Robie_08 Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 Dnes jsem byl na výměně oleje v převodovce a mechanik mě upozornil, že moje DSG neřadí uplně "správně". Jedná se o to, že když se rozjíždím na D1, v podstatě hned jak se dá auto do pohybu přeřadí na D2. (Jízda po rovině se zahřátým motorem a lehkou nohou) Říkal mi, že by mezi D1-D2 měla být aspoň 3-4s prodleva. Jak řadí Vám DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 Pokud ti to neškube nebo neprokluzuje tak to neřeš. Oni ti mechanici jsou takoví "všeználkové" a kolikrát neumí správně vyměnit ani ten olej. Nikdy jsem si nevšiml, že by tam byla mezera. 1 je na rozjezd, přeřazuje téměř ihned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 3-4 vteřiny? To snad néé. Si to spočítej. 21-21-21. Mám ten samej motor a 1hned 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 6. leden 2021 Sdílet Vloženo 6. leden 2021 Mne to radí rovnako na dvoch autách, jedine ak ti šklbne pri preradení z 1 na 2 tak môže byť zlý použitý olej, opotrebované spojky, nejaka chyba mechatroniky. V režíme S to podrží prvý stupeň dlhšie inak to hneď aj v kolóne zaradí 2 stupeň. Skoro vždy sa pri pomalom pohybovaní rozbiehaš z druhého stupňa. PS: mne inak vadí príliš dlhý preklz spojok niekedy by to mohlo skôr zopnúť tie spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robie_08 Vloženo 7. leden 2021 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2021 Děkuji za reakce, tak to se mi oddechlo, protože jsem to zkoušel na našem druhém autě s motorem 135kw u kterého jsou ty rozjezdy právě podobné tomu, co říkal ten mechanik, ale jak píšete 3-4s to rozhodně nebylo, ale je tam znatelnější mezera mezi 1-2 oproti 110KW motoru (nevím jestli nemají tyto silnější motory delší kvalty). Každopádně po výměně oleje v převodovce to řadí o poznání lepé. Celý projev řazení je hladší a bez cukání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J_V Vloženo 15. leden 2021 Sdílet Vloženo 15. leden 2021 (editace) Taky mam pocit ze jsem casto videl pri pomalem rozjezdu D2 a i dost rychle odrazuje na vyssi stupen nenechava vytocit nizke stupne, oproti treba SIIfl 103kw dsg ktery bezne klidne ke 3000ot i pri pomalych rozjezdech... Editováno: 15. leden 2021, autor: J_V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.