Přejít na obsah

najlahsie disky


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Kola prodava design ne vaha, takze to neni pro prodejce zas tak dulezity parametr...

Přesně tak, a myslím že ten váhový rozdíl co v nich bude bude minimální a tudíž pro tebe neznatelný , ale polystyrenový budou určitě nejlehčí.... :smich: tím se netrap kup který se ti líbí a na váhu se vyprdni protože to beztak nepoznáš....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?

U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. ;)

Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně tu hmotnost naženeš na váze pneu :) (teda, myslím váze tý gumy).

- co ušetříš na váze litého kola, o to budou těžší ty gumy - u disků 16" rozhodně.

Protože tam rozhodně na zimu ten originál 165/70 R14 nedáš.. a přitom na plecháčích by byl asi nejlepší (nejlehčí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?

U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. ;)

Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho ;)

jooo poklice jsou určitě hezčí než mnohá litá kola lol:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. ;) Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam.

Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. ;) Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam.

Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum?

ma, lepsi chlazeni brzd. kotoucu !! -_-lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

je to samozrejme otazka priorit kazdeho cloveka, ovsem lepsi chlazeni? to nejak neberu, jezdim sice "rychle", ale ze bych u toho varil kotouce, to zase ne. Nepotrebuju dojizdet treba na cervenou pod plnym plynem a na poslednich x metrech trapit brzdy a opakovat to na kazdym semaforu....... (ber jako priklad), radsi byc, aby me kolo v prudce projizdene zatacce neodskocilo na nerovnosti vic nez je nezbytne nutne (tim myslim tu neodpruz hmotu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...