acjaja Vloženo 13. Duben 2021 Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 Nevíte někdo, zda tyto motory mají stejnou spojku? Budu toto auto kupovat a počítám chipem. U obou dvou motorů dělají chip na cca 140kW. Jen nevím, zda ta 110-ka nemá větší spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekA Vloženo 13. Duben 2021 Sdílet Vloženo 13. Duben 2021 Ja bych se na tohle asi zeptal dealera... otazka jednoho hovoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sysa Vloženo 4. Květen 2021 Sdílet Vloženo 4. Květen 2021 Jak 85 tak 110KW maji tu novou prevodovku MQ281 s limitem kroutaku 340Nm. O2 a O3 s 6q prevodovkou meli MQ350 ktera mela limit nekde na 400Nm. Z toho plyne, ze tam moc prostoru ke zvednuti kroutaku nebude takze to budou jen vyhozeny penize a znicena prevodovka. Uplne nechapu jak i zname spolecnosti muzou mit v nabidce upravu na 400Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4r3 Vloženo 11. Květen 2021 Sdílet Vloženo 11. Květen 2021 Jsi si tím opravdu jistý? U 110kW s AP uvádí Škoda točivý moment 360Nm ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan_Vranov Vloženo 13. Červen 2021 Sdílet Vloženo 13. Červen 2021 V 11. 5. 2021 na 16:19, 4r3 napsal: Jsi si tím opravdu jistý? U 110kW s AP uvádí Škoda točivý moment 360Nm ... No na stránkách škody auto je jasně napsáno 85 KW má 300Nm a 110 KW má 340Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 ja by som si na čip dal pozor , jednu liatinovú najslabšiu verziu sme motor menili - klepal na kľukovke ... a o hliníkových sa už tiež dá kadečo dopočuť aj dočítať ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 9. Duben 2023 Sdílet Vloženo 9. Duben 2023 On 6/13/2021 at 5:51 PM, milan_Vranov said: No na stránkách škody auto je jasně napsáno 85 KW má 300Nm a 110 KW má 340Nm Z originálního návodu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OpelInsi Vloženo 14. Duben 2023 Sdílet Vloženo 14. Duben 2023 jedna z firiem ktorá o sebe tvrdí že je absolútna jednotka v čipoch na škodovky už od doby flinstonovccov čipuje oba motory u O4 na 400Nm. Tak by som sa spýtal tam, čo s tým. Myslím, že ti dajú profesionálnu odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 15. Duben 2023 Sdílet Vloženo 15. Duben 2023 Za ty roky, ktere se O4 vyrabi, je mozne udelat jednoznacny zaver o doporuceni motoru 85 a 110 kw? Intuitivne se priklanim k tomu, ze verze 85kw je dostacujici. Ale necham si poradit. Otazkou je, jake ceny mi nabidne dealer za 85 a 110. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NemesiSK Vloženo 15. Duben 2023 Sdílet Vloženo 15. Duben 2023 Ja mám 85kW Style DSG a som spokojný, mohol som si vybrať ešte medzi 1.5TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nocturnal1 Vloženo 16. Duben 2023 Sdílet Vloženo 16. Duben 2023 Teraz mám 85 kW, predchádzajúca O3 mala 110, osobne pri ďalšom aute, ak pustí budget, pôjdem radšej do vyššieho výkonu aj za cenu nižšej výbavy. Na diaľnici a v meste je 85 dostačujúcich, ale pri jazde mimo diaľnic, keď je potrebné predbehnúť, je cítiť, že ten motor už hore dosť stráca, so 110 kW je to istejšie. Takže závisí od spôsobu použitia a štýlu jazdy. Kolega, ktorý má v regióne výrazne viac diaľnic je so slabším motorom spokojný, ja mám pomer iný a mne nevyhovuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek 13 Vloženo 16. Duben 2023 Sdílet Vloženo 16. Duben 2023 Se 110kW jsem bohužel nejel, ale mám manuál 85kW a jsem spokojený (najeto přes 60.000 km). Letos jsem kupoval nové a opět jsem si vzal 85kW. Jsem soukromá osoba, jezdím hodně po dálnici (většinou tempomat na 150km/h), mimo dálnici jezdím svižně. Oproti předchozímu motoru 1.6 TDI má 2.0 TDI perfektní krouťák. Jak ale bylo řečeno, záleží jak jezdíš . 