luckyluck Vloženo 19. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 (editace) Lehce tuzsi chod pozoruju taky, stejne tak prvni 2-3 seslapnuti spojky jdou vic ztuha, ale nic, co by me zneklidnovalo, rekl bych, ze je to normalni... Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". Editováno: 19. Listopad 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 19. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 (editace) Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?! Editováno: 19. Listopad 2006, autor: luckyluck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?! zeptám se ještě jednou, fakt někdo neví proč (předpokládám že to není standard), když ráno vyrážím, tak jde řadit, hlavně nízké rychlostní stupně, jen hodně ztuha, ale když se auto trochu "oklepe a zahřeje a "rozjezdí", tak jde řazení ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 To se mi taky děje. U naší dodávky je to ještě markantnější tam je v převodovce hustší olej a než se ohřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985. ty woe, skoro jako rá, ale on už to má asi zahřátý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 26. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?! ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?! ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho.. Hlučné ložisko nemá vliv na řazení. Tam máš origo olej v převodovce . Neměnil to náhodou někdo za něco nevhodného? ty jsi prvním majitelem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 26. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 abych řekl pravdu, protože jsem druhý majitel bez servisní knížky, tak takovéto otázky nekážu zodpovědět A nemůže se tam něco pokazit, jestli se nevyplatí nechat to nějak překontrolovat?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 neviem ako MPI ale mne zatial ide radit v pohode akurat minulu zimu ked bolo -20 tak to bolo trochu citit zo zaciatku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 ve Fabii by měl být olej 75w90 ale nevím jestli GL4 nebo GL5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985. Husty. Kdysi jsem se par krát vezl v tatře 805 a ten týpek tam měl velke kladivo kterým jebnul po šaltr páce a bylo zařazeno. Jinak to taky vidim na něco s olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 parkuje v garazi alebo vonku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck Vloženo 27. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 jestli myslíš kde parku já, tak venku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 loni v zime jsem mel podobny problem, auto bylo rok stare, prvni majitel...s olejem to neni nic...abych pravdu rekl, nechal jsem je v servisu seridit razeni a o dost se to zlepsilo, ale porad to neni ono, ale to uz jsem rezignoval, pac to trvalo tak dlouho ty prutahy, ze prislo jaro...no mozna se za nedlouho zase ukazu v servisu...podle toho kdy prijde zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 27. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2006 HTP-ka sa uz tesi na stvrtu zimu a problemy s tuhsim radenim som mal pred rokom pri -25°C pri rannom startovani islo tuhsie zaradit jednotku a dvojku, avsak po par km jazdy dole kopcom to uz bolo OK. Dany jav som pripisal nizkej teplote. Odvtedy som tento jav nespozoroval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Pokud nejde trvale řadit 1-2, tak by mohla být povolená matice na řadícím hřídeli v motorovém prostoru, která drží to setrvačné závaží a k tomu taky takový kovový nesmysl, který dělá samotné dráhy. Pokud je tohle povoleno, tak "nesmysl" naráží o převodovku a pak to jde ztuha. Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.