mambo Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Dělá ti to jenom jedna strana? Možná se ti nevrací brzdová destička, protože je přidřenej píst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promy Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 to jsem ani nezpozoroval . .ale slysim to nekdy zleva a nekdy zprava .. jak se mi na to v servise koukali tak toho by si snad vsimli ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 Ať už je to pístem nebo ne, tak ti to podle mě píská, protože ti prostě zůstává destička v mírnym kontaktu s kotoučem. Když zabrzdíš, tak to nepíská, ale když pustíš brzdy, tak to začne a ve vyšší rychlosti to zase přestane, je to tak? Asi by stálo za to, jet do servisu, ať se s tebou projedou. Mohly by bejt taky v loji ty destičky. Nebo tam je prostě něco, co způsobuje to pískání, tzn. sundat kolo a mrknout na to, Když dáš auto na hever, tak zkus rukou stlačit brzdovej pedál, aby jsi do auta nelez, když je na heveru a potom zkus zatočit kolem, jestli něco uslyšíš. Jestli to pískání způsobujou brzdy, tak to bude podle mě tim, že po tom, co pustíš brzdu, tak něco zůstavá v kontaktu s kotoučem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promy Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 je to presne tak jak rikas ... presne do slova .. zitra to zkusim dat na ten hever . .diky moc . a pak servis .. jo a jeste neco . .vztahuje se na to zaruka kdyz mi pred mesicem menily kotouce + desticky ?? dali mi tak novy a od ty doby to dela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 To s tou zárukou nevim, no. Je pravda, že by se měly nový destičky zajet, tzn. moc prudce nebrzdit alespoň těch 200 km, než si sednou s kotoučem a jezdit podle toho a spíš brzdit zlehka, když to provoz dovolí. Já osobně jsem to teda nikdy moc nehlídal a brzdy v pohodě, ale je lepší na to myslet. Pokud to bude něco s těma destičkama, tak se asi budou kroutit, že je to tvoje vina a tak, zvlášť když ti to minule řekli. V tomhle ti teda neporadim. Fakt záleží na tom, co s tím bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 Tak zapečene rychlou športovou jazdou asi nebdu ked chodiš len po meste... Ked som ja prevetral trochu moje auto tak z tych brzd salalo trošku ine teplo.. Ale je pravda že mam 1.6 a tam su myslim väčšie, no už ale neviem či to ma na to vplyv. Ja myslim že sa ti tam zasekol nejako ten piestik alebo tam maš niekde kamienok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 U FII jsou bohuzel pro 1.6/77kW take predni kotouce 256x22mm jako u ostatnich motorizaci, Fabia ma 288x25 jenom v 1.9TDI/77kW. R ma vetsi kotouce i pro benzinovou 1.6/77kW. Dokonce jsou rozdily i v bubnech (Fabia 200x40, R 230x32).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakk Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 (editace) pri procitani tohoto tematu jsem koukal ze tu je fotka zadnich kotoucu ktere jsou nerovne a s ryhama, moje jsou na tom stejne ,predni ok ale zadni hruza,objel jsem par znamych co se hrabou v autech vesmes se shodli at to zkusim s reklamaci, tak jsem zkusil reklamovat v servisu zadni brzd kotouce , no řekli mi že je to spotrebni material a to ze jim skoda a.s. neuzná. mam rooma 1.6 automata najeto 24000km r.v.11/2007. s prodlouzenym serv intervalem.zatim to brzdí i kdyz pri inenzivnim brzdeni to vadne...subjektivne,muj pohled na vec. zkousel jste nekdo taky reklamaci tehle zapeklite zavady,nebo je to u kotoucu u techto aut normalní kdyz jsem kokal po parkovistich na oktavkach nebo golfechIV jsou zadni kotouce bez ryh.kolega co tady resil toto taky zrejme neuspel,.kolik km cca ty kotouce maji zivotnost.asi zkusim poslat maila do skody a.s. .. Editováno: 9. Září 2009, autor: bubakk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 hm, tak este ze mam ryhu zatim jenom jednu. docela cucim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 no nevypadá to pěkně - asi vítězí destičky nad kotoučem :-) Kotouče vzadu mají rádi hodně intenzivní brždění,jinak spíš vyrezávají u spousty aut .... ještě že mám