Přejít na obsah

Vylepšení auta všeobecně


keras

Doporučené příspěvky

Jo krosto, to je mi jasný, že pokud bude mokro, ale už nebude pršet a zamknu a pak to uschne a pak zase bude pršet tak už to nepozná... 

 

Já to tenkrát zkoušel s kámošem na dovolené, spousta času. Lili jsme do sebe pívo a na senzor vodu🤣

Vždy na suché sklo.

Nechali jsme to 1/4 hoďky vždy zamčené. On měl O2 já S2. 

Někdy to prostě nezavřelo a nemohli jsme přijít na žádnou souvislost.

Ale to je jedno. Ty auta už jsou v trapu😀

 

Koncern od toho upustil od nějakého roku kvůli bezpečnosti. Prej. 

 

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

TVL ty jsi si dal s tím videem teda práci chlape 👍

Dobrá ochutnávka.

Chápu to dobře, že je to vřazený modul s pamětí? 

Umí si to pamatovat do jaké polohy má zrcátko sjet? 

 

Jo už jsem to přečetl, super, díky... 

Na kolik to vyjde? 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přelouskal jsem na tom Tvém serveru to sklápění zrcátka. 

 

Máš to tedy hooodně podrobné. 

Na můj vkus bohužel složité, složité, velmi složité. 

A ještě ty blinkry do toho. 

Přijde mi tedy jednoduší si sklopit zrcátko ručně když už to potřebuji. 

Jasně, nemá to paměť a musí se pak zase správně nastavit. 

Ale tím nechci říct, že je to špatné, to ne. 

Jen prostě složité☹️

 

A hlavní otázka je na kolik ta sranda vyjde??? (cenu jsem tam bohužel nikde nenašel) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic není moc složité, je to jen otázka kolik jsi ochotný obětovat času a někdy i mentální kapacity :D
Na konci má Mira zdroje hned první odkaz zmiňuje cenu 25 euro ~ 600 Kč piny jsou korunové položky, kabely korunové až desetikorunové (záleží kolik toho objednáváš, čím víc tim levnější). Konektory asi záleží kde objednáváš, u číňana to bude za pakatel u nás to bude nejspíš o dost dražší.

obecně bych si asi tipl, že se cena bude pohybovat okolo tisícikoruny ~ 41 eur? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je pravda🤣

 

Nešlo by do scaly sehnat sedačkovou jednotku která má paměť a ty zrcátka prostě dokódovat? 

Já jsem si s tím hrál, na Boleru to sklápění mám v menu, ale díky té paměti to nefachá. 

 

Existuje vůbec scala s el. sedačkama??? Nějak jsem o tom vůbec neslyšel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba si pozriet clanok, snazil som sa sam sebe si zodpovedat predpokladane casto kladene otazky. Je tam aj kde objednat, naco vypinac, ako pouzivat. Zvysok je vo videu. Bohuzial som honstrihal LEN v mobile a preklad do EN robil cez translator, tak tam mozu byt chyby ci nezrovnalosti. Ako som pisal na zaver, nikomu nenutim. Kto to chce, najde si sposoby ako zapojit. V zdrojoch je spomenuta aj montaz na Rapida, aj na Chevrolet Cruze, na ktore to bolo prioritne urcene...

Cenu som spominal u seba v teme, 25€. Konektory nie su nutne, ja som ich dal len kvoli tomu, aby aom nestrihal povodne kable. Opat spomenute v clanku! Jnac stali oba dokopy asi 10-12€, zavisi od zdroja.... 

Temu sa mi zakladat nechce. Naco? Pochybujem ze bude vela ludi co by si to montovali a komentovat mozu i na stranke. O chvilu to zapadne prachom, ako vsetky clanky. Najvacsi ohlas komentarov malo osvetlenie motoroveho priestoru, este viac ako prestavba na bi-ledky na F3... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, keras napsal:

Existuje vůbec scala s el. sedačkama???

Existuje 🙂. Jednu takovou máme v garáži, má tedy el. sedadlo jen u řidiče. Spolujezdec je klasika manuál, zde mě zas překvapilo pouze krokové nastavování sklonu opěradla jak v Citigo či Rapidu 😂. Měl jsem za to, že Scaly mají normálně otáčecí růžice. Nedávno, jak jsme pátrali co vzadu tak rachotí, jsem luštil nějakou bezpečnostní samolepku, co je na tom opěradle zezadu a ono by mělo jít sklopit celé dopředu třeba pro převoz něčeho dlouhého. 

