Přejít na obsah

Komfort III-799B!!!!!!!!


cosby

Doporučené příspěvky

mam novu zahadu teraz som chcel zrusit okna na DO lebo sa otvaraju vsetky 4x a chcel som len predne 2x a prestala mi komunikovat komfortka a prestalo mi otvarat ostatne dvere. Ked zamknem tak sa zamknu vsetky 5x dveri ale ked odomykam tak sa otvoria len vodicove a ked druhykrat stlacim odomykanie tak otvori aj ostatne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked som ju kupil tak som to normalne nakodoval cez Motordiag Komfort Manager a fungovalo to ale dnes som dostal novy vystrelovak ktory som nakodoval a vsetko fungovalo az na ten kufor ktory otvaral aj vodicove dvere a pri kodovani som postupoval podla navod a bolo to ok a tgeraz neviem preco mi nekomunikuje komfortka ked som to skusal cez kabel hex-can aj VAG KKL

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapy vdaka za rady ale v kodovani bola moja blbost lebo som zabudol spocitat zakldane kodovanie 2+central 256+central 1=259 skoda ze som nato neprisiel vcera a ta komfortka bola nejaka zaseknuta ale pomohol jej tvrdy reset ked som priamo z nej vybral tie 2x konektory ale ten kufor stale otvara aj vodicove dvere

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zdarec, objevila se mi další závada :( auto teď stálo 14dní bez baterky, v pátek jsem baterku zapojil, vše fungovalo jak má, do doby, než jsem otevřel dveře spolujezdce, než se otevřeli tak je maxík ukazoval jako zavřené, ale po otevření a následném zavření si stále auto myslí že jsou otevřené a k tomu zadní dveře za spolujezdcem se zase neukazují na maxidotu, ale reaguje na ně stropní lampička ... koukal jsem na vag, zkoušel změnit kódování na jiné a zpět a nepomohlo, kde hledat chybu? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové, mám drobný problém, který mě trápí už docela dlouhou dobu, dnes nastala změna v zjištění zásadních informací ke kterých se dostanu v závěru tohoto možná (předem se omlouvám) delšího dotazu.

V prosinci jsem koupil O1 RS 2001, při koupi jsem věděl že je něco s elektrikou, protože se vybijela baterie a již druhý den jsem odpojil baterii, zapojil ampérmetr, zapl klíč, vypl a ejhle. Odběr 800 mA, zjisťuji na pojistkách u baterie kde je problém, nalezen - kabel do interiéru. Odpojuji tedy přístroje jeden po druhém az jsem se dostal k originál rádiu, při odpojení odběr klesl na zanadbatelnou hodnotu, tedy odpojil jsem ampermetr, odpojil rádio, vše zkontroloval zda není nikde zkrat. Zapojil jsem ampermetr zpět tedy pripojil baterii, odběr 50-60mA, zapojil jsem rádio a odběr při vypnutém rádiu 600 mA, zhodnotil jsem tedy situaci za vyresenou. Dobil jsem baterii zapojil druhé rádio a myslel si že mám vyhráno.

Po měsíci denního ježdění mi pak po 2 dnech kdy auto stálo něco opět vybilo baterii.

Takže ted už jsem začal měřil kabel po kabelu, odpojoval jednu pojistku za druhou a nenašel nic co by znamenalo problém, odběr prostě žádnej (0,06A). Bohužel pak jsem zapnul klíč, vypnul a už byl odběr na světě. I po zamknutí auta se držel okamžitě na hodnotě 0,8A někdy 0,6A po 20 minutách zamknutého stavu klesne odběr na nejnižší hodnotu 0,27 A, bohužel po dalších nekolika minutách(desítkách minut) začne kolísat kdy na chvilku se objeví odběr 0,5A a pak za cca 1-2 minuty opět spadne na 0,27A.

S kamarádem jsem začali zkoumat vše okolo komfortní jednotky (ve voze byla namontována 1C0 959 799 B, tedy jak jsem zjistil dnes jednotka 3.generace. Zjistil jsem tady že tempomat který mám v autě je dodělaný, nalezen taky pod rádiem zapojený modul Alarmu originál škoda/VW. Alarm ale v provozu není, respektive bych dávno zjistil při vybité baterii.

Při kontrole kabeláže jsme za budíkama nalezli dva kabely zapojené z komfortky z pinu 6 a 9 do budíků.

Dále přerušený kabel k pinu 5. Zapojili jsme tedy kabel k pinu 5 zpátky, žádný rozdíl se nekonal. Při odpojení kablíků od budíků (tedy přerušení kabelů vedoucích z pinu 6 a 9 došlo k tomu že odběr proudu klesl po 20 minutách zamčení na skoro standartní hodnotu - 0,06A takže spokojenost, auto složíme a chci odjet. Jenže - na oknech již nefungovala druhá poloha přepínačů - tedy automatické vyjetí oken až nahoru, přestalo svítit osvětlení tlačítek stahování oken na všech dveřích kromě řidičových a auto nezamykalo dvojitých zámkem ale jen standartně jednou. Dalkovým ovladačem šly okna zavírat i otevírat. Maxidot přestal zobrazovat detekovaní otevrených dveří.

Další den jsem zjistil že nefunguje taky ovladaní zrcatek. Jinak už vše běželo.

Uběhla delší doba a přestalo me fungovat okno u řidiče, rozdelal jsem tedy vše zkonrolovat a nic nanasel. Odpojil jsem konektor v interieru po palubkou a najednou okno funguje, tohle se mi stalo v prubehu času znovu a opakovalo se to i u dalšich dverí. Vždy jsem jen odpojil konektor a zase zapojil.

Před asi 3mi týdny mě to prestalo bavit a sehnal jsem si druhou komfortku 799B, vyměnil, zapojit i ty dva kabliky za budíkama, dal vse do puvodniho stavu a ejhle - stejný problém s odběrem :(

 

Hledám tedy znovu - po několika hodinách zjištuji približný problém - zamknu auto, odpojím všechny dveře a jednotka usne po požadované době a odběr klesne na hodnotu nižší než 100 mA. Tohle se ale stane pouze když odpojím všechny dveře, vyloučil jsem tedy možnost že v nekterých dveřích je tedy problém.

 

Rádoby naděje svitla ve chvíli kdy jsem se dozvěděl že v mém autě špatný typ komfortní jednotky. Dle originál servisu má být z výroby dle VIN jednotka 1J0 959 799 AH. Po čtení tohoto tématu jsem dospěl k závěru že jsem si pořídil trošku skládačku a tedy že někdo chtěl mít místo 2,5g jednotku 3.generace se všemi vychytávkami.

 

Bohužel v tutu chvíli netuším zda mi jendotka 799 AH k něčemu bude a zda s touto jednotkou bude fungovat vše co v součastnosti na autě je (Maxidot, 4x okna v el, 3tl.vystrelováky 1J0, tempomat, dotahování oken přes DO a už nevím co ještě)

 

 

Za závěr tedy otázka:

 

Je nějaká varianta zjistit co v tom autě je špatně zapojeno ?

 

Evidentně bylo potřeba asi něco popřepojovat a ted člověk co to měl předemnou to (asi) nedotáhnul do konce a auta se radši zbavil.

 

Chápu že je takto těžký nějak radit ale co v tuto chvili dělat?

 

Je lepší zjistit co je potreba zkontrolovat a dodělat (přepojit atd) nebo vrátit komfortku 799 AH a doufat že aspoň něco pojede?

 

Předem velice děkuji za jakoukoli pomoc, jelikož už jsem z toho fakt unaven a zoufale hledám řešení.

 

Jsem z Brna kdyby náhodou a jsem ochoten se projet na výlet, když bude někdo informovaný a zkušený tohoto tématu ochoten pomoci ;)

 

Děkuji moc

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad reakce na SZ

s komfortkou 2,5g ti to ted fungovat nebude - jiné zapojení, jiné dveřní jednotky

dva káblíky za budíky jsou CAN bez něj to nepojede

pin 5 (spínané plus) bývá odpojen a mělo by být vše OK i bez něj

nejlépe vše zkontrolovat diagnostikou a zkontrolovat zapojení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže stručně řečeno, k překopání na 2,5g bych musel vymenit dverní jednotky, vyhodit maxidot, odpojit okruh maxidotu (pin 6 a 9) a zapojit pin 5.

 

Je to tak???

 

První problém (asi) na který jsem narazil po dnešním hledání:

 

zadní dveře mají oboje jednotky které končí písmenem B (r.v. oboje 3 měsíc 2001)

 

Pokud jsem to právně pochopil při čtení tohoto tématu tak se nejedná o správné dverní jednotky po 3g  je to tak?

 

Jak je možné že to tedy jakoby funguje?

 

Je tohle možná příčina aby komfortka neusínala a tedy byla příčinou mého problému?

 

Nevím jak jsem na tom s předníma dveřma ale budu muset zkontrolovat taky, bohužel ty mám vytlemené takže vyloženě strhávat to ted nechci pokud by to nebylo řešení.

 

Děkuji moc za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na Vagu jsme načetly D takže teď už fakt nevím co dál :(

 

Jak zkontrolovat zapojení? co se předělává při zapojení komfortky z 2,5g na 3g???

 

Už začínám být zoufalý.

 

Jak jsem již psal, zapojím ampermetr, zamknu auto a komfurtka neusne.

 

Jakmile ale odpojim všechny dvere po zamknutí tak komfortka usne po cca 20ti minutách a odběr je v normě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...