Jokos Vloženo 18. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2021 Dobrý deň, mám problém s prehrievaním oleja, pri rychlosti 140km/h a vonkajšej teplote 25-35 stupnov mi zdvihne teplotu oleja az na 130 stupnov. Voda je optimálne 90. Olej originál a po výmene každých 12000km Viem, že minuný rok som nepresiahol teplotu oleja pri zaťaženi nad 105 stupnov. Cez zimu som mal problém, že mi nechcelo vyhriať motor nad 60 stupnov, ani po 30km, vymený termostat - nepomohlo, až keď som vymenil termostat DSG, do 10 km 90 stupnov olej s vodou.... Len od vtedy sa mi prehrieva o 20 stupnov (120-130 stupnov) viac ako dovtedy. Viete mi poradiť? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Vadovič Vloženo 25. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2022 Tiež sa mi to stalo tento víkend teplota oleja stúpla na 128 stupňov ale voda mala 90, išiel som po diaľnici cca 140+ a klimatizáciu som mal naplno, pritom takto jazdím často ale ešte som nemal viac ako 110 stupňov predtým a neviem či to bolo tým že vonku bolo 38 stupňov alebo je chyba niekde inde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krakeen33 Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna (editace) Z casti sa mi podarilo odstranit zvysenu teplotu oleja vymenou klima chladica, kt. je prvy v narazniku a mal pokrivene lamely od kamienkov a hmyzu. Zaroven sa prefukli a ocistili ostatne chladice. To sposobovalo zhorsene chladenie klima chladica, intercollera a chladica vody. Po vymene mi klesla teplota oleja o 15°C, tj....zo 130°C na dialnici na 115°C. Bezna jazda 105 az 110°C. Editováno: 2. Srpna, autor: krakeen33 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna Ne, voda nemala 90°C, to je jen přelud výrobce. Měla tak 105°C, možná i víc. Právě rychlá jízda z mých zkušenosti funguje na chlazení dobře, dají se předpokládat vyšší otáčky motoru, cirkulace chladicí kapaliny probíhá dobře. Chladič dostává kvanta čerstvého vzduchu. Problém je, když se zastaví, třeba do kolony (a vypne motor). V každém případě je třeba mít v pořádku vodní pumpu (úniky, zadření, lopatky, ona je asi i vícestupňová s nějakým posuvníkem, to už si nepamatuji), její náhon, vysokotlaký rozvod včetně víčka a chladič. Asi nechci vidět ty usazeniny u sebe v chladiči a vedení (kauza "sáček" s nějakou sloučeninou, no nádobka byla celá hnědá, i kapalina), to je další element, který poslední dobou přibyl. Nikdy bych netipl, jaké problémy bude dělat více vrstev chladičů a jejich poškození od špíny a kamínků (dosud jsem měl chladič jeden, naohýbané lamely od provozu problém nedělaly - nevím, neměl jem to čím změřit). Netuším, proč výrobce nechává přímo před chladičem a 25 cm nad vozovkou 10cm otvory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.