Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To musí letět. Když sem si sedl do 2.0TSI 206kW z 2.5TDI 120kW, tak jsem myslel, že řídím nějaký supersport :-D

aky je to rocnik, CJXA alebo DNFE ?

dragy asi nemas, rozbehni to na stovku a ked to bude pod 6s, tak tomu nic nie je

alebo sa postav vedla s tvojim 2.0 TDI a rozbehnite to obaja naraz

ten motor taha paradne, je pravda ze v D radi lenivsie a aj v S poriadne zabera az vo vyssich otackach, ale stale je mu tazko hladat konkurenciu

so spotrebou je to horsie ...

 

To mi přijde jako blbost.

2023,malo by to byt DNFE, prave preto som cakal vacsi zatah a nejaký "wow" efekt (neviem ako to presne popísať) v porovnani s mojim TDI,ktore je do 1800-2000ot strasne lenive, ale nasledne taha celkom dobre... 

Pojdem ho asi este raz previezt, kazdopadne moje otazky vyssie stale ostavaju... 

Ja si myslím, že iba potrebuje výhnať pavúkov z výfuku. Ďalšia vec je, že ak akceleruješ, tak cítiš Nm ako ťa tlačia do sedadla,  v čom sú silnejšie TDI a TSI na tom podobne ale ak si zmeriaš čas akcelerácie a porovnáš rýchlosti, tak TSI je iný level. Podobný pocit som mal zo slabšieho 110 kW 2.0 TDI v G8 nedávno v kamarátovom aute, že aké je silné, ale realita je taká že kamoš mal prevodovku celý čas v režime S a reálne rýchlosti vlastne neboli také ohurujúce. Len ten točivý moment je naozaj cítiť. 

  

 

V 19. 4. 2025 na 11:53, Noro44 napsal:

2. Je mozne aby bol motor s týmito km uz zakarbonovany? 

 

Z hlediska zakarbonovani to pri 11 tis. km nebude jiste jeste zadny zasadni problem.

Spise bych se u TSI jako primovstrikoveho motoru obaval redeni oleje benzinem pri provozu pouze na extreme kratke trate.

 

 

Upraveno od OnMiT312

Tazko povedat bud od toho cakas vela alebo to ma nejaky problem. Ten motor musi ist uplne inak ako TDI. Mozno by som skusil nejake ine auto s rovnakou motorizaciou aby si vedel porovnat.

  • 3 týdny později...

Mám teď čerstvě koupený roční Superb III ze ŠA (rv 12/2023) s tou poslední evolucí 2.0TSI 206kW a je to super motor. Předtím jsem jezdil 2.0TDI 140kw 4x4 DSG a rozdíl je na první dobrou cítit. Pokud srovnám tyto dva motory a pominu zhruba světelný rok rozdíl v kultivovanosti a projevu obou motorů, tak ten benzín je klidná síla a pokud se drží pod krkem, tak navíc konstantně zrychluje jako z praku. I když se ploužím jenom tak na čtvrt plynu, pořád je z něj ta síla cítit. Mám doma ještě Octavii III po FL s 1.8TSI 132kw DSG a také proti ní je zmíněná 206kW jako z jiného světa.

 

Osobně si myslím, že to co zmiňuje Noro44, je akorát rozdíl v průběhu podání výkonu ve smyslu - boost u TDI na vlně krouťáků a rychlá smrt vs. konstatní zátah u benzínu. Nepředpokládám, že by předváděčka za 11tis km "přišla o třetinu své síly". A nebo vyhnat pavouky a ona se srovná... :)

Upraveno od Shpoony

Ahojte, 

Diki za nazory, zelený Cosmic uz je doma :)

Bola pravda, ze asi sa potreboval trochu "prebudit" kedze podla Cebie za posledny rok najazdil celych 1100km.

 

Ako pise @Shpoony je to uplne ina liga (teraz, ked som s nim urobil 1000km za 4 dni), ticho, zatah, obstojny zvuk pri zrychleni. 

 

Z coho som ale sklamany je naladenie DSG, v default nastaveni prevodovka neskutocne degraduje pouzitelnost tohto motoru.

"D" je pouzitelne tak do mesta a na dochodcovske jazdenie po okreskach (je schopne zaradit a drzat 6 pri 52km/h), "E" nechapem ako niekto mohol vymysliet a dat do takehoto auta, chvilami som mal pocit, ze motor zhasne, radi to asi pri 1900 otackach,zubami-nechtami drzi zaradenu rychlost do 1100 otacok kym podradi. Jedine "S" je pouzitelne. 

 

Cize motor super, ale prevodovka celkom hroza... 

Další případnou diskuzi o chování převodovky prosím do společné motorové sekce, sem to úplně nepatří.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.