. U této Octávie mám malý výkon ikdyž jsem vyměnil váhu vzduchu a turbo. Auto nejede víc než 150km/h a to se musí přemáhat aby to na tuto rychlost vytáhlo. Je i vysoká spotřeba cca 9-10l/100km. Diagnostika nehlásí žádné chyby. Díky

Nooo tak to mas celkem problem, a co kourivost a tak??? napada me jedina ze jsou spatrny ventily nebo propalenej pist. Jooooo, jeste jedna vec a to by mohlo bejt ono, setkal jsem se s tim, ze byly blbe udelane rozvody, jen o kousicek mimo, motor se nepotkal ale uz to blbe jelo. Jinak palivak zkusit vymenit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo tak to mas celkem problem, a co kourivost a tak??? napada me jedina ze jsou spatrny ventily nebo propalenej pist. Jooooo, jeste jedna vec a to by mohlo bejt ono, setkal jsem se s tim, ze byly blbe udelane rozvody, jen o kousicek mimo, motor se nepotkal ale uz to blbe jelo. Jinak palivak zkusit vymenit

Jojo rozvody udělanej hodne někdo to špatně nastavý a je po prd... . Už půl zubu udělá rozdíl.Má to nějakej čip nebo jiná úprava???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím u TDI rozvody by musely byt zdupane pořadně,pul zubu určitě! nama vliv na takovy vykon.jedině udelej logy a uvidiš hned.....než čekat co napišou lidi stejně to asi nevyřešiš jen tak....možna vaha vzduch atd!!

Pročti si to pořádně a uvidíš že váhu už změnil prostě rozvody jak nejsou tak jak myjí být tak je to špatný a už jsem několik takhle podělanejch rozvodů dělal a vždy s pozitivním ohlasem :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaaaj slepoň,sem sem přehlid,mysliš že ty rozvody by to udělaly?vždyt by to muselo blbě startovat a tak i celkovy průběh by musel byt o ho..u.ne??

No záleží kde jsou posunutý jestli na čerpadle a to ostatní sedí nebo na vačce ale průběhy to má různý.Těm rozvodům stačí málo a udělá to binec.Je fakt že to může být cokoliv a taky záleží kolik to má mít naběháno ale začal bych těma jednodušíma věcma :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No záleží kde jsou posunutý jestli na čerpadle a to ostatní sedí nebo na vačce ale průběhy to má různý.Těm rozvodům stačí málo a udělá to binec.Je fakt že to může být cokoliv a taky záleží kolik to má mít naběháno ale začal bych těma jednodušíma věcma :palec2:

no je to tak rozvody prostě zkontroluješ a vidiš,maš jistotu.dal bych to viděl co ukaže zkušební jizda s VAGEM a musi byt jasno!!ale tak jen z přispěvku,nevim,nevím.i když bych mu to přal!!!!sam sem si z autem najezdil dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je to tak rozvody prostě zkontroluješ a vidiš,maš jistotu.dal bych to viděl co ukaže zkušební jizda s VAGEM a musi byt jasno!!ale tak jen z přispěvku,nevim,nevím.i když bych mu to přal!!!!sam sem si z autem najezdil dost.

Tak vyřešit to nevyřešíme to ne ale zase aby jsme mu ještě víc nezamotali hlavu :feve: Já jen říkám co se mi stalo ale jak říkáš každej si musí vychytat ty mouchy postupně sám a bez vagu na tom autě dneska moc neuděláš :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo no....at se neleka buhvi co s tim nema :) kdovi proč vubec měnil turbo.jestli to byly jen lopatky tak stačilo to vyčistit když to ted jede stejně jak před vyměnou.no ne?

No to jo já taky na svém čistil turbo a O.K al u mě byla příčina jasná - 3000 ot/min a hop do nouzáku ale to turbo teď jede jak nový

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky turbo jsem měnil protože bylo zadřený . Prostě to nejede vůbec od spodu . A to stou kouřivostí tak to vůbec nezakouří ani když tomu dám záhul . A rozvody jsem taky nechal dělat a jsou kontrolovany přes vag

Editováno: , autor: posera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky turbo jsem měnil protože bylo zadřený . Prostě to nejede vůbec od spodu . A to stou kouřivostí tak to vůbec nezakouří ani když tomu dám záhul . A rozvody jsem taky nechal dělat a jsou kontrolovany přes vag

