Přejít na obsah

Ventilator se rozjede pri vyplem motoru (neni to dpf)


tomik103

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny zdejsi Superbaky a ostatni plebs. Doufam ze nekdo bude umet poradit pripadne nasmerovat. 
 
Na superbu pozoruji zvlastni chovani - zaparkuji, odejdu od auta. Vratim se za 30min, odemknu a za 5minut se pousti vetraky za chladicem na maximum. Fouka jak blazen, pod autem citim proud tepleho vzduchu. 
Pak zamknu, vetraky se zastavi a po chvili jedou dal. Pripadne se to pousti uplne samo - sedim doma uz cca hodinu a ventilator za chladicem se na chvili rozjede. Venku je 15stupnu, auto hlasi 23 (dle myskoda). Baterie 12.0V. Auto zamcene. 
 
Doplnim ze pokud je to dpf, pak vetraky jedou po vypnuti motoru, nemaji pauzu. Takze vypalovani dpf to nebude.
 
Zde video kde je slyset vetraky na max, odemknu auto a prestanou, po chvili se zasa rozjedou. Pak uz jsem to nechal dojet…
 

 

Dela to docela kraval…

 

S3 2.0 140kw rv 7/2017

Editováno: , autor: tomik103
Black text
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za reakci, diagnostika nehlasi zadnou zavadu ktera by k tomu smerovala. ale urcite to necham overit znovu. Bohuzel se to deje doma a nemam po ruce diagnostiku.

 

zavady ktere se objevili

- vyhrivani volantu - sporadicka

- park kamera - nutno kalibrovat


zitra zajdu rano do servisu a uvidime co se objevi dalsiho. Pak dam vedet at muzem pokracovat ve vestbe :)

Editováno: , autor: tomik103
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem. Mne dia hlási toto 

1 nalezena chyba:
4529 - ridici obvod ventilatoru 1 high 
          P0692 00 [039] - -
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 254
                    Kilometry: 140928 km
                    Datum: 2021.09.01
                    Čas: 11:21:33

                    Otáčky motoru: 1652.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
                    Rychlost vozidla: 41 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 94 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 76 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                    Napětí svorky 30: 13.320 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota: 250.0 mg/stroke
                    Snímač teploty chlad.kap. 1: řada 1 na výst.chladiče:hr.hodnota: 2222.0 °C
                    Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 17.0 °C
                    Buzení ventilátoru chladiče 1: 10.00 %
                    Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota: 27.7 °C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 30. 8. 2021 na 21:58, bajky napsal:

Neukazuje nahodou zavadu cerpadla vody?(zatuhnuty posuvny mechanizmus na vodnej pumpe u 2.0tdi)

Ahojda, a to je pak co za zavadu? U svagra to same, ventilatory se sami spusti a vymlati baterku. Na diag chyba rele a pak i cerpadla vody. Chba cerpadla vody o neco drive ...

Rele bylo teplejsi nez ostatni, dnes jsem ho vymenil ... ted budu resit to cerpadlo, tak jestli mne nakopnes. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...