Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám takový problém. Jel jsem po dálnici a začala se mi přehřívat voda tak jsem ubral na tempu a za chvíli zase spadla na 90°. Chvíli jsem motor nechal dochladit a jel jsem dál to už jsem jel pouze po okreskách a i tam začala stoupat teplota vody a teplota oleje převyšovala 100°. Okamžitě co jsem zastavil tak jsem slyšela běžet saharu. Tak jsem opatrně dojel domů a další den jsem šel pátrat co se teda děje. Zjistil jsem že mám i po 20 km studený chladič ale teplota se drží v normě... Přijde mi že to bude nejspíš zaseknutým termostatem protože když jsem chvíli stál tak se začal chladič pozvolna ohřívat ale při jízdě se zas ochladil. Další den jsem se zas projel přijde mi že se chladič už ani při zastavení neohřívá ale teploty jsou stále v normě. Setkal se s tím už někdy někdo? Díky za pomoc 😇

 

IMG_20201229_175856.jpg

Upraveno od Ondra Lučan

Zdravím @Ondra Lučan

 

Kontroloval sie termostat?

Co řika diagnostika?

Upraveno od TOMUS

  • Autor

Chtěl jsem ale nejdřív jsem se chtěl zeptat, protože je to jedno velké těleso se dvěma termostaty a nejdou vyndat, jinak bych to už zkusil. Měl jsem to pouze na DELPFI ale ta nic nenapsala a teplotní čidlo na výstupu z chladiče ukazovalo -44°. Což možná špatně rozeznalo protože sahara se normálně pouštěla.

@Ondra Lučan

Co vcds nebo obdeleven řika?

Možno že to bude teplotni čidlo. 

 

Ja to chapu takhle. Čidlo posila informace k jednotky motoru že je zima a je -44 stupnu. Jednotka nedava informaci na termostat aby se otevřel. Přesto je maly okruh chladici. Kdy je maly okruh tak motor se rychle hřeje 

Upraveno od TOMUS

  • Autor
před 4 minutami, TOMUS napsal:

Co vcds nebo obdeleven řika?

To bych chtěl taky ale teďka nemám kde. Musím někoho sehnat 

  • Autor
před 8 minutami, TOMUS napsal:

@Ondra Lučan

Co vcds nebo obdeleven řika?

Možno že to bude teplotni čidlo. 

 

Ja to chapu takhle. Čidlo posila informace k jednotky motoru že je zima a je -44 stupnu. Jednotka nedava informaci na termostat aby se otevřel. Přesto je maly okruh chladici. Kdy je maly okruh tak motor se rychle hřeje 

On je termostat řízen elektronicky? Já myslel že to je prostě mechanická součástka. V tom případě je ale divný proč se ohřeje na provozní teplotu v pohodě ale nezačne se hřát.

@Ondra Lučan

Jednotka motoru kontroluji termostat. Tam je čidlo. Diagnostkou uvidiš kdy termostat otevíra se. Stači vidět teplotu.

  • Autor
před 1 minutou, TOMUS napsal:

@Ondra Lučan

Jednotka motoru kontroluji termostat. Tam je čidlo. Diagnostkou uvidiš kdy termostat otevíra se. Stači vidět teplotu.

Oka zkusím sehnat někoho kdo mi to napíchne. na vcds. díky 

 

Co chladici kapalina, nebubla? Neni to podtlakovane? Aby to nebyla dira ve valci, jako to mel AgresivniRidic na YT. Ten mel ale TDI 3 valec. Snad je to jen cidlo, držím palce. 

  • Autor
před 2 hodinami, ajkpark napsal:

Co chladici kapalina, nebubla? Neni to podtlakovane? Aby to nebyla dira ve valci, jako to mel AgresivniRidic na YT. Ten mel ale TDI 3 valec. Snad je to jen cidlo, držím palce. 

Vím o kom mluvíš, ale nic takového se neděje. koupil jsem nový termostat a uvidím co se bude dál dít. 

@ajkpark dira ve valci objevila by se spotrebou chladici kapaliny. Vuz by dal bily dym. U nadobky chladici kapaliny by byly tzv. "ocka" a u vicka by byla tzv "horeci".

Doufam zeby @Ondra Lučan by teto veci videl.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak včera jsem konečně vyměnil termostat (hrozný problém jej sehnat), Namontoval jsem ale pořád se to hřálo tak jsem dneska vytáhl vodní pumpu, ta se točí ale to stínění bylo vysunuté a bránilo proudění. Když jsem ji zasunul a udělal menší podtlak tak měla tendenci se vysunout ale nepodařilo se mi to. Tak jsem to smontoval ale nepřipojoval jsem podtlak a teďka se teploty už držely v normě. Co bych měl teda vyměnit, pumpu? 

No pravděpodobně nová pumpa ano, ale napřed bych zkusil proplach chladícího systému a dát fungl novou předepsanou chladící kapalinu. Na tvém autě se chladící kapalina už  někdy  měnila, nebo je tam roky  od výroby pořád ta původní? Pokud je tam dle nápisu na nádržce G13, tak ta měla určité problémy a proto se tam nyní dává G12EVO. Pravděpodobně, ale  u tebe je tam z výroby G12+, ale i ta by se měla po cca 5-ti letech měnit. To, že to Škodovka nepředepisuje je pěkná blbost, no a i ta stará kapalina se sedimenty může mít vliv na blokaci pumpy, nebo termostatu. 

  • Autor

Vodu jsem měnil asi 4 měsíce zpět 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.