davcatuma Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 u mě odemknu prostředním (přidržení 2sec.) odemkne se pouze kufr (světelná signalizace) otevřu ho jakmile ho zavřu hned slyším jak se zamkne. Tudíš máš nějak divně něco podle mě signál dává komfortka.. To ti nejde ani jedním DO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15dusan Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 mam len jeden DO 3 tlacodlovy a jeden DO okruhly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Jestli si to dobře pamatuji tak pětky jsou zapojeny samostatně na komfortku ale co se alarmu týče tak ten se prostředním tlačítkem nedeaktivuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 já nemám alarm tam budeš mít asi něco nějak jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15dusan Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 mam novu zahadu teraz som chcel zrusit okna na DO lebo sa otvaraju vsetky 4x a chcel som len predne 2x a prestala mi komunikovat komfortka a prestalo mi otvarat ostatne dvere. Ked zamknem tak sa zamknu vsetky 5x dveri ale ked odomykam tak sa otvoria len vodicove a ked druhykrat stlacim odomykanie tak otvori aj ostatne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 ....Ked zamknem tak sa zamknu vsetky 5x dveri ale ked odomykam tak sa otvoria len vodicove a ked druhykrat stlacim odomykanie tak otvori aj ostatneBych řekl, že o téhle vlastnosti, ne chybě, vlastnosti jsem už někde četl.Ale fakt nevím kde a v jaké souvislosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Dušan nič v zlom ale asi by si mal prenechať to kódovanie niekomu inému. Mám pocit že chceš nakódovať jedno ale robíš druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Co znamená "Odemykání jednotlivých dveří" ? Nebo, jak přesně to funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15dusan Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 ked som ju kupil tak som to normalne nakodoval cez Motordiag Komfort Manager a fungovalo to ale dnes som dostal novy vystrelovak ktory som nakodoval a vsetko fungovalo az na ten kufor ktory otvaral aj vodicove dvere a pri kodovani som postupoval podla navod a bolo to ok a tgeraz neviem preco mi nekomunikuje komfortka ked som to skusal cez kabel hex-can aj VAG KKL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Odpoj na chvíli baterku. Třeba se vzpamatuje. Pak pomocí MKM vrať kódování (okna na DO) do původního stavu. Pak pomocí VAG-u zkontroluj kódování, případně změň, podle VIS-u co jsem přiložil výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15dusan Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Ok zajtra skusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Škoda, že jednotlivé ŘJ nemají fci něco jako hard reset, reset do defaultního nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15dusan Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 chlapy vdaka za rady ale v kodovani bola moja blbost lebo som zabudol spocitat zakldane kodovanie 2+central 256+central 1=259 skoda ze som nato neprisiel vcera a ta komfortka bola nejaka zaseknuta ale pomohol jej tvrdy reset ked som priamo z nej vybral tie 2x konektory ale ten kufor stale otvara aj vodicove dvere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Čau chlapi, mám asi problém, přestal mi fungovat pípak na zaplá světla, kde by mohl být problém? 3G 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Jen pípák? Po otevření řidičových dveří se interiérové světlo rozsvítí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) Přesně :-) EDIT: Při testu akčních členů přístrojovky vše funguje Editováno: 3. leden 2014, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Závada objevena ... když dám regulaci podsvitu na max, tak nepíská, když na min, tak píská, když odpojím kolečko, píská, tak jdu zítra koupit nový ovladač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 Zdarec, objevila se mi další závada auto teď stálo 14dní bez baterky, v pátek jsem baterku zapojil, vše fungovalo jak má, do doby, než jsem otevřel dveře spolujezdce, než se otevřeli tak je maxík ukazoval jako zavřené, ale po otevření a následném zavření si stále auto myslí že jsou otevřené a k tomu zadní dveře za spolujezdcem se zase neukazují na maxidotu, ale reaguje na ně stropní lampička ... koukal jsem na vag, zkoušel změnit kódování na jiné a zpět a nepomohlo, kde hledat chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Mam 1.8T AGU a chtel bych maxidot, ale stve me ta spotreba. AGU se nikdy nedelalo s maxidotem?vcera sme kupovali oktu 03 AUM a tsm maxidot jede, v cem to je jinaci ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_318 Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Zdravím pánové, mám drobný problém, který mě trápí už docela dlouhou dobu, dnes nastala změna v zjištění zásadních informací ke kterých se dostanu v závěru tohoto možná (předem se omlouvám) delšího dotazu. V prosinci jsem koupil O1 RS 2001, při koupi jsem věděl že je něco s elektrikou, protože se vybijela baterie a již druhý den jsem odpojil baterii, zapojil ampérmetr, zapl klíč, vypl a ejhle. Odběr 800 mA, zjisťuji na pojistkách u baterie kde je problém, nalezen - kabel do interiéru. Odpojuji tedy přístroje jeden po druhém az jsem se dostal k originál rádiu, při odpojení odběr klesl na zanadbatelnou hodnotu, tedy odpojil jsem ampermetr, odpojil rádio, vše zkontroloval zda není nikde zkrat. Zapojil jsem ampermetr zpět tedy pripojil baterii, odběr 50-60mA, zapojil jsem rádio a odběr při vypnutém rádiu 600 mA, zhodnotil jsem tedy situaci za vyresenou. Dobil jsem baterii zapojil druhé rádio a myslel si že mám vyhráno. Po měsíci denního ježdění mi pak po 2 dnech kdy auto stálo něco opět vybilo baterii. Takže ted už jsem začal měřil kabel po kabelu, odpojoval jednu pojistku za druhou a nenašel nic co by znamenalo problém, odběr prostě žádnej (0,06A). Bohužel pak jsem zapnul klíč, vypnul a už byl odběr na světě. I po zamknutí auta se držel okamžitě na hodnotě 0,8A někdy 0,6A po 20 minutách zamknutého stavu klesne odběr na nejnižší hodnotu 0,27 A, bohužel po dalších nekolika minutách(desítkách minut) začne kolísat kdy na chvilku se objeví odběr 0,5A a pak za cca 1-2 minuty opět spadne na 0,27A. S kamarádem jsem začali zkoumat vše okolo komfortní jednotky (ve voze byla namontována 1C0 959 799 B, tedy jak jsem zjistil dnes jednotka 3.generace. Zjistil jsem tady že tempomat který mám v autě je dodělaný, nalezen taky pod rádiem zapojený modul Alarmu originál škoda/VW. Alarm ale v provozu není, respektive bych dávno zjistil při vybité baterii. Při kontrole kabeláže jsme za budíkama nalezli dva kabely zapojené z komfortky z pinu 6 a 9 do budíků. Dále přerušený kabel k pinu 5. Zapojili jsme tedy kabel k pinu 5 zpátky, žádný rozdíl se nekonal. Při odpojení kablíků od budíků (tedy přerušení kabelů vedoucích z pinu 6 a 9 došlo k tomu že odběr proudu klesl po 20 minutách zamčení na skoro standartní hodnotu - 0,06A takže spokojenost, auto složíme a chci odjet. Jenže - na oknech již nefungovala druhá poloha přepínačů - tedy automatické vyjetí oken až nahoru, přestalo svítit osvětlení tlačítek stahování oken na všech dveřích kromě řidičových a auto nezamykalo dvojitých zámkem ale jen standartně jednou. Dalkovým ovladačem šly okna zavírat i otevírat. Maxidot přestal zobrazovat detekovaní otevrených dveří. Další den jsem zjistil že nefunguje taky ovladaní zrcatek. Jinak už vše běželo. Uběhla delší doba a přestalo me fungovat okno u řidiče, rozdelal jsem tedy vše zkonrolovat a nic nanasel. Odpojil jsem konektor v interieru po palubkou a najednou okno funguje, tohle se mi stalo v prubehu času znovu a opakovalo se to i u dalšich dverí. Vždy jsem jen odpojil konektor a zase zapojil. Před asi 3mi týdny mě to prestalo bavit a sehnal jsem si druhou komfortku 799B, vyměnil, zapojit i ty dva kabliky za budíkama, dal vse do puvodniho stavu a ejhle - stejný problém s odběrem Hledám tedy znovu - po několika hodinách zjištuji približný problém - zamknu auto, odpojím všechny dveře a jednotka usne po požadované době a odběr klesne na hodnotu nižší než 100 mA. Tohle se ale stane pouze když odpojím všechny dveře, vyloučil jsem tedy možnost že v nekterých dveřích je tedy problém. Rádoby naděje svitla ve chvíli kdy jsem se dozvěděl že v mém autě špatný typ komfortní jednotky. Dle originál servisu má být z výroby dle VIN jednotka 1J0 959 799 AH. Po čtení tohoto tématu jsem dospěl k závěru že jsem si pořídil trošku skládačku a tedy že někdo chtěl mít místo 2,5g jednotku 3.generace se všemi vychytávkami. Bohužel v tutu chvíli netuším zda mi jendotka 799 AH k něčemu bude a zda s touto jednotkou bude fungovat vše co v součastnosti na autě je (Maxidot, 4x okna v el, 3tl.vystrelováky 1J0, tempomat, dotahování oken přes DO a už nevím co ještě) Za závěr tedy otázka: Je nějaká varianta zjistit co v tom autě je špatně zapojeno ? Evidentně bylo potřeba asi něco popřepojovat a ted člověk co to měl předemnou to (asi) nedotáhnul do konce a auta se radši zbavil. Chápu že je takto těžký nějak radit ale co v tuto chvili dělat? Je lepší zjistit co je potreba zkontrolovat a dodělat (přepojit atd) nebo vrátit komfortku 799 AH a doufat že aspoň něco pojede? Předem velice děkuji za jakoukoli pomoc, jelikož už jsem z toho fakt unaven a zoufale hledám řešení. Jsem z Brna kdyby náhodou a jsem ochoten se projet na výlet, když bude někdo informovaný a zkušený tohoto tématu ochoten pomoci Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 ad reakce na SZ s komfortkou 2,5g ti to ted fungovat nebude - jiné zapojení, jiné dveřní jednotky dva káblíky za budíky jsou CAN bez něj to nepojede pin 5 (spínané plus) bývá odpojen a mělo by být vše OK i bez něj nejlépe vše zkontrolovat diagnostikou a zkontrolovat zapojení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_318 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Takže stručně řečeno, k překopání na 2,5g bych musel vymenit dverní jednotky, vyhodit maxidot, odpojit okruh maxidotu (pin 6 a 9) a zapojit pin 5. Je to tak??? První problém (asi) na který jsem narazil po dnešním hledání: zadní dveře mají oboje jednotky které končí písmenem B (r.v. oboje 3 měsíc 2001) Pokud jsem to právně pochopil při čtení tohoto tématu tak se nejedná o správné dverní jednotky po 3g je to tak? Jak je možné že to tedy jakoby funguje? Je tohle možná příčina aby komfortka neusínala a tedy byla příčinou mého problému? Nevím jak jsem na tom s předníma dveřma ale budu muset zkontrolovat taky, bohužel ty mám vytlemené takže vyloženě strhávat to ted nechci pokud by to nebylo řešení. Děkuji moc za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 označení jednotky je na nálepce na motorku často se mění jen jednotka a motorek se nechá původní nejlépe načíst diagnostikou jak se podepíše - podle mě bude s D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_318 Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Tak na Vagu jsme načetly D takže teď už fakt nevím co dál Jak zkontrolovat zapojení? co se předělává při zapojení komfortky z 2,5g na 3g??? Už začínám být zoufalý. Jak jsem již psal, zapojím ampermetr, zamknu auto a komfurtka neusne. Jakmile ale odpojim všechny dvere po zamknutí tak komfortka usne po cca 20ti minutách a odběr je v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_318 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Musí být chyba v zapojení jinak to fakt nechápu, přeci to není o tom že se pouze předělají komfortky a odpojí se pin 5. Je tu někdo kdo pomůže? přijedu asi kamkoli, potřebuji to řešit urgentně. Platím hotově Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.