110 kW bude samozřejmě lepší, ale za mě je 85 kW dostačující. S DSG může být výkon pocitově slabší. Nedostatečný výkon 85 kW jsem pociťoval pouze, když jsem dal 4 kola na střechu a přejížděl Rakousko. Nebylo to nic tragického, ale odpor byl hodně cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 16. Duben 2023 Sdílet Vloženo 16. Duben 2023 1 hour ago, Zdenek 13 said: Oproti předchozímu motoru 1.6 TDI má 2.0 TDI perfektní krouťák. 1.6 TDI měl 250 Nm, 2.0 TDI 85 kW má s manuálem 300 Nm. 1 hour ago, Zdenek 13 said: 110 kW bude samozřejmě lepší, ale za mě je 85 kW dostačující. S DSG může být výkon pocitově slabší. Výkon je v případě 85kW motoru u obou verzí s/bez DSG shodný: 85 kW. Liší se krouťák, kdy s manuálem je 300 Nm a s DSG jen 250 Nm. U 110kW verze je to obráceně. Vyšší krouťák je s DSG (360 Nm), s manuálem je o 20 Nm menší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek 13 Vloženo 16. Duben 2023 Sdílet Vloženo 16. Duben 2023 @BubaqMyslel, že DSG může pocitově výkon "ubírat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acjaja Vloženo 17. Duben 2023 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2023 Co jsem zjistil, tak jak 85 kW, tak 110 kW jsou shodné motory, které se liší jen softwarem. Napovídají tomu i hodnoty po chipu - oba dva motory firmy jako Cimbu nebo BSR chipují shodně na 145 kW a 400 Nm. Před objednáním jsem měl O1 1,9 TDi 81kW chipnutou na 96 kW. Takže jsem od začátku věděl, že ať si koupím 85 nebo 110 kW, stejně auto půjde na chip. Takže jsem si objednal 85 kW, protože v ceníku vycházel tento motor o 50.000,- levněji. Trochu problém je teď s tím chipem, protože mám nový hardware ŘJ a zatím žádná firma se do ní neumí dostat. Mám modelový ročník 2023. Je to ale jen otázka času. Takže teď jezdím s origo 85 kW. Auto jede pěkně, oproti O1 v nízkých otáčkách je "silnější", ale po překročení 2.500 otáček auto nejde tak do výkonu, jako mi šla O1. Souhlasím s názorem výše, že na dálnice a klidnou jízdu OK, ale na akceleraci při předjíždění mimo dálnici by se pár koníků navíc hodilo. Takže pokud bych při koupi nové octavie nepočítal s chipem, šel bych do 110 kW. A to nejen kvůli výkonu, ale i spotřebě nafty. 110-ku jsem měl půjčenou do Chorvatska a vzala si skoro o litr/100 km méně, než mi při srovnatelné jízdě bere moje 85-ka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 17. Duben 2023 Sdílet Vloženo 17. Duben 2023 Skvele, diky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 12. Září 2023 Sdílet Vloženo 12. Září 2023 Ahoj. Tiež ma zaujímalo, či je tam rovnaká spojka a porovnal som si dve Octavie IV , prvá bola 2.0 TDI 85kw, motor: DTRD, druhá bol motor 2,0 TDI 110kw, motor: DTTA a podľa katalógu ETKA je tam rovnaká spojka, resp. rovnaké číslo dielu. V čom bol rozdiel bolo turbo, tam sa čísla dielov odlišovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.