Jump to content

Drummer

Uživatel
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Drummer

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. Já si myslím, že ta 1.4 TSI co do toho budou dávat je takový kompromis.
  2. Drummer

    Yeti

    Teorericky tam můžou být pneu stejné jako na Octavii Scout, tzn. 205/55 R16, 205/50 R17 i 225/50 R17, ale počítám že už bude docela zkreslovat tachometr. Dokonce jsem viděl rezervu v Yetim v autosalónu 195/(na nějakých 60 nebo 65) R16.
  3. Vypadá to na první pohled úplně stejně, jak psal Marousek. V základu jsou v horní třetině jen světla pro denní svícení.
  4. Pokud jsem to pochopil správně, tak můžu ze spínače světel (kontakt 3 nebo 6, měli by mít stejnou funkci) zapojit denní svícení přes pojistku, ať mlhovky nebo potkávačky rovnou bez relé, tzn., že přes kontakty spínače může jít proud cca 10A. viz. příloha
  5. Drummer

    STK a Emise

    Tak jsem před chvílí přijel z ME a STK a když jsem se doma koukal na protokol z ME, tak mě překvapila kouřivost v rozmezí 0,03 -0,06, když jako max. hodnotu mají 1,4. Jinak to vytáčení je fakt brutální .
  6. Drummer

    Nestartuje

    Já jsem kupoval zapalovací trafo za cca 1200kč nový, ale nebylo to origo.
  7. Mě se stalo něco podobného. Při teplotách lehce pod bodem mrazu se Mi po ránu párkrát stalo, že brzdy vůbec nereagovaly, až na 4 šlápnutí. Pedál měl takový gumový krok. V zimě jezdím na AL diskách a proto to přisuzuji právě jim. Taky Mi na to pár mechaniků koukalo a vše je v pořádku. Občas to chce holt v zimě přibrzdit a stáhnout ten povlak z kotoučů.
  8. Drummer

    Auto nebrzdí

    Stala se Mi jedna nemilá věc. Ráno nastartuji, přijíždím ke křižovatce chci zastavit a brzdový pedál má gumový chod a auto ani trochu nezpomaluje. Po třetím sešlápnutí už auto konečně začalo brzdit. Stalo se Mi to už dvakrát a vždy po studeném startu. Během následné jízdy jsem ani na chvíli nezaznamenal snížení účinnosti brzd. Nevím čím to může být způsobeno (že by na to měli vliv ty mrazy), ale každopádně to je docela nebezpečný.
  9. Tak včera jsem jel Náchod - Teplice dle PP 6,4l . Klasika 81Kw. Udržoval jsem to mezi 140-160Km/Hod. Krátkodobě 195km/Hod.
  10. Já jsem taky nemohl otočit klíčkem a vyndat zámek, ale nakonec se mi to po 14 dnech občasného prostříkávání WD-40 a poklepávaním prkénkem povedlo . Klíček je klasický FAB a za 20kč ti ho bez problémů udělají tam, kde dělají náhradní klíče. Když nemáš žádný klíč, tak asi zrovna nový zámek. Nevím zda to máš úplně stejný typ TZ, pokud ano, tak výrobce je Prof Svar (Mnichovo Hradiště). Pokud to máš kousek, tak se tam můžeš stavit, pokud ne, tak se dá ve škodovce objednat náhradní zámek i s klíčem (dle tvrzení Fy Prof Svar).
  11. Pravda, taky mi hučelo při zatočení vlevo a bylo to pravé ložisko.
  12. Pro představu přikládám foto. Části které potřebuji jsou vyznačeny zeleně.
  13. Ještě se podrobněji podívám v které části to mám prasklý, ale myslim si že mám prasklou tu černou část co se šroubuje.
  14. Musíš trochu víc strčit hlavu do tý kapsy a uvidíš. Hadička vede těsně s kabelovým svazkem.
  15. Převodovka do obyč 1.8 je zpřevodována do pomala, respektive má jiný stálý převod než na 1.8 T, tzn. že při 100km/hod. točíš na 5-ku u 1.8 T přibližne o 650 ot/min méně.
×
×
  • Create New...