A to turbo jak bylo v haji, od te doby to nejede??? me jde o to, ze ten kdo to menil, jestli poradne proplachnul vsechny hadice k turbu, zapojil dobre podtlaky a vycistil intercooler. A k tem rozvodum, taky jsem videl nahovno delane rozvody a to auto se hadalo a vubec nefungovalo, bylo to jak pumpa na sracky a podotykam ze to bylo o kousek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to turbo jak bylo v haji, od te doby to nejede??? me jde o to, ze ten kdo to menil, jestli poradne proplachnul vsechny hadice k turbu, zapojil dobre podtlaky a vycistil intercooler. A k tem rozvodum, taky jsem videl nahovno delane rozvody a to auto se hadalo a vubec nefungovalo, bylo to jak pumpa na sracky a podotykam ze to bylo o kousek

suhlasim podle me ti tlaci turbo nekam pod kapotu a ne do motoru ;) jestl ienma akceleraci a nedokaze tahnout vic tak je to nejspis tim... neslis ze to treba piska nebo tak? ja sem tak nechtiac odpojil jednu z hadicek a auto se nehejbalo.. ale slisel som jak tlaci vzduch na prazdno.. urco sa na to jukni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar mam podobnej problem ale ten u me nastava u 185km/h pak uz auto proste nejede vaha i turbo vymenenny ale proste to nejak nema silu neco mezi 66kw verzi a 81kw verzi a uz nevim co stim nekdo psal ze treba zanesenej katalizator ale tomuzas neverim jinak prumerna spotreba mesto a mezi mesto mam 6,5 podotykam gumy 205/55/16

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar mam podobnej problem ale ten u me nastava u 185km/h pak uz auto proste nejede vaha i turbo vymenenny ale proste to nejak nema silu neco mezi 66kw verzi a 81kw verzi a uz nevim co stim nekdo psal ze treba zanesenej katalizator ale tomuzas neverim jinak prumerna spotreba mesto a mezi mesto mam 6,5 podotykam gumy 205/55/16

V týhle rychlosti nečekej že to ještě zatáhne ;). Na 200km/hod to budeš tlačit i očima.

Editováno: , autor: Drummer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blbost,já z toho vytáhl v pohodě tachometrových 210 a ještě by to jelo ale už jsem nebyl na dálnicí sám.tak jsem zvolnil.

jj souhlasim, do 210 to tam vylitlo celkem rychle. a papirovou hodnotu max rychlosti co udava vyrobce 190 Km/h by se melo vytahnout jak narovine tak do kopce, proste celkem v pohode

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj souhlasim, do 210 to tam vylitlo celkem rychle. a papirovou hodnotu max rychlosti co udava vyrobce 190 Km/h by se melo vytahnout jak narovine tak do kopce, proste celkem v pohode

Že by moje auto nebylo úplně v pořádku? Na 160km/hod to vyleze velmi rychle, na nějakých 190km/hod už se to rozmotává vlažněji. Maximálku jsem ještě nezkoušel, ale asi by byl potřeba na to o hodně delší úsek.

Editováno: , autor: Drummer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že by moje auto nebylo úplně v pořádku? Na 160km/hod to vyleze velmi rychle, na nějakých 190km/hod už se to rozmotává vlažněji. Maximálku jsem ještě nezkoušel, ale asi by byl potřeba na to o hodně delší úsek.

No ani ne, i na rovine tam 200 docela vyleze, od tech 200 dal je to mrtvejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Caute borci,mam octaviu 01 tdi AHF 81kw 170000km ,mam zrepasovane turbo mesiac dozadu(BRUKO) vymeny n75,vaha ok podla VAG ziadna chyba,ale celkovo je slabsie ako ostatne taketo iste AHF motory...ani nenatlakuje tak hadicu od intercoolera ako na inych octaviach takisto bez cipu ,hadicu podrzim stlacenu 2mi prstami (aj pri plnom plyne...) a EGR som odpojil a zaslepil hadicku ale ani tak nic ...podla mna skoro vypusti aktuator tah..mam len 20 rokov a informatik takze sa v tom moc nevyznam, poradte prosim uz mi tam menili vsetko mozne aj podtlakove hadicky...za napady Vopred Dakujem

ako keby som musel dat aute viac plynu aby islo atd..

v prilohe je aj LOG prosim o pomoc vzduch filter som menil...

vcdslognovednesmerane.zip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chtěl bych Vás poprosit o radu, před nedávnej jsem koupil Oct I s motorem TDI 81kw a zdá se mě, že se autu moc nechce táhnout a výrazně to je znát od 100km/h.

Možná to je pouze pocit zapříčiněný přechodem z 2.0 16V 100kw, ale myslím že naopak ve vyšších rychlostech by mělo TDI jet lépe.

Předtím jsem jezdil s Oct I TDI 66kw s chipem na 85kw a musim rict ze auto jelo mnohem lip.

Nedalo mě to a koukal jsem se na testy zrychlení 0-100 kde píšou cca 11,3sec ... zkusil jsem to taky a stopky ukázaly 13,7sec což je poměrně velký rozdíl (měřeno ve 2 lidech).

Jelikož se v naftových motorech neorientuju ... prosím o radu čím by tento "problém" mohl být způsoben.

Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...