baldos Vloženo 6. Únor 2019 Sdílet Vloženo 6. Únor 2019 Dobrý den, mám octavii 3 a přestala mi topit pravá část vozu. Říkal jsem si, že to bude klapka, ale když jsem měl sundanej kastlík u spolujezdce, je vidět, že se klapka pohybuje, dokonce se hýbe i vnitřek, kontrolováno přes středový ofuk. Na diagnostice není žádná chyba a když jsem sledoval hodnoty měření, tak levé čidlo teploty ofuku má teplotu 36 stupňů a pravé čidlo má teplotu 18%. Zároveň jsem vypozoroval, že když jedu cca 150, tak je slyšet drnčení jakoby ze středového ofuku. Řešil prosím někdo podobný problém? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro9999 Vloženo 10. Únor 2019 Sdílet Vloženo 10. Únor 2019 Mne sa to stalo pred pár rokmi tiež, ale na ľavej strane. Skúšal som prepínať vzduch hore, dole... nepomohlo. Potom som vypol Climatronic (OFF) , po jeho zapnutí všetko fungovalo normálne. Ďalej som to neriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskymartin Vloženo 11. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2019 Chlapi neresili jste nekdo u octy3 ze netopi?teplota je na 90 hadice do topeni i zpatecka z topeni je horka ale fouka studeny vzduch diagnostika vypisuje viz.obrazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskymartin Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 nemate aspon nekdo rozkres topeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubik205 Vloženo 22. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2019 cau ako si prosim ta vyriesil problem s tym kurenim mam ten isty problem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baldos Vloženo 22. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2019 Nakonec to vyřešila výměna radiátoru topeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubik205 Vloženo 23. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2019 dakujem za radu Baldos.a pre info vsetkym pri 74000km mi rupla vodna pumpa ,klasika vymena rozvody a pumpa nova chladiacka ziadna stara naspat.po niekolkych tyzdnoch prestalo kurit prava strana ( mam dual climatronic)klapky a vsetky cidla ok ,az po info som vybral radiator kurenia a neuverite kolko sajrajtu vybehlo ,po vycisteni opat kuriii. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 17. leden 2020 Sdílet Vloženo 17. leden 2020 (editace) Poprosím takisto a radu.Vymenil som motorček teplotnej klapky na pravej strane pretože netopila/nechladila podľa požiadavky na displeji climatroniku a diagnostika hlásila jeho chybu.Vymenený nový,urobil som základné nastavenie ,vymazal chybu ale problém sa neodstránil a chyba sa objavila znova.Pri zmene teploty pravej strany kolečkom na paneli sa klapka ani nepohne.Je možné aby to robil panel climatroniku alebo nejaké čidlo ?Ďakujem za každú radu. Editováno: 17. leden 2020, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabrielroman Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Zdravím. Ja by som len chcel doplniť marian.marcin. Po výmene vykonané : Naučenie dorazov klapiek. A reset klimatroniku cez tlačidlá. Teplotná klapka bola objednaná z škoda auto čiže originál diel. Pôvodne tam bolo toto čislo 5E0 907 044 K no doručené bolo iné no bola mi podaná informácia že pod týmto číslom sa už nevyrába ale bolo prečíslované, takže predpokladam že v tomto problém nebude. Ešte mam otázku či je potrebné cez VCDS zmenit aj toto číslo a ak ano tak ako? Lebo aj po výmene mi chybu zobrazuje pod týmto 5E0 907 044 K číslom Takéto chyby boli pred výmenou: Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely:| SVO\5G0-907-044.clb Řídící jednotka SW: 5E0 907 044 K HW: 5E0 907 044 K Díl: Climatronic H03 0907 Revize: 00001K06 Kódování: 02010104000100010005000000101000 Dílna #: WSC 73430 031 00063 ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017 ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod VCID: 2D06F3262D97B46F520-8078 Řídicí jednotka větráku čerstvého vzduchu (vpředu): Geber fuer Kaeltemitteldruck/Kaeltemitteltemperatur: Snímač kvality vzduchu: 2 závad nalezeno. 