Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Jo krosto, to je mi jasný, že pokud bude mokro, ale už nebude pršet a zamknu a pak to uschne a pak zase bude pršet tak už to nepozná... 

 

Já to tenkrát zkoušel s kámošem na dovolené, spousta času. Lili jsme do sebe pívo a na senzor vodu🤣

Vždy na suché sklo.

Nechali jsme to 1/4 hoďky vždy zamčené. On měl O2 já S2. 

Někdy to prostě nezavřelo a nemohli jsme přijít na žádnou souvislost.

Ale to je jedno. Ty auta už jsou v trapu😀

 

Koncern od toho upustil od nějakého roku kvůli bezpečnosti. Prej. 

 

 

  • 2 týdny později...

Skoro by se hodilo na tuto vychytávku založit smaostatné téma v sekci elektrika u modelu Fabia 3 :-)

  • Autor

TVL ty jsi si dal s tím videem teda práci chlape 👍

Dobrá ochutnávka.

Chápu to dobře, že je to vřazený modul s pamětí? 

Umí si to pamatovat do jaké polohy má zrcátko sjet? 

 

Jo už jsem to přečetl, super, díky... 

Na kolik to vyjde? 

 

 

  • Autor

Přelouskal jsem na tom Tvém serveru to sklápění zrcátka. 

 

Máš to tedy hooodně podrobné. 

Na můj vkus bohužel složité, složité, velmi složité. 

A ještě ty blinkry do toho. 

Přijde mi tedy jednoduší si sklopit zrcátko ručně když už to potřebuji. 

Jasně, nemá to paměť a musí se pak zase správně nastavit. 

Ale tím nechci říct, že je to špatné, to ne. 

Jen prostě složité☹️

 

A hlavní otázka je na kolik ta sranda vyjde??? (cenu jsem tam bohužel nikde nenašel) 

Nic není moc složité, je to jen otázka kolik jsi ochotný obětovat času a někdy i mentální kapacity :D
Na konci má Mira zdroje hned první odkaz zmiňuje cenu 25 euro ~ 600 Kč piny jsou korunové položky, kabely korunové až desetikorunové (záleží kolik toho objednáváš, čím víc tim levnější). Konektory asi záleží kde objednáváš, u číňana to bude za pakatel u nás to bude nejspíš o dost dražší.

obecně bych si asi tipl, že se cena bude pohybovat okolo tisícikoruny ~ 41 eur? 

Ja by som za to 40 euri dal, aj viac. Urcite lepsie investovane peniaze, ako tie filcove somarinjy do odkladacich priecinkov za viac ako 50 euri, uz si presne nepamatam na tu cenu. Pekne sa s tym vyhral 👍

  • Autor

Tak to je pravda🤣

 

Nešlo by do scaly sehnat sedačkovou jednotku která má paměť a ty zrcátka prostě dokódovat? 

Já jsem si s tím hrál, na Boleru to sklápění mám v menu, ale díky té paměti to nefachá. 

 

Existuje vůbec scala s el. sedačkama??? Nějak jsem o tom vůbec neslyšel. 

Treba si pozriet clanok, snazil som sa sam sebe si zodpovedat predpokladane casto kladene otazky. Je tam aj kde objednat, naco vypinac, ako pouzivat. Zvysok je vo videu. Bohuzial som honstrihal LEN v mobile a preklad do EN robil cez translator, tak tam mozu byt chyby ci nezrovnalosti. Ako som pisal na zaver, nikomu nenutim. Kto to chce, najde si sposoby ako zapojit. V zdrojoch je spomenuta aj montaz na Rapida, aj na Chevrolet Cruze, na ktore to bolo prioritne urcene...

Cenu som spominal u seba v teme, 25€. Konektory nie su nutne, ja som ich dal len kvoli tomu, aby aom nestrihal povodne kable. Opat spomenute v clanku! Jnac stali oba dokopy asi 10-12€, zavisi od zdroja.... 

Temu sa mi zakladat nechce. Naco? Pochybujem ze bude vela ludi co by si to montovali a komentovat mozu i na stranke. O chvilu to zapadne prachom, ako vsetky clanky. Najvacsi ohlas komentarov malo osvetlenie motoroveho priestoru, este viac ako prestavba na bi-ledky na F3... 

před 7 hodinami, keras napsal:

Existuje vůbec scala s el. sedačkama???

Existuje 🙂. Jednu takovou máme v garáži, má tedy el. sedadlo jen u řidiče. Spolujezdec je klasika manuál, zde mě zas překvapilo pouze krokové nastavování sklonu opěradla jak v Citigo či Rapidu 😂. Měl jsem za to, že Scaly mají normálně otáčecí růžice. Nedávno, jak jsme pátrali co vzadu tak rachotí, jsem luštil nějakou bezpečnostní samolepku, co je na tom opěradle zezadu a ono by mělo jít sklopit celé dopředu třeba pro převoz něčeho dlouhého. 