bubny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 kde to jezdite paaaani... ja mam 36000 a kotouce uplne hladke desticky jako nove, pravdou je ze ty brzdy cas od casu pekne provetram jako brzdeni s ABS naplno aby se srovnaly, rikali mi to v servisu ze je to treba... ze by ve skodovce zmenili dodavatele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 tutove. Uz od zacatku maji dva dodavatele. Uz se to nekde psalo. Jedny piskaj a mozna ze sou to ty samy co ty kotouce vydiraj. Buh vi co do te smesi vsechno davaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 (editace) Mno tak tie moje vyzeraju ešte horšie, ten hrdzavy pas co mas na vonkajsom okraji ja mam hrdzavy totalne, takže to tam ani nebrzdi... Ked som to skušal na zaruku tak mi povedali že brzdy sa reklamovať nedaju, je to spotrebny material... Najlepšie by bolo kupiť nejake kvalitne kotuče + platnicky... lenže ja som študent a na to peniaze nemam. Editováno: 11. Září 2009, autor: Napster050 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 no mne se ozyvaji zadni brzdy jenom kdyz treba couvam z garaze a zabrzdim. a este neco, ne ze bych intenzivne nebrdzil, to se bohuzel neda rict! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Moj stav: Prava strana (relativne v pohode až na ten kopec) Lava strana: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 jejej to je naprosto v poradku. Je to jen kus zeleza, takze ta horni hrana proste rezne. Ze sluzebni fabie a toho odlupuju 2-3mm tlusty platky rzi. Pokud se ti chce, tak muzes sundat kola, poradne to odrbat, odmastit a nastrikat nejakym sperejem ( zaruvzdornou barvou) na brzdy. Pak to nebude reznout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 (editace) ted me jen napadlo kdyz vidim ty fotky, mas lakovane trmeny... lakoval jsi je cele a mel jsi je rozebrane??? vypada to jako kdyz se ty desticky zadrhavaji v miste kde klouzaji po drzaku trmenu a kdyz na ne pri brzdeni tlaci trmen tak nerovne dosedaji na kotouc... mezi trmen a desticku patri keramicka pasta, tak aby se desticka volne posouvala, rozeber ty brzdice, ocisti stycne plochy mezi trmenem a krajem desticky aby se mohla posouvat a dej tam pastu... ja mam brzdy ciste a hlavne tam ma tuhle pastu, proto mozna nemam tyhle problemy... je to jen napad jestli mezi tou destickou a trmenem nemas jeste tu barvu nebo rez, ten plisek co tam je je antivybracni mozna je zasekly tou barvou nebo rzi... Editováno: 11. Září 2009, autor: Matrix.nine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Blacky: lenže ono hrdzavie aj cinna plocha kotuca, tam kde by mali dosadať platničky... Matrix.nine: lakoval som ich nezhodene, nemam naradie na to aby som ich mohol rozobrat a poslednu dobu už ani čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 tak v tom pripade je nech rozebrat a vycistit... cena v servisu pro vsechny kola 2100,- daji ti tam i tu keramickou pastu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promy Vloženo 18. Září 2009 Sdílet Vloženo 18. Září 2009 Ať už je to pístem nebo ne, tak ti to podle mě píská, protože ti prostě zůstává destička v mírnym kontaktu s kotoučem.Když zabrzdíš, tak to nepíská, ale když pustíš brzdy, tak to začne a ve vyšší rychlosti to zase přestane, je to tak? Asi by stálo za to, jet do servisu, ať se s tebou projedou. Mohly by bejt taky v loji ty destičky. Nebo tam je prostě něco, co způsobuje to pískání, tzn. sundat kolo a mrknout na to, Když dáš auto na hever, tak zkus rukou stlačit brzdovej pedál, aby jsi do auta nelez, když je na heveru a potom zkus zatočit kolem, jestli něco uslyšíš. Jestli to pískání způsobujou brzdy, tak to bude podle mě tim, že po tom, co pustíš brzdu, tak něco zůstavá v kontaktu s kotoučem. zdravim . tak jsem zt to piskani nemohl prekousnout . .a zajel jsem uz po 3 do servisu skoda .. samozdrejme jejich pristup nic moc .. pry byly spinave kotouce a prach . tak to pry piskalo kvuli tomu .. jenze ..... po vyjeti ze servisu .. kde mi sundali vsechny kola bycistili kotouce a dokonce i vybrousili zrezny bubny .. cca po 7 km jizdy zacalo piskani znovu a dokonce silnejsi .. da se rict ze mi to piska furt za jizdy .. pouze pokud nebrzdim tak ne .. ale jinac po rovive piska .. do zatacky piska a uz me to fakt sere ..nevim co ted s tim . pred vymenou kotoucu to nedelalo nikdy. .mam i nova lita kola takze je tam vse nove .. a do hlaseni mi napsali ze nenasli zadnou zavadu .,. coz me vytaci .. protoze kdyz jedu zacinaj se docela dost otacet lidi .. a v podzemnich garazich to dre usi i me poradte co to muze byt .. jestli to mam zkusit dat do neorigo servisu a takk .