cisarnero Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 Martin Vaculík ze Světu motorů radí nevypínat spojku při startu (pokud lze). https://www.auto.cz/startovat-motor-se-spojkou-nebo-bez-martin-vaculik-vysvetli-proc-je-jen-jedna-moznost-spravne-138312 Neví někdo, jestli je to možné zařídit u Fabie III čtyřválec 1,2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 :-) jako kdyby bylo axiální ložisko klikového hřídele jediná součástka, která je v klidu pod zatížením. Mně nepřesvědčil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitocross Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 Napr. na Toyote pokial nemas spojkovy pedal uplne na podlahe, tak nenastartujes. Mali sme ich v praci niekolko a velakrat mi kolegovia z prace volali, ze nemozu nastartovat - stacilo, ze bol gumovy koberec viac zasunuty a branil uplnemu vyslapnutiu spojky. Co na to pan Vaculik? 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 (editace) Zbytocne starosti, kor v dnesnej dobe ked v motore je x veci naviac co sa mozu pokazit. To lozisko vydrzi celu zivotnost motora, skor sa beznemu cloveku rozpadne kasna. Druha vec je ze bez spojky vam mozno skor odide baterka. Kedze bude musiet tocit aj prevodovkou. A az tam raz nechas rychlost a startnes bez spojky a auto pojde v pred a rozmlatis predok az potom usetris a predlzis zivotnost. Editováno: 24. Duben 2021, autor: atlan 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milousdkrc Vloženo 25. Duben 2021 Sdílet Vloženo 25. Duben 2021 přidávám se k cisarnerovi a Vaculíkovi. Krom mrazů kolem -20 startuju bez spojky. Zastávám názor, že spojka se má používat co nejméně a co nejkratší dobu. Opotřebovává se nejen axiální ložisko, ale i vypínací ložisko a pružina spojky. Baterka odejde na nových autech brzo, ale ne kvůli startování bez spojky, spíš se o to postará SS a rekuperace. Důvod poskočení auta při startu neberu. Pořád lepší když poskočí na startér, než na nastartovaný motor po puštění spojky se stále zařazeným kvaltem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Duben 2021 Sdílet Vloženo 25. Duben 2021 Vidím tady čtyři příspěvky a ani v jednom není návod, jak vyřešit možnost startovat bez vyšlápnutého pedálu spojky. Tímto to tady končím. Nadále se budete věnovat tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maricius Vloženo 8. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 On 4/25/2021 at 7:10 PM, Pawouk said: Vidím tady čtyři příspěvky a ani v jednom není návod, jak vyřešit možnost startovat bez vyšlápnutého pedálu spojky. Tímto to tady končím. Nadále se budete věnovat tématu. Přeci na neutrál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2021 Tak zaprvé, necituj bezprostředně předcházející příspěvek. A za druhé, když nevíš, oč jde, raději se nevyjadřuj, děláš tady ze sebe jenom šaška a zbytečně plevelíš téma. U novějších modelů škodovek s manuální převodovkou totiž NELZE nastartovat, aniž bys vyšlápnul pedál spojky... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.