328197 - Servomotor teplotní klapky vpravo B108D 54 [009] - Chybejici kalibrace Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 152 Kilometry: 186396 km Datum: 2020.01.11 Čas: 12:34:27 Napětí svorky 30: 14.3 V Vnější teplota: 5.0 °C Vnitřní teplota: 22.4 °C Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 156 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 75.5 % Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 157 328199 - Potenciometr servomotoru teplotní klapky vpravo B1095 15 [008] - preruseni nebo zkrat na plus Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 194 Kilometry: 186459 km Datum: 2020.01.11 Čas: 18:16:50 Napětí svorky 30: 14.2 V Vnější teplota: 2.5 °C Vnitřní teplota: 23.7 °C Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 110 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 50.0 % Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 110 Takéto po výmene: Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely:| SVO\5G0-907-044.clb Řídící jednotka SW: 5E0 907 044 K HW: 5E0 907 044 K Díl: Climatronic H03 0907 Revize: 00001K06 Kódování: 02010104000100010005004000101000 Dílna #: WSC 73430 031 00063 ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017 ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod VCID: 2D06F3262D97B46F520-8078 Řídicí jednotka větráku čerstvého vzduchu (vpředu): Geber fuer Kaeltemitteldruck/Kaeltemitteltemperatur: Snímač kvality vzduchu: 1 nalezena chyba: 328197 - Servomotor teplotní klapky vpravo B108D 54 [009] - Chybejici kalibrace Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 163 Kilometry: 186740 km Datum: 2020.01.17 Čas: 14:32:08 Napětí svorky 30: 14.3 V Vnější teplota: 1.5 °C Vnitřní teplota: 22.0 °C Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 158 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 76.5 % Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 160 Takéto boli merané hodnoty: Addresa 08: Klima/topení (5E0 907 044 K) 14:54:47 IDE00322 Stav základního nastavení nebyl ještě nastartován IDE00973 Vnější teplota 0.0 °C IDE00974 Vnější teplota vypočtená interně -0.5 °C IDE00976 Teplota v přívodu vzduchu vpředu vlevo 30.7 °C IDE00977 Teplota v přívodu vzduchu vpředu vpravo 32.3 °C IDE00981 Teplota v přívodu vzduchu v prostoru nohou 42.3 °C IDE00982 Teplota za výparníkem 6.7 °C IDE00983 Vnitřní teplota 24.9 °C IDE00989 Stav větráku aktivní IDE00322 Stav základního nastavení nebyl ještě nastartován IDE00998 Teplotní klapka vlevo: skutečná hodnota 45.5 % IDE00998 Teplotní klapka vlevo: skutečná hodnota 120 IDE00999 Teplotní klapka vlevo: požadovaná hodnota 119 IDE01040 Teplotní klapka vlevo: doraz studeného vzduchu 26 IDE01041 Teplotní klapka vlevo: doraz teplého vzduchu 231 IDE01042 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 116 IDE01042 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 53.0 % IDE01043 Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota 115 IDE01044 Teplotní klapka vpravo: doraz studeného vzduchu 0 IDE01045 Teplotní klapka vpravo: doraz teplého vzduchu 0 IDE03127-MAS00108 Zabráněné stopy (kruhová paměť)-den 31 IDE01041 Teplotní klapka vlevo: doraz teplého vzduchu 231 IDE01042 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 204 IDE01042 Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 100.0 % IDE01043 Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota 205 IDE01044 Teplotní klapka vpravo: doraz studeného vzduchu 0 IDE01045 Teplotní klapka vpravo: doraz teplého vzduchu 0 IDE01050 Klapka rozdělení vzduchu vpředu: skutečná hodnota 50.0 % IDE01050 Klapka rozdělení vzduchu vpředu: skutečná hodnota 132 IDE01051 Klapka rozdělení vzduchu vpředu: požadovaná hodnota 131 