MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Meli jste dobre dotazene disky kol z vyroby? Nebo je nutne po nejakych km od vyroby disky dotahnout? Pokud si kola prehazujete sami, je nutna kontrola dotazeni po nejakych km nebo se srouby nepovoluji? Citovat
Gil Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Pokud jsou dobře dotažený tak se nepovolují. Pro klid v duši můžeš, ale na 99% to bude v poho Citovat
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 když prohazuju kola, tak vždy po týdnu překontroluji šrouby jestli jsou v pořádku, lae jelikož jsem starej Rambo, tak to drží jako přivařený Citovat
inya Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Když přehazuju sám, kola dotáhnu lehce na heveru, pak to shodím a dotáhnu je. Když stojí auto na všech čtyřech, tak ho kousek postrčím a přejdu to ještě jednou. Pak už nekontroluju a nikdy jsem neměl problém. Citovat
kláca Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat Citovat
pava Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Když přehazuju sám, kola dotáhnu lehce na heveru, pak to shodím a dotáhnu je. Když stojí auto na všech čtyřech, tak ho kousek postrčím a přejdu to ještě jednou. Pak už nekontroluju a nikdy jsem neměl problém. Takto to dělám i já. Citovat
Maverick Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Citovat
Gil Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. To je až úchylně vzorná práce Citovat
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Momenťák mám a těch 120 Nm má člověk co dělat aby to utáhl jen rukama (: Citovat
P2M Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Je to hnusný, ale já utahuju šrouby 1.4 MPIčkem. Má sice 132Nm., ale jistota je jistota Citovat
MirekM Vloženo 21. Listopad 2006 Autor Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. A kdyz kola dotahujes vzorne momentovym klicem, po tech 10km pri dotahovani Ti nektery sroub jeste "popojede"? Citovat
Gil Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 A kdyz kola dotahujes vzorne momentovym klicem, po tech 10km pri dotahovani Ti nektery sroub jeste "popojede"? Ne, ale protože je to Mirek Dušín dotahování kol... Citovat
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Lehce na heveru, pak na zemi momentovym klicem na predepsanych 120N.m., nasleduje kratka cca 10km projizdka a znova momentovy klic na 120 N.m. Je to hnusný, ale já utahuju šrouby 1.4 MPIčkem. Má sice 132Nm., ale jistota je jistota Neutahuj tím ale středovou matku, tan dvanáctihranná je 50Nm a otočit o 90stupňů tím by ses hůř trefoval Citovat
inya Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat ...proto k autu dostaneš tak krátkej klíč, abys ho mohl nastavit trubkou a pořádně utáhnout - jistota je přece jistota... Citovat
rcd.net Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 nez jsem koupil fabku tak predtim jsem jezdil Corsou a po zime jsem tam daval alu vsechno v pohode,dotahl jsem to,potom jeste projel a dal do garaze..druhy den rano si auto pucila pritulkyne a asi 2 km od baraku ji kolo upadlo...pry to nejak divne zaclo hazet tak ze jako chtela zastavit ale nez to provedla tak ji kolo upadlo B)jenze to delalo porad,bylo to tak zarvany a znovu se to povolilo...az tak kolem 50 najetych km to dalo pokoj a kolo drzelo,jinak kam jsem jel tak po 5 km vzdycky vystoupit utahnout kolo a pak zase...fakt sranda... fabka uz takovy problem nema Citovat
Host Bobik Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat auto už má všude 15" zadní 17" už spinkaj na půdě Citovat
kláca Vloženo 22. Listopad 2006 Vloženo 22. Listopad 2006 správně je lepší po několika km(např. 50km) po výměně přetáhnout, ale ne zas je narvat tak jako bobik, aby je museli odvrtávat auto už má všude 15" zadní 17" už spinkaj na půdě Citovat
nota Vloženo 22. Listopad 2006 Vloženo 22. Listopad 2006 co to je za auto ked mam dotahovat koleso kazdych 5 km ? a dosiel si na ten problem , preco to robi? Citovat
oct Vloženo 22. Listopad 2006 Vloženo 22. Listopad 2006 Co ja vim, stava se to u tech vozu, kde nejsou srouby, ale matice. U nakladaku je to uplne normalni, snad i povinnost, i kdyz nektere maji zajistovaci podlozky. Kdyz prezouvam doma, ta po 10 km, kdyz dojedu k pumpe dofoukat, tak je pro jistotu pretahnu, nahoda je blbec. Citovat
nota Vloženo 22. Listopad 2006 Vloženo 22. Listopad 2006 ok , ale to by ma ani vo sne nenapadlo ze by sa mohlo koleso uvolnit na osobaku Citovat
NiceOne Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 nez jsem koupil fabku tak predtim jsem jezdil Corsou a po zime jsem tam daval alu vsechno v pohode,dotahl jsem to,potom jeste projel a dal do garaze..druhy den rano si auto pucila pritulkyne a asi 2 km od baraku ji kolo upadlo...pry to nejak divne zaclo hazet tak ze jako chtela zastavit ale nez to provedla tak ji kolo upadlo B)jenze to delalo porad,bylo to tak zarvany a znovu se to povolilo...az tak kolem 50 najetych km to dalo pokoj a kolo drzelo,jinak kam jsem jel tak po 5 km vzdycky vystoupit utahnout kolo a pak zase...fakt sranda... fabka uz takovy problem nema Podle me jsi mel spatne srouby, jinak to neni mozne. Citovat
MirekM Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Vloženo 23. Listopad 2006 Co ja vim, stava se to u tech vozu, kde nejsou srouby, ale matice. U nakladaku je to uplne normalni, snad i povinnost, i kdyz nektere maji zajistovaci podlozky. Kdyz prezouvam doma, ta po 10 km, kdyz dojedu k pumpe dofoukat, tak je pro jistotu pretahnu, nahoda je blbec. Na stare Octavii byly matice i na S105 mam matice a pokud jsem kola dotahl jeste po nejakych desitkach ci stovce km, kdy se nektera matice jeste malinko "pohla", nemel jsem s povolovanim matic nikdy problemy. Citovat
Wassermann Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 Nové auto před prodejem ještě prochází předprodejní kontrolou, tak tam bych to neřešil... Všiml jsem si, že i v pneuservisech upozorňují na nutnost po pár km zkontrolovat dotažení a to tam kola dotahují lepší technikou než většina z nás, co si mění kola doma sami Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.