 

Moje auto to není a dostanu se k němu jen občas. Krom toho skopného opěradla spolujezdce bych chtěl vyzkoušet, jestli tam v našem případě třeba není už z výroby ta možnost sklopení zrcátka 🙂. Jak se ta funkce nastavuje? Ovladač do polohy R, pak se asi musí nějak nastavit do paměti to sklopení a návrat zpět po vyřazení, ne? 🤔

 

Jo a k tomu rachotu. V pondělí to bylo v servise kvůli občasným výpadkům e-call, tak táta zmínil ať spraví i ten rachot. No klasika na e-call přehráli nějakej soft, prý to snad pomůže, uvidíme. A ten rachot? 🤣😂😆 Evidentně si tím ani nesjeli, nastavili prý zámky obou bočních zadních dveří, zámek zadního el. víka kufru je prý OK. Prostě to nějak odbili. Auto samozřejmě rachotí dál, takže obratem zpět do servisu a zde doslova vydupána zkušební jízda s technikem. Aspoň seděl vzadu, i když kdyby vlezl na kousek cesty do kufru přes sklopené opěradlo jako já, byl by o dost moudřejší. Takhle seděl vzadu a zaraženě říkal, že to je fakt síla. Vyptával se na tažné (to tam je s el. sklápěním), ale bylo mu vysvetleno, že ten rachot jde z pravé bočnice kufru. Takže bude v servise ještě jedno kolo, tak snad už najdou problém a odstraní to.

  • Autor

wirer dík za objasnění. 

Zajímavá vychytávka. 

 

Tome to je teda zase paskvil co??? 

Spolujezdec má el. sedačku a řidič ne🤮🤮🤮 To je teda děs. 

 

Takže el. sedačka ve scale existuje💡. Díky. 

 

To nastavení polohy zrcátka by tak nějak mělo být.

Poloha R, při zpátečce sklopit zrcátko kam potřebuješ, vyřadit... a mělo by si to pamatovat. 

Měl jsem to na SII, ale moc si už nevzpomínám. 

Mrkni do menu jestli tam budeš mít položku v zrcátkách na sklápění při zpátečce. To ti hodně napoví. 

@tom01 Vyzkoušej, ale na 99% to Scala mít nebude, protože sice může mít el. sedačku řidiče, ale nemá u ní paměť...

Včera jsem to na Scale odzkoušel. Nefunguje, jak jsem koneckonců po příspěvku @Martab očekával. Sedadlo bez paměti. Po zařazení zpátečky jsem si přes polohu R zrcátko sklopil dolů, kus couvl, pak se rozjel dopředu cca do 40km/h a zrcátko se samo nezvedlo. Ani infotaiment na to položku nemá.

20220218_154900.jpg

20220218_171952.jpg

  • Autor

Třeba jen není dokodováno. 

Ale jestli říkáš, že sedačka nemá tlačítka s pamětí tak to asi fakt nepůjde. 

Dokódovat nepůjde.Scala a Kamiq mají do sedaček přivedeno pouze napájení tlačítek.Vozy s pamětí mají v sedačce napájenou řídící jednotku + CANové  vedení.

Takže možným řešením by byl ten modul dle wirera. To napojení na zpátečku a blinkr sice není úplně originál funkcionalita, ale mě se to líbí. Budu to objednávat pro můj Rapid 🙂

  • Autor

Richi díky za objasnění té paměti... 

 

Já vám nevím, takové rozporuplné pocity... 

 

Měl jsem to na SII. Hračka dobrá. To jako jo. 

Jenže postupem času jsem měl sklápění stejně vypnuté. 

Kdykoliv jsem couval, vždycky se zrcátko dalo do pohybu. 

Potřeboval jsem tuto funkci minimálně. 

Když stojíte v řadě aut, zbytečnost. Když potřebujete "jen tak couvnout", zbytečnost, atd... 

 

Vypnuté sklápění jsem měl hlavně kvůli pocitu, že to zrcátko, serva, převody to jednou odserou. Furt to jezdilo sem a tam i když jsem sklápění při couvání vůbec nepotřeboval. 

A z těch x málo couvání co jsem potřeboval vidět na zadní kolo si dokážu představit, že si se zrcátkem sjedu růčo. 

 

Asi blbej názor, tak se za něj omlouvám, jen takovej postřeh když jsem tuto věc měl. 

Zase třeba někdo parkuje u obrubníku pravidelně, tak tam zrovna se to asi hodí, no👍

Každopádně kutilům zdar a fandím Vám kluci. 

 

 

  • Autor

Dobře napsané 🤣 Díky.

 

Sedačka sama nehřeje.
LA mám trvale vypnuté.
Rozpoznávání únavy nemám.
SS mám vyndanej kablík.
Klimatronik funguje perfektně.
Radio v pohodě. 
MF je v pohodě... 

 

Nějaký komplex asi🤣
Scala je v poho.

Mám to obdobně upravený i díky tobě. Jediný, co ještě budu řešit je jízdní režim. Mám v hlavě dát tam dvojitý spínač, jako mám vypínání SS.

Na jízdní režim stačí do gateway nahrát upravenou parametrizaci, aby si pamatovala poslední zvolený jízdní režim :) Pomocí VCP nebo ODIS-E to lze provést :) 

To nezvládnu. Návod nevím ani kde hledat.

On na to nelze ani nijak snadno napsat návod, ale pokud je k dispozici ODIS-E můžu s tím pomoci i vzdáleně nebo jinak, stačí napsat případně SZ :) Je to otázka minuty a je to :D 

před 14 hodinami, keras napsal:

Kdykoliv jsem couval, vždycky se zrcátko dalo do pohybu. 

Mě se na té úpravě s modulem líbí to, že si zrcátko sklopím tím blinkrem, což je typická situace parkování k obrubníku. Bez blinkru se, jak píšeš zbytečně, nesklopí 🙂.

  • Autor

Jo to je fakt, že to bude závislé na blinkru a zrcátko nebude jezdit při každé couvačce👍

 

Horší je, že já si teď díky vzpěrám prej ohnu celou kapotu☹️😀

Seru na to, fungují dobře👍

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.