Publikováno Únor 2, 20223 r Ahoj, na konci cesty domů ze servisu ( 70 km) po kompletní výměně brzd, se mi naskytl tento krásný pohled na zadní kotouč. Už se začínám předběžně smiřovat s teorií o bludném kamínku... Rýhy jsou tři a už se dají snadno nahmatat. Celou cestu jsem prakticky nebrzdil a vím, jak se k novým brzdám chovat. Staré kotouče jsem měnil na 90k a podobný problém jsem za celou dobu neměl. Asi dva týdny zpátky nám na druhém (novém) autě měnili záručně oba kotouče a desky na 2000 km, Hyundai stejný problém. Máte s tím někdo zkušenost? Díky
Únor 2, 20223 r Toto je jednoznacne nieco medzi kotucom a platnickou. To je mechanicke poskodenie. Daj dole alebo daj servisu, nech da doke platnicky, skontroluj ich a precisti aj kotuc.
Únor 3, 20223 r Mám to skoro stejné na pravém zadním kotouči, v servise říkali, ať to neřeším. Nájezd 60k.
Únor 3, 20223 r rozhodne by som to riesil., lebo ak tam je ryha, nieco medzi platnickou a kotucom je. Inak by sa ryha tvorit nemala. Minimalne by som si to doma pozrel, zhodil dole platnicky a zalozil znova, hlavne pri tom uplne novom kotuci.
Únor 3, 20223 r Podle mě, ten šutr co to vydřel už tam dávno není. Pokud ano, určitě by při brždení bylo něco slyšet. A to dost. Ono se to "vomete"...
Únor 3, 20223 r V menší míře to tam mám také, prakticky od nova. Teď najeto 5tkm. Podle mne to jsou ne příliš kvalitní desky a kotouče, které vyžadují agresivnější styl jízdy. Ten se Scalou neumím, tak jsem se naučil tu a tam z prudších kopců na udržení rychlosti brzdit jen ruční brzdou.
Únor 4, 20223 r @kerasPravda, šutr už tam dávno není, nic při brzdění neslyším, brzdy fungují normálně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.