Přejít na obsah

Nefunkční infotainmet a SOS


halisis

Doporučené příspěvky

Pri výmene RJ to párujú online. Mne to pri poslednej výmene nespravili a auto nehlásilo chybu no nemalo ani aktívny SOS.

To je to na čo som narážal, lebo to nie je o kódovaní ale pripojení sa na online server pre konfiguráciu. Takže baterka je jedna vec a druhá je konfigurácia. Otázka je, že pri výmene batérie doma, bude pýtať tiež konfigurovanie, resp. systém nabehne.

 

Ja som sa pýtal i konkrétne na toto a ochranu komponentov, lebo z času na čas mi to vybehne, že ako sa to rieši po záruke, keďže všetci vieme, že to odladené nie je.

 

Platí sa za to, ako za všetko po záruke. Takže ak nastane problém s SOS, či tá ochrana komponentov je aktívna, servis si za jednotlivé úkony vypýta adekvátnu čiastku.

 

A toto je jeden z dôvodov, prečo som scalu minulý rok nevymenil za O3 4x4 (skrz ťažného som chcel) s končiacou zárukou. Zľakol som sa presne toho prípadu, čo tu na fóre mal kolega, že mu odišla RJ.

 

Takže podľa mňa SOS bude po záruke dobrá zárobková položka pre ŠA.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 28. 7. 2022 na 11:33, vormen napsal:

nová ŘJ = nová baterka v ní a tím pádem bude pokoj, než zase za 2 roky klekne.

Dopředu upozorňuju že v mém případě výpadky SOS nemají vliv na infotainment a mám jej vždy plně funkční . No v některých případech bych na 2 roky klidu nevsázel . Většinou jsme měl výpadky jen občas tak jsem mávl rukou . Na jaře to už bylo už hodně často , ale nesledoval jsem příčiny kdy a proč. Proto při garančce (3.rok) jsem  reklamoval . Dle diagnostiky vadná GPS anténa , tudíž výměna + přehrání OCU jednotky , ještě ten den když jsem jel ze servisu byla chyba tak jsem otočil a jel zpět ( znovu přehrána jednotka OCU). Pak byl cca 2týdny klid . No a samozřejmě to nepomohlo . Pak přes prázdniny se to opět rozjelo jako před výměnou antény  , tak jsem začal sledovat , fotil, točil videa a zapisoval no a došel jsem k závěru  , že pokud je venkovní teplota od 20°C výše tak mi chyba vyskakuje skoro denně . Tzn. ráno  a večer kdy je chladno v drtivé většině bez chyby , ale přes den hází chybu . Objednal jsem se tudíž na reklamaci  a před ní se ochladilo a výpadky přestaly . V rámci reklamace ( před 2 týdny ) vyměněna OCU jednotka včetně její baterie . No po reklamaci zatím bylo chladno ( max 17 °C ) a tudíž 2 týdny bez závady a včera , kdy bylo nejtepleji a těsně přes 20°C mi to opět vyhodilo chybu. @Jirra  tu na předešlé stránce psal , že jemu to dělá od 10°C . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v pondělí došlo poprvé i na Scalose, kontrolka červená, závada SOS = do servisu, radio mrtvé. Popojedu kilometr, vypnu auto, podržím 10s radio, nastartuju a vše od té doby ok a běží jak má. Následně po 7,5 měsících opět prázdná baterie v klíčku, asi mělo autíčko nějaký špatný den :-)

Zatím asi řešit nebudu, uvidíme co se bude dít dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku to zrelativizuju - třeba Hyundai Ioniq 5 má předepsanou výměnu baterie eCallu každé 3 roky/45tkm za ca 1300,- Kč s DPH... (stav 10/2022 v CZ)

Otázkou pak je, co je lepší.  Teoreticky bezúdržbový systém (a já s tím zatím problém neměl) nebo jistota, že každé 3 roky/45tkm vyměním baterii za bratru třináct set.

 

Btw, jestli si dobre vzpominam, do urcite verze RJ se meni RJ cela, pozdeji snad jen baterka. Ale ruku do ohne za to ted nedam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak doslo i na me ? minuly rok bez problemu, letos v listopadu probehla garancka, kde mi prehrali SW na Bolero a ted jak zaclo mrznout, tak kazde nastartovani hlaska a radio hluche :( - infotainment nejak funguje, dostanu se do menu,ale radio nehraje, dokud hoooodne dlouhou dobu (i nekolik minut nepockam, nebo to rucne nerestartuju. Nemel nekdo stejny problem ? Vyresila to SA ? :-( - Co mi nejvic pije krev je ze po restartu radia musim rucne pripojit telefon, nenabehne automaticky pres BT. To uz je clovek vazne jak v boeingu, kde se dela predletova kontrola a zapoijeni vseho mozneho ....

IMG_5674.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jen informuji. Problem byl konzultovan se servisem a nasledne SA a byl to obecne znamy problem. Opetovne prehrali FW jednotky a jiz je pokoj. Melo to i vedlejsi pozitivni efekt. Odpojoval se mi kabelovy AppleCar play a od tohoto zasahu se mi ani jednou neodpojilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Naše 3 letá Scala se trvale potýká taky s infotainmentem, vše prý vyměněno, naposledy v září 2022 FW žádný aktuálnější nebyl. Včera jsme absolvovali převážnou část cesty do Itálie s černou obrazovku a červenou LED na stropě. Nic nepomohlo (restart nešel, vypnutí motoru ani zamčení auta bez efektu). Po hodině stání v cíli se to umoudřilo... Už nikdy nechci nic od VW, manželka je z toho nešťastná. I když to funguje, tak Android Auto se někdy spustí bezdrátově, někdy jen přes drát a jindy vůbec. Nebýt téhle hrůzy, tak je to fajn auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...