Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

nevim ale když tak se zkus zeptat tady http://www.fedorauto.cz/. Já jsem tu dělal už 4 auta a max spokojenost

OK, díkes. Koketuju s myšlenkou benzín+LPG, protože od dubna budu jezdit denně cca 150 km do práce, takže bude potřeba vyměnit felicii, se kterou jsem nad míru spokojen, ale tohle už pro ni není (bezpečnost, komfort...). Nejdřív jsem chtěl OI v naftě, ale mít 110 kW v benzínu je trošku "jiné kafe". Teď je nafta za pusu, ale to se může rychle změnit a nerad bych dělal jen na palivo :smich: navíc sehnat slušne jetou OI v naftě bude peklo... :help:

OI 2.0 85KW lpg tartarini po dálnici 205km/h plyn krmi v pohodě

Ještě se ti nestalo, že ti to při akceleraci přešlo do benzínu? Pokud ne, tak to asi bude tím, že máš menší krouťák, tudíž menší přísun paliva při akceleraci (snad), nebo je to tím, že to mám blbě vyladěný (čekám na odpověď od KarlaLPG).

Když jedu 200, nebo 230, tak to jede na plyn taky (problém je s akcelerací).

Upraveno od nosal

Pánové jedna technická, šla by na plyn předělat i OI 1,8T 4x4 nebo tam bude problém s Haldexem??? Nejsem v těhle běcech zas až tak zběhlý :help:

Haldex a defacto ani řídící jednotka motoru nemá ani páru o tom, že jedeš na plyn. Mám taky 1,8T 4x4 a takhle mi to plynaři vysvětlili.

Haldex a defacto ani řídící jednotka motoru nemá ani páru o tom, že jedeš na plyn. Mám taky 1,8T 4x4 a takhle mi to plynaři vysvětlili.

Tak to je super, díky za odpověď :prc:

Pokud ti při prudké akceleraci "spadne" zpátky do benzínu, může to mít několik příčin..

- slabý reduktor nebo přívod, pokud dělám auto s turbem, dává se automaticky od nádrže dopředu ne 6 ale 8ka trubka

kvůli množství dodávaného plynu

- špatně navrtaná trubka na snímání podtlaku v sacím potrubí /víření vzduchu, někdy moc slabý, někdy velké pulzy, u

některých aut se musí dát podtlak hned za klapku, někdy je zas lepší dát trysku vedle senzoru MAP na autě, chce to

zkušenosti a někdy i dost bádání

- tartarini to má udělané i tak, že když v některých režimech "nestíhá", tak dokáže přepnout na benzín aniž bys viděl

přepnutí na benzin, tomu oni říkají dokonalé zařízení, já si o tom myslím něco jiného, proto jsem tu popisoval odlišnou funkci BRC a Landi

Jinak s tí Haldexem, autu je jedno na co jede, princip plynu je takový: k činnosti je třeba snímat otáčky, napětí pod klíčkem a na baterii, délky vstřiků jednotlivých vstřikovačů benzínu, pro kontrolu sondu /BRC už dokonce umí jako jediné zařízení snímat i korektory benzínu/, další činnost už je na programu ŘJ plynu, takže je jedno jestli je motor X válcový a má jakýkoliv výkon....

ahoj no ta moje 2,0 žere tak 9 litru.......musel jsem se naučit s ní jezdit, nebot jsem přešel z felicie 1,3 na octávku 2,0 a ze začátku žrala 10 litru PLYNU!! a le ted už za 9 litru plynu- cca 13,30 kčza litr

Karle díky za info, až pojedu přes M. Budějovice, tak se stavím (máte tam pěkné koupaliště - kdysi jsem tam rád jezdil)

Ještě otázečka. Chtěl bych vysvětlit, jak je možné, že palubní PC ukazuje spotřebu (i okamžitou) LPG, když tam neteče benzín?

A k odpovědi na spotřebu. Moje 1,8T 4x4 combi žere při jízdě po dálnici 10 litrů ať jedu 90, nebo 160. Při delší cestě po okreskách (např. Olomouc - H.K. - Praha) si to vezme tak 8,5 litru. Měřeno vždy na stejné čerpací stanici (palubní PC ukazuje tak o 2 litry víc)

spotřeba se počítá z počtů inpulsů za nějaký čas,otáček, počet otáček kol, klapka a pod., takže i při jízdě na plyn to nadále snímá a počítá, jen je tam rozdíl, protože benzín a plyn mají jinou hustotu, proto to není stejné...

  • 9 měsíců později...

Chtel jsem se zeptat, zda se musi pouzivat zarizeni Flash Lube na ochranu ventilovych sedel? Konkretne u motoru 1.8T?

Myslim jsi že u tohoto motoru a ve všech škodovkach to neni nutne,vim pouze že nutne to bylo u Fordu.Jinak znam Octavu 1.8t na lpg najeto 520tis a je uplně ok :palec2:

Ford ma totiž ventily a ventilova sedla z měkkych materialu a pry to děla neplechu proto je tam ma použivat flashlube

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.