Publikováno Prosinec 31, 20204 r Zdravím všechny, mám vyměněný motor BMN v octavii RS a čas od času se stávalo, že bylo slyšet mírné klepání od motoru, pouze na volnoběh a do cca 1100 otáček. Pak už nic. Teď už to dělá furt. Nepozoruji žádný snížený výkon, zvuk se při zmáčknutí spojky nemění a motor se viditelně netřepe víc než obvykle. Při vibracích najednou stoupnou hodnoty korekce vstřiků na 2. a 4. válci. Kdyby byli podfoulké nebo jinak špatné tak by to cukalo v tahu předpokládám. To ovšem nedělá. Je možné, že by dvouhmota rozhodila korekce vstřikovaného množství a to ještě na těch stejných válcích? Nevím čím začít, přeci jen měnit dva vstřiky a nebo dvouhmotu je celkem drahá sranda. Kvůli hluku jsem i zvedl volnoběžné otáčky max co to šlo, ale teď už to boužel nestačí. Přikládám video pokud z toho půjde něco poznat. Silentbloky jsem sice zkontroloval, ale silentbloky by nerozhodily ty korekce. VID_20201231_124839.mp4
Prosinec 31, 20204 r Autor Ještě log, zaměřte se na místa kde šel motor na volnoběh nebo v malých otáčkách. LOG-01-011-004-013.CSV
Prosinec 31, 20204 r Autor PS to že nedotlačovalo turbo jak je vidět na logu bylo způsobeno povolenou hadicí za turbem, teď je opravená
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.