Duben 19Dub 19 To musí letět. Když sem si sedl do 2.0TSI 206kW z 2.5TDI 120kW, tak jsem myslel, že řídím nějaký supersport :-D
Duben 19Dub 19 aky je to rocnik, CJXA alebo DNFE ? dragy asi nemas, rozbehni to na stovku a ked to bude pod 6s, tak tomu nic nie je alebo sa postav vedla s tvojim 2.0 TDI a rozbehnite to obaja naraz ten motor taha paradne, je pravda ze v D radi lenivsie a aj v S poriadne zabera az vo vyssich otackach, ale stale je mu tazko hladat konkurenciu so spotrebou je to horsie ...
Duben 19Dub 19 2023,malo by to byt DNFE, prave preto som cakal vacsi zatah a nejaký "wow" efekt (neviem ako to presne popísať) v porovnani s mojim TDI,ktore je do 1800-2000ot strasne lenive, ale nasledne taha celkom dobre... Pojdem ho asi este raz previezt, kazdopadne moje otazky vyssie stale ostavaju...
Duben 20Dub 20 Ja si myslím, že iba potrebuje výhnať pavúkov z výfuku. Ďalšia vec je, že ak akceleruješ, tak cítiš Nm ako ťa tlačia do sedadla, v čom sú silnejšie TDI a TSI na tom podobne ale ak si zmeriaš čas akcelerácie a porovnáš rýchlosti, tak TSI je iný level. Podobný pocit som mal zo slabšieho 110 kW 2.0 TDI v G8 nedávno v kamarátovom aute, že aké je silné, ale realita je taká že kamoš mal prevodovku celý čas v režime S a reálne rýchlosti vlastne neboli také ohurujúce. Len ten točivý moment je naozaj cítiť.
Duben 23Dub 23 V 19. 4. 2025 na 11:53, Noro44 napsal: 2. Je mozne aby bol motor s týmito km uz zakarbonovany? Z hlediska zakarbonovani to pri 11 tis. km nebude jiste jeste zadny zasadni problem. Spise bych se u TSI jako primovstrikoveho motoru obaval redeni oleje benzinem pri provozu pouze na extreme kratke trate. Upraveno Duben 23Dub 23 od OnMiT312
Duben 23Dub 23 Tazko povedat bud od toho cakas vela alebo to ma nejaky problem. Ten motor musi ist uplne inak ako TDI. Mozno by som skusil nejake ine auto s rovnakou motorizaciou aby si vedel porovnat.
Květen 11Kvě 11 Mám teď čerstvě koupený roční Superb III ze ŠA (rv 12/2023) s tou poslední evolucí 2.0TSI 206kW a je to super motor. Předtím jsem jezdil 2.0TDI 140kw 4x4 DSG a rozdíl je na první dobrou cítit. Pokud srovnám tyto dva motory a pominu zhruba světelný rok rozdíl v kultivovanosti a projevu obou motorů, tak ten benzín je klidná síla a pokud se drží pod krkem, tak navíc konstantně zrychluje jako z praku. I když se ploužím jenom tak na čtvrt plynu, pořád je z něj ta síla cítit. Mám doma ještě Octavii III po FL s 1.8TSI 132kw DSG a také proti ní je zmíněná 206kW jako z jiného světa. Osobně si myslím, že to co zmiňuje Noro44, je akorát rozdíl v průběhu podání výkonu ve smyslu - boost u TDI na vlně krouťáků a rychlá smrt vs. konstatní zátah u benzínu. Nepředpokládám, že by předváděčka za 11tis km "přišla o třetinu své síly". A nebo vyhnat pavouky a ona se srovná... Upraveno Květen 11Kvě 11 od Shpoony
Květen 12Kvě 12 Ahojte, Diki za nazory, zelený Cosmic uz je doma Bola pravda, ze asi sa potreboval trochu "prebudit" kedze podla Cebie za posledny rok najazdil celych 1100km. Ako pise @Shpoony je to uplne ina liga (teraz, ked som s nim urobil 1000km za 4 dni), ticho, zatah, obstojny zvuk pri zrychleni. Z coho som ale sklamany je naladenie DSG, v default nastaveni prevodovka neskutocne degraduje pouzitelnost tohto motoru. "D" je pouzitelne tak do mesta a na dochodcovske jazdenie po okreskach (je schopne zaradit a drzat 6 pri 52km/h), "E" nechapem ako niekto mohol vymysliet a dat do takehoto auta, chvilami som mal pocit, ze motor zhasne, radi to asi pri 1900 otackach,zubami-nechtami drzi zaradenu rychlost do 1100 otacok kym podradi. Jedine "S" je pouzitelne. Cize motor super, ale prevodovka celkom hroza...
Květen 13Kvě 13 Další případnou diskuzi o chování převodovky prosím do společné motorové sekce, sem to úplně nepatří.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.