IDE01052 Klapka rozdělení vzduchu vpředu: doraz přívody na tělo 236 IDE01053 Klapka rozdělení vzduchu vpředu: doraz prostor nohou 27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabrielroman Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Takže vyskúšaná výmena za druhý panel climatroniku a tam chyba nieje kedže aj po výmene robí stále to isté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 (editace) A sisi isty ze ten servomotor co si tam dal ma potenciometer? Lebo existunu aj typy bez potenciometra. Ale zase su urcene pre klapku vnutornej vonkajsej cirkulacie. Treba poz4iet ci su na motorceku obsadene vsetky 5 piny. 2 piny su pre motor a 3 piny pre potenciometer, pripadne premerat potak ci tam je a funguje. Hlavne tam stale. Pise ze si to nekalibroval... Alebo sa kalibracia nezdarila? Osadil si to dobre? Podla servisneho navodu? Editováno: 23. leden 2020, autor: atlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabrielroman Vloženo 23. leden 2020 Sdílet Vloženo 23. leden 2020 Áno osadene je to správne. Keď som dneska dal reset klimi tak pri kalibrácii fúkal aj teplý aj chladnejší vzduch to znamená že motorcek sa hýbal tak ako má. No iba pri kalibrácii a následne už na podnet zmeny teploty nereaguje. Respektíve cez ľavý reaguje no nie v takom rozsahu ako by mal. Rozpätie je možno 3-5•C. Odhadom. A cez pravý sa ani nepohne. Práve preto sme skúšali dávať aj iný panel či nieje zlý potenciometer alebo niečo v panely. To že píše že som nekalibroval tak to sa pytam či sa dá cez VCDS nakalibrovat inak ako dať Nastavenie dorazov klapiek aj manuálne cez AC + fúkanie (2hy s prava). Este má napáda nahrať nanovo kód climatronicu cez VCDS. Ale to je iba vystrel na slepo. Nastavenie dorazu klapiek prebehne bez problému. A nevypisuje žiadnu chybu. Diel ako píšem som objednal cez ŠA. Je úplne nový. Ale keďže sa menilo označenie tak je to ten istý 5pinovy motorcek aký bol tam predtým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 30. leden 2020 Sdílet Vloženo 30. leden 2020 Vyriešené:Vymeil som nesprávny motorček oni sú tam totiž dva nad sebou ale ten správny je schovaný za spodným vedením vzduchu na nohy .Bolo z neho vyhodené ovládacie koliesko a namiesto 180 st.točil iba 90 tak preto vypisovalo chybu. Ospravedlňujem sa za desinformácie.Všetko funguje ako má po diagnostike bez chýb PS: Když je blbá hlava trpí celé telo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jfar Vloženo 8. Září 2020 Sdílet Vloženo 8. Září 2020 Zdar borci, mám ovci 1.6 TDi 77 kW a dneska mi auto přestalo topit. Jako by ze stredoveho panelu se ozývá takové chroupání při zapnutí topení. Někdo tip co by s tim mohlo být? Teplotu chladicí kapaliny krasne drží. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 8. Září 2020 Sdílet Vloženo 8. Září 2020 Ja bych to odhadoval na nejaky servomotorek. Diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája011215 Vloženo 12. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2020 Zdravím, chtěl bych se zeptat jak jste závadu vyřešil. Mám stejný problém. Moc díky. Pavel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Tomšů Vloženo 18. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2020 Zdravím, nic podobného jsem nenašel tak zakládám nové téma. Mám problém s climatronikem, při nastavení jakékoli teploty se mi nemění foukání ventilátoru, pořád běží na 1 rychlost, pokud ručně ventilátoru nepřidám otáčky. I po přidání jsem zjistil, ze mi běží jen 4 rychlosti. Kalibrace klapek provedena, diagnostika nic nehlásí. Motor nebo ten regulátor na motoru topení? Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Metronom82 Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Dobrý den, Prestala mi topit strana u spolujezdce. Prosel jsem zdejsi rady a podle nich provedl prvotni ohledani. Zkontroloval jsem vsechny aktuatory na leve i prave strane a vsechny se pohybuji. Diagnostika uvadi staticky servomotor vpravo, ale pri pouziti VCDS Zakladni nastaveni je videt, jak se skutecna hodnota klapky pohybuje. Ovsem nezmeri to zadne dorazy, viz foto. Pri spusteni kalibrace klapek pomoci tlacitek, jsem na prave strane necitil teply vzduch ani na chvili. Je jeste uvnitr mechanickych klapek nejaky sensor polohy (dorazy) nebo je pouze potenciometr v aktuatoru? - diagnostika dokaze cist skutecnou hodnotu. Nevite kde by mohl byt problem? Log diagnostoky ODBeleven: 08 Elektronika klimatizace/topení Popis systému: Climatronic Číslo softwaru: 5E0907044K Verze softwaru: 0907 Číslo hardwaru: 5E0907044K Verze hardwaru: H03 ODX název: EV_ACClimaBHBVW37X ODX verze: 003017 Dlouhé kódování: 02010104000100011005004000101000 Chybové kódy: B108D54 - Servomotor teplotní klapky vpravo bez základního nastavení statický Date: 2020-12-08 17:22:19 Mileage: 166925 km Priorita: 2 Čítač četnosti závad: 1 Čítač zapomenutí: 125 Dynamické údaje o okolí: 02866B260918261300F4262600CCC8262700CD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 31. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2020 Odešel potenciometr v servomotorku klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SROTTY Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 A co máš za motor ? Pokud je to diesel, může být přicpaný radiátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Kdyby to byl radiátor tak mu klapka nepíše nulu a chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Metronom82 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Tak jsem si overil, ze dorazy 0 ukazuje V159 vpravo. Po vymontovani jsem promeril potenciometr pomoci ohmmetru a vypada, ze funguje dobre. Zajimalo mne jak se urcuji dorazy. Rozdelal jsem ten aktuator a vyjmul desicku s potakem. Pripojil jsem ji zpet do auta a manualne otacel potenciometrem. Diagnostikou jsem ji nameril. Byl jsem schopen nastavit jeden doraz - jednou teple potom studene, ale ne oba behem jednoho resetu (musi se to asi udelat ve stanovenem case) Nejspis je potak v poradku (5kOhm) ale asi jsou uz odrbany mechanicky dorazy aktuatoru. Kazdopadne, manualne jsem nastavoval V159 klapku do vsech uhlu, kombinoval nastaveni klimy, ale teply vzduch se na prave strane neobjevil. Dá se nějak overit ze je pricinou ten radiator? Ano mám diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Metronom82 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 před 10 minutami, Metronom82 napsal: Tak jsem si overil, ze dorazy 0 ukazuje V159 vpravo. Po vymontovani jsem promeril potenciometr pomoci ohmmetru a vypada, ze funguje dobre. Zajimalo mne jak se urcuji dorazy. Rozdelal jsem ten aktuator a vyjmul desicku s potakem. Pripojil jsem ji zpet do auta a manualne otacel potenciometrem. Diagnostikou jsem ji nameril. Byl jsem schopen nastavit jeden doraz - jednou teple potom studene, ale ne oba behem jednoho resetu (musi se to asi udelat ve stanovenem case) Nejspis je potak v poradku (5kOhm) ale asi jsou uz odrbany mechanicky dorazy aktuatoru. Kazdopadne, manualne jsem nastavoval V159 klapku do vsech uhlu, kombinoval nastaveni klimy, ale teply vzduch se na prave strane neobjevil. Dá se nějak overit ze je pricinou ten radiator? Ano mám diesel. Pridavam par namerenych hodnot z testu potenciometru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Ucpany radiator by mel vliv na to, ze topeni vlevo jde a vpravo ne? To se mi moc nezda, rekl bych, ze by to topilo malo, ale na obou stranach stejne. Jen uvaha ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h2o Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Ten potenciometr při měření odporu nesmí mít výkyv, stačí zakolísání a je to špatně. Co čidlo teploty v rozvodu vzduchu, ukazuje dobře. Zkus je mezi sebou prohodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.