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 19. Září 2009 Sdílet Vloženo 19. Září 2009 Radím ti jinej servis. Řekni jim, co ti všechno dělali v tom původnim a jaký máš problémy. Pokud přijdou na to, že se stala nějaká chyba při montáži a případná oprava by byla drahá, tak můžeš jet zase do toho původního a práci reklamovat. Pokud by to byla závada, která se netýká práce v původním servisu, tak bych to nechal opravit přímo v tom novym servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 (editace) Z duvodu presunu do odpovidajiciho vlakna pred tim to prispevkem byl muj: BTW: ABS na sucha vozovce skutecne prodluzuje brzdnou drahu. Mockrat overeno. Nejradsi mam, kdyz brzdim pred krizovatkou, v silnici je nerovnost, ABS si mysli, ze jdu do smyku, zacnu fungovat ABS a ja krizovatku probrzdim. MOOOOOC prima. ******************************************************************************** ********************************************** ty sis nekdy meril brzdnou drahu bez ABS a s nim? mas na to nekde data? protoze jsou potvrzeny uplne jiny poznatky. spousta lidi furt mele dokola zazity historicky reci o prodluzovani brzdne drahy na suchu a realita je trochu jina. odkazu na velmi dobry clanek na skoda.panda.cz, budu citovat jenom par vet: Důvod použití ABS: ABS má za úkol zabezpečit při brzdění to, aby se kolo docela nezablokovalo. Kolo má nejvyšší brzdný účinek tehdy, kdy je jeho skluz asi 15%, tzn. že se otáčí o tuto hodnotu pomaleji, než by odpovídalo normálnímu odvalování. Je samozřejmé, že kolem těch 15ti procent to samozřejmě nějak osciluje a není to ideální. Aktuální verze ABS ve FII/R je 8.0, ta se dělá už od roku 2001. V prvních FI byla verze 5.7, která se dělala někdy od roku 98. Editováno: 28. Září 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 To Blacky: To mi teda vysvětli, jak před tou křižovatkou brzdíš. To se mi ještě nikdy nestalo. Jinak tentokrát souhlasim s bojlerem, protože jezdit na zimních a na letních je podstatnej rozdíl, vyzkoušel jsem obojí. Někam pojedeš a nikdy nevíš, jaký po cestě bude počasí, ani jak se změní, nehledě na to, že může nastat situace, kdy budeš muset vyjet i ve špatnym počasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Dělá to prej rádo na zvlněnejch kostkách - když řidič necitlivě dupne na brzdu, dojde k situaci, kdy ABS detekuje kvůli hladkému pokroucenému povrchu smyk kola. Mně se to ale nikdy nestalo i když sem se o to snažil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 Presne tak. mam pod barakem jednu krizovatku, ke ktery vede kostkovana silnice z kopce a tesne pred je navic pricne prez celou sirku kanal. Tak se m ito stava kazdej druhej den, resp. o tom vim, tak si na to davam bacha. Stava se m ito ale i na jinejch misteh, kde proste intenzivne brzdim a "trefim " nejakou nerovnost. A nejsme zdaleka sam. Znamy co maj FII to taky zazivaj. Jeto trosku neprijemnoust, ale proste ABS reaguje a to je lepsi, nez kdyby ne. ad. Mambo, ja taky vyznavam zimaky, ale uz se resilo mockrat driv, ze nekdo holt jezdi tak malo, nebo tak " pomalu=bezpecne, jak si mysli", ze se bez nich obejde. Ja si to nemyslim, ale kazdyho vec. ad : bojler, bozinku co ej to za deckej web? K cemu je ABS vim neboj a je to zjednodusene hlavne k tomu, aby mohl autem zatacet, i kdyz brzdim, coz by u zablokovanejch kol( prednich) neslo. Nicmene http://cs.wikipedia.org/wiki/ABS a co na to Besip? http://www.ibesip.cz/390_017-ABS Zalezi samozrejme na hrooomade okolnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.