Publikováno Listopad 19, 200618 r Tak planujem na leto kupit nove botky pre moju fabulu. Sonudjem po nejakom lahsom disku(lahsom, lebo mam 40kW ) v priemere R16....Do ktorej firmy treba siahnut ? dakujem
Listopad 19, 200618 r Autor no laicky bych si tipnul, že OZtka budou lehčí než ostatní, ale ruku nedám nejako sa mi nedari najst kde je vyznacena vaha kolesa...co to taja ?
Listopad 20, 200618 r Kola prodava design ne vaha, takze to neni pro prodejce zas tak dulezity parametr...
Listopad 20, 200618 r Kola prodava design ne vaha, takze to neni pro prodejce zas tak dulezity parametr... Přesně tak, a myslím že ten váhový rozdíl co v nich bude bude minimální a tudíž pro tebe neznatelný , ale polystyrenový budou určitě nejlehčí.... tím se netrap kup který se ti líbí a na váhu se vyprdni protože to beztak nepoznáš....
Prosinec 17, 200618 r A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?
Prosinec 17, 200618 r A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod? U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak.
Prosinec 17, 200618 r A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod? U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho
Prosinec 19, 200618 r Stejně tu hmotnost naženeš na váze pneu (teda, myslím váze tý gumy). - co ušetříš na váze litého kola, o to budou těžší ty gumy - u disků 16" rozhodně. Protože tam rozhodně na zimu ten originál 165/70 R14 nedáš.. a přitom na plecháčích by byl asi nejlepší (nejlehčí)
Prosinec 20, 200618 r A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod? U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho jooo poklice jsou určitě hezčí než mnohá litá kola
Leden 6, 200718 r a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam. Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum?
Leden 6, 200718 r a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam. Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum? ma, lepsi chlazeni brzd. kotoucu !!
Leden 27, 200718 r je to samozrejme otazka priorit kazdeho cloveka, ovsem lepsi chlazeni? to nejak neberu, jezdim sice "rychle", ale ze bych u toho varil kotouce, to zase ne. Nepotrebuju dojizdet treba na cervenou pod plnym plynem a na poslednich x metrech trapit brzdy a opakovat to na kazdym semaforu....... (ber jako priklad), radsi byc, aby me kolo v prudce projizdene zatacce neodskocilo na nerovnosti vic nez je nezbytne nutne (tim myslim tu neodpruz hmotu)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.