Mr.Pavka Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 To já nevim jestli smrděla, seděl sem vevnitř a neběžel vedle auta. To by mělo bej cítit až dovnitř auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 Jasně,že je cítit dovnitř,když jedeš kolem hnoje tak to taky cítíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 Tak to v pohodě. Jestli to smrdí stejně jako pálící se brzdový pakny jako kdysi když nechal kámík 5 km zataženou ručku na 120cítce , tak nic takovýho sem necítil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Aspon, že mam na autě kola 185/60 R14. Neboli rozměr kterej je na obvod nejmenší z možných. Takže sice to nejede tak rychle, ale má to zase sílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Jj smrdí to stejně jako pálící se brzdy. Pokud takhle zasmrdí spojka, tak se tem smrad v motorovým prostoru i nějakej čas drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Tak snad to bude v pohodě. A jak je to vůbec se spojkovým vypínacím válcem? Až skoro po dvou letech sem se zděšením zjistil, že převod od spojkového pedálu ke spojce neni řešenej lanovodem, ale hydraulicky. A vyjevila se mi noční můra zavzdušněnýho spojkovýho válce na Škodove 105ce. Jak sem taky jednou jel s tátou a přez sundaný opěradla a sundanej plastovej kryt spojkovýho válce řadil na tátovo pokyn "SPOJKA" a "PUSTIT" mačkal na to ramínko šroubovákem. Co se do toho leje? Taky brzdová kapalina a nebo nějakej hydraulickej olej? Musí se to taky měnit? Jak sem pochopil, tak je válec schovanej tak, že pro jeho výměnu-přetěsnění je nutný sundat celou převodovku od motoru. Co když třeba teče? Táta má na Berlingu klasický lanko stejně jako moje starý Twingo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 (editace) Když tady čtu tvoje příspěvky tak bys asi měl vytáhnout Twingo z kopřiv a na moderní auta se vybodnout.Válec je napojen na nádobku s brzdovkou na brzdovém válci,je nahoře na převodovce a tlačí přes páku.Je to nesrovnatelně spolehlivější řešení než lanko,ještě jsem neviděl,že by tekl,lanko praskne a seš namydlený.Někteří výrobci používají výsuvné vypínací ložisko,řešení je to horší,skoro pokaždé,když jsem na takovém autě dělal spojku tak teklo,šustilo a bylo drahé. Editováno: 28. Září 2015, autor: standavfr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Už sem to pořádně prohlídnul. Neni to blbý řečení. Docela se k tomu i může rukama. Člověk se pořád učí no. A když sundam ten spojkovej válec z převodovky, uvidim v tej díře taky na lamelu jak moc je opotřebená? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 28. Září 2015 Sdílet Vloženo 28. Září 2015 Ne.Uvidíš jen tu páku a přítlačák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.