Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Má někdo z Vás tuhle potíž? Mám auto z 2020/6 a nedávno jsem ho reklamoval s touhle závadou a bylo mi sděleno, že toto je VLASTNOST automobilu a přijímací technik po konzultaci s ŠA blekotal něco o prohřevu katalyzátoru apod. Čili to svedl na emise a že s tím nic dělat nemůžou a nebudou. 

Ano, škube to při ohřevu katalyzátoru kvůli emisím. Počkej cca minutku, než spadnou otáčky, pak už to jede lépe. 

 

Na toto téma je toho tady k této motorizaci (napříč všech modelů) napsáno spoustu. Jak 1.5 TSI, tak třeba i 1.0 TSI mají po studeném startu zvýšené otázky pro rychlejší ohřev katalizátoru - emise. Stačí počkat 30-45 vteřin až spadnou a pak už necuká.

 

Edit: @slapnahrabebyl rychlejší :-)

Upraveno od Rapid1.0

U té 1.5 je to bohužel extrémní. Měl jsem 1.2 i 1.0 TSI (ještě bez filtru) a tam to tak strašné nebylo.

 

Ještě si dovolím odkázat na oficiální informaci.

Upraveno od slapnahrabe

Dnes jsem nastartoval, oškrábal sklo (tak že tak minimálně minuta, spíš dvě) a po vyjetí přískoky vpřed. V servise říkají, že je to vlastnost - auto je nastavené na "elkologii" - málo benzínu, málo emisí, ale cuká to. Ve spojení s vypínání válců je to fakt hroznej motor.

 

Já to řeším tím, že na to prostě víc šlápnu a dvojku pak řadím kolem 4 000 otáček.

 

Odstranit se to dá, ale bohužel jen úpravou řídící jednotky. Už se těším až si po záruce nechám deaktivovat vypínání válců, odstranit škubání a přidat nějakého koně třeba tady https://www.cimbu.cz/chiptuning-skoda-scala-2.html

Měl jsem 1,8tsi a v zimě naprostá pohoda. Ale starej motor. Žádný ekoteroristi do toho ještě nekecali. 

To mi řekněte když se to musí víc točit jak je to přínosné? 👹👹👹

 

To vypínání válců by šlo vypnout přes diag. Myslím, že by se ani nemuselo čekat na konec záruky. 

Je to přínosné. Auto má na papíře menší emise a jako bonus se ten složitý motor plný kur--ítek dřív podělá - dvě mouchy jednou ranou pro výrobce.

To jo🤣

  • 1 rok později...

ACT se deaktivuje samo když se zapíše nějaká chyba: 

tady by asi v principu stačilo ji vyvolat a potom jezdit (nicméně každý na vlastní nebezpečí :) ) .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.