Přejít na obsah

Brzdy


MPX

Doporučené příspěvky

Ať už je to pístem nebo ne, tak ti to podle mě píská, protože ti prostě zůstává destička v mírnym kontaktu s kotoučem.

Když zabrzdíš, tak to nepíská, ale když pustíš brzdy, tak to začne a ve vyšší rychlosti to zase přestane, je to tak?

Asi by stálo za to, jet do servisu, ať se s tebou projedou. Mohly by bejt taky v loji ty destičky. Nebo tam je prostě něco,

co způsobuje to pískání, tzn. sundat kolo a mrknout na to, Když dáš auto na hever, tak zkus rukou stlačit brzdovej

pedál, aby jsi do auta nelez, když je na heveru a potom zkus zatočit kolem, jestli něco uslyšíš. Jestli to pískání způsobujou brzdy, tak to bude podle mě tim, že po tom, co pustíš brzdu, tak něco zůstavá v kontaktu s kotoučem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tou zárukou nevim, no. Je pravda, že by se měly nový destičky zajet, tzn. moc prudce nebrzdit alespoň těch 200 km, než

si sednou s kotoučem a jezdit podle toho a spíš brzdit zlehka, když to provoz dovolí. Já osobně jsem to teda nikdy moc

nehlídal a brzdy v pohodě, ale je lepší na to myslet. Pokud to bude něco s těma destičkama, tak se asi budou kroutit, že je

to tvoje vina a tak, zvlášť když ti to minule řekli. V tomhle ti teda neporadim. Fakt záleží na tom, co s tím bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zapečene rychlou športovou jazdou asi nebdu ked chodiš len po meste... :D Ked som ja prevetral trochu moje auto tak z tych brzd salalo trošku ine teplo.. :) Ale je pravda že mam 1.6 a tam su myslim väčšie, no už ale neviem či to ma na to vplyv. Ja myslim že sa ti tam zasekol nejako ten piestik alebo tam maš niekde kamienok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pri procitani tohoto tematu jsem koukal ze tu je fotka zadnich kotoucu ktere jsou nerovne a s ryhama, moje jsou na tom stejne ,predni ok ale zadni hruza,objel jsem par znamych co se hrabou v autech vesmes se shodli at to zkusim s reklamaci, tak jsem zkusil reklamovat v servisu zadni brzd kotouce , no řekli mi že je to spotrebni material a to ze jim skoda a.s. neuzná. mam rooma 1.6 automata najeto 24000km r.v.11/2007. s prodlouzenym serv intervalem.zatim to brzdí i kdyz pri inenzivnim brzdeni to vadne...subjektivne,muj pohled na vec. zkousel jste nekdo taky reklamaci tehle zapeklite zavady,nebo je to u kotoucu u techto aut normalní kdyz jsem kokal po parkovistich na oktavkach nebo golfechIV jsou zadni kotouce bez ryh.kolega co tady resil toto taky zrejme neuspel,.kolik km cca ty kotouce maji zivotnost.asi zkusim poslat maila do skody a.s. ..

post-10413-1252484121_thumb.jpg

post-10413-1252484132_thumb.jpg

Editováno: , autor: bubakk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tak tie moje vyzeraju ešte horšie, ten hrdzavy pas co mas na vonkajsom okraji ja mam hrdzavy totalne, takže to tam ani nebrzdi... Ked som to skušal na zaruku tak mi povedali že brzdy sa reklamovať nedaju, je to spotrebny material...

Najlepšie by bolo kupiť nejake kvalitne kotuče + platnicky... lenže ja som študent a na to peniaze nemam.

Editováno: , autor: Napster050
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jejej to je naprosto v poradku. Je to jen kus zeleza, takze ta horni hrana proste rezne. Ze sluzebni fabie a toho odlupuju 2-3mm tlusty platky rzi. Pokud se ti chce, tak muzes sundat kola, poradne to odrbat, odmastit a nastrikat nejakym sperejem ( zaruvzdornou barvou) na brzdy. Pak to nebude reznout. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted me jen napadlo kdyz vidim ty fotky, mas lakovane trmeny... lakoval jsi je cele a mel jsi je rozebrane???

vypada to jako kdyz se ty desticky zadrhavaji v miste kde klouzaji po drzaku trmenu a kdyz na ne pri brzdeni tlaci trmen tak nerovne dosedaji na kotouc... mezi trmen a desticku patri keramicka pasta, tak aby se desticka volne posouvala, rozeber ty brzdice, ocisti stycne plochy mezi trmenem a krajem desticky aby se mohla posouvat a dej tam pastu... ja mam brzdy ciste a hlavne tam ma tuhle pastu, proto mozna nemam tyhle problemy... je to jen napad jestli mezi tou destickou a trmenem nemas jeste tu barvu nebo rez, ten plisek co tam je je antivybracni mozna je zasekly tou barvou nebo rzi... :feve:

Editováno: , autor: Matrix.nine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať už je to pístem nebo ne, tak ti to podle mě píská, protože ti prostě zůstává destička v mírnym kontaktu s kotoučem.

Když zabrzdíš, tak to nepíská, ale když pustíš brzdy, tak to začne a ve vyšší rychlosti to zase přestane, je to tak?

Asi by stálo za to, jet do servisu, ať se s tebou projedou. Mohly by bejt taky v loji ty destičky. Nebo tam je prostě něco,

co způsobuje to pískání, tzn. sundat kolo a mrknout na to, Když dáš auto na hever, tak zkus rukou stlačit brzdovej

pedál, aby jsi do auta nelez, když je na heveru a potom zkus zatočit kolem, jestli něco uslyšíš. Jestli to pískání způsobujou brzdy, tak to bude podle mě tim, že po tom, co pustíš brzdu, tak něco zůstavá v kontaktu s kotoučem.

zdravim . tak jsem zt to piskani nemohl prekousnout . .a zajel jsem uz po 3 do servisu skoda .. samozdrejme jejich pristup nic moc .. pry byly spinave kotouce a prach . tak to pry piskalo kvuli tomu .. jenze ..... po vyjeti ze servisu .. kde mi sundali vsechny kola bycistili kotouce a dokonce i vybrousili zrezny bubny .. cca po 7 km jizdy zacalo piskani znovu a dokonce silnejsi .. da se rict ze mi to piska furt za jizdy .. pouze pokud nebrzdim tak ne .. ale jinac po rovive piska .. do zatacky piska a uz me to fakt sere ..nevim co ted s tim . pred vymenou kotoucu to nedelalo nikdy. .mam i nova lita kola takze je tam vse nove .. a do hlaseni mi napsali ze nenasli zadnou zavadu .,. coz me vytaci .. protoze kdyz jedu zacinaj se docela dost otacet lidi .. a v podzemnich garazich to dre usi i me :( poradte co to muze byt .. jestli to mam zkusit dat do neorigo servisu a takk .. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radím ti jinej servis. Řekni jim, co ti všechno dělali v tom původnim a jaký máš problémy. Pokud přijdou na to, že se stala

nějaká chyba při montáži a případná oprava by byla drahá, tak můžeš jet zase do toho původního a práci reklamovat.

Pokud by to byla závada, která se netýká práce v původním servisu, tak bych to nechal opravit přímo v tom novym

servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z duvodu presunu do odpovidajiciho vlakna pred tim to prispevkem byl muj:

BTW: ABS na sucha vozovce skutecne prodluzuje brzdnou drahu. Mockrat overeno. Nejradsi mam, kdyz brzdim pred krizovatkou, v silnici je nerovnost, ABS si mysli, ze jdu do smyku, zacnu fungovat ABS a ja krizovatku probrzdim. MOOOOOC prima. lol

********************************************************************************

**********************************************

ty sis nekdy meril brzdnou drahu bez ABS a s nim? mas na to nekde data? protoze jsou potvrzeny uplne jiny poznatky. spousta lidi furt mele dokola zazity historicky reci o prodluzovani brzdne drahy na suchu a realita je trochu jina.

odkazu na velmi dobry clanek na skoda.panda.cz, budu citovat jenom par vet:

Důvod použití ABS:

ABS má za úkol zabezpečit při brzdění to, aby se kolo docela nezablokovalo. Kolo má nejvyšší brzdný účinek tehdy, kdy je jeho skluz asi 15%, tzn. že se otáčí o tuto hodnotu pomaleji, než by odpovídalo normálnímu odvalování.

Je samozřejmé, že kolem těch 15ti procent to samozřejmě nějak osciluje a není to ideální. Aktuální verze ABS ve FII/R je 8.0, ta se dělá už od roku 2001. V prvních FI byla verze 5.7, která se dělala někdy od roku 98.

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Blacky: To mi teda vysvětli, jak před tou křižovatkou brzdíš. To se mi ještě nikdy nestalo. Jinak tentokrát souhlasim

s bojlerem, protože jezdit na zimních a na letních je podstatnej rozdíl, vyzkoušel jsem obojí. Někam pojedeš a nikdy

nevíš, jaký po cestě bude počasí, ani jak se změní, nehledě na to, že může nastat situace, kdy budeš muset vyjet

i ve špatnym počasí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. mam pod barakem jednu krizovatku, ke ktery vede kostkovana silnice z kopce a tesne pred je navic pricne prez celou sirku kanal. Tak se m ito stava kazdej druhej den, resp. o tom vim, tak si na to davam bacha. Stava se m ito ale i na jinejch misteh, kde proste intenzivne brzdim a "trefim " nejakou nerovnost. A nejsme zdaleka sam. Znamy co maj FII to taky zazivaj. Jeto trosku neprijemnoust, ale proste ABS reaguje a to je lepsi, nez kdyby ne. ;)

ad. Mambo, ja taky vyznavam zimaky, ale uz se resilo mockrat driv, ze nekdo holt jezdi tak malo, nebo tak " pomalu=bezpecne, jak si mysli", ze se bez nich obejde. Ja si to nemyslim, ale kazdyho vec.

ad : bojler, bozinku co ej to za deckej web? K cemu je ABS vim neboj a je to zjednodusene hlavne k tomu, aby mohl autem zatacet, i kdyz brzdim, coz by u zablokovanejch kol( prednich) neslo. Nicmene http://cs.wikipedia.org/wiki/ABS

a co na to Besip? http://www.ibesip.cz/390_017-ABS Zalezi samozrejme na hrooomade okolnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...