 

Moje auto to není a dostanu se k němu jen občas. Krom toho skopného opěradla spolujezdce bych chtěl vyzkoušet, jestli tam v našem případě třeba není už z výroby ta možnost sklopení zrcátka 🙂. Jak se ta funkce nastavuje? Ovladač do polohy R, pak se asi musí nějak nastavit do paměti to sklopení a návrat zpět po vyřazení, ne? 🤔

 

Jo a k tomu rachotu. V pondělí to bylo v servise kvůli občasným výpadkům e-call, tak táta zmínil ať spraví i ten rachot. No klasika na e-call přehráli nějakej soft, prý to snad pomůže, uvidíme. A ten rachot? 🤣😂😆 Evidentně si tím ani nesjeli, nastavili prý zámky obou bočních zadních dveří, zámek zadního el. víka kufru je prý OK. Prostě to nějak odbili. Auto samozřejmě rachotí dál, takže obratem zpět do servisu a zde doslova vydupána zkušební jízda s technikem. Aspoň seděl vzadu, i když kdyby vlezl na kousek cesty do kufru přes sklopené opěradlo jako já, byl by o dost moudřejší. Takhle seděl vzadu a zaraženě říkal, že to je fakt síla. Vyptával se na tažné (to tam je s el. sklápěním), ale bylo mu vysvetleno, že ten rachot jde z pravé bočnice kufru. Takže bude v servise ještě jedno kolo, tak snad už najdou problém a odstraní to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wirer dík za objasnění. 

Zajímavá vychytávka. 

 

Tome to je teda zase paskvil co??? 

Spolujezdec má el. sedačku a řidič ne🤮🤮🤮 To je teda děs. 

 

Takže el. sedačka ve scale existuje💡. Díky. 

 

To nastavení polohy zrcátka by tak nějak mělo být.

Poloha R, při zpátečce sklopit zrcátko kam potřebuješ, vyřadit... a mělo by si to pamatovat. 

Měl jsem to na SII, ale moc si už nevzpomínám. 

Mrkni do menu jestli tam budeš mít položku v zrcátkách na sklápění při zpátečce. To ti hodně napoví. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem to na Scale odzkoušel. Nefunguje, jak jsem koneckonců po příspěvku @Martab očekával. Sedadlo bez paměti. Po zařazení zpátečky jsem si přes polohu R zrcátko sklopil dolů, kus couvl, pak se rozjel dopředu cca do 40km/h a zrcátko se samo nezvedlo. Ani infotaiment na to položku nemá.

20220218_154900.jpg

20220218_171952.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Richi díky za objasnění té paměti... 

 

Já vám nevím, takové rozporuplné pocity... 

 

Měl jsem to na SII. Hračka dobrá. To jako jo. 

Jenže postupem času jsem měl sklápění stejně vypnuté. 

Kdykoliv jsem couval, vždycky se zrcátko dalo do pohybu. 

Potřeboval jsem tuto funkci minimálně. 

Když stojíte v řadě aut, zbytečnost. Když potřebujete "jen tak couvnout", zbytečnost, atd... 

 

Vypnuté sklápění jsem měl hlavně kvůli pocitu, že to zrcátko, serva, převody to jednou odserou. Furt to jezdilo sem a tam i když jsem sklápění při couvání vůbec nepotřeboval. 

A z těch x málo couvání co jsem potřeboval vidět na zadní kolo si dokážu představit, že si se zrcátkem sjedu růčo. 

 

Asi blbej názor, tak se za něj omlouvám, jen takovej postřeh když jsem tuto věc měl. 

Zase třeba někdo parkuje u obrubníku pravidelně, tak tam zrovna se to asi hodí, no👍

Každopádně kutilům zdar a fandím Vám kluci. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře napsané 🤣 Díky.

 

Sedačka sama nehřeje.
LA mám trvale vypnuté.
Rozpoznávání únavy nemám.
SS mám vyndanej kablík.
Klimatronik funguje perfektně.
Radio v pohodě. 
MF je v pohodě... 

 

Nějaký komplex asi🤣
Scala je v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, keras napsal:

Kdykoliv jsem couval, vždycky se zrcátko dalo do pohybu. 

Mě se na té úpravě s modulem líbí to, že si zrcátko sklopím tím blinkrem, což je typická situace parkování k obrubníku. Bez blinkru se, jak píšeš zbytečně, nesklopí